eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 11000 sztuk oraz odbiór i kasację tablic zużytych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Zakopane: Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 11000 sztuk oraz odbiór i kasację tablic zużytych
Numer ogłoszenia: 232676 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, fax (018) 2017104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 11000 sztuk oraz odbiór i kasację tablic zużytych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona i dostarczy Zamawiającemu własnym transportem, do Starostwa Powiatowego w Zakopanem przedmiot zamówienia polegające na wykonaniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z dnia 21 sierpnia 2002 roku Nr 133, poz. 1123 ze zm.): - tablice samochodowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe: jednorzędowe oraz dwurzędowe - w ilości ok. 10.200 sztuk, - tablice motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - w ilości ok. 500 sztuk, - tablice motorowerowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - w ilości ok. 300 sztuk i dostarczy Zamawiającemu w 2008 roku tablice rejestracyjne w ilości nie przekraczającej 11000 sztuk oraz dokona odbioru i kasacji tablic zużytych wg norm określonych w obowiązujących przepisach prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, oraz 2) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego zezwolenia do produkcji tablic rejestracyjnych odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.2.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zezwolenie wydanego przez marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, wydanego na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku Nr 108, poz. 908 ze zm.), W przypadku gdy okres ważności przedłożonego do oferty przetargowej zezwolenia marszałka województwa do produkcji tablic rejestracyjnych kończy się w trakcie 2008 roku Wykonawca zobowiązany jest oprócz aktualnie posiadanego zezwolenia złożyć pisemne oświadczenie ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ ), w którym to zobowiązanie się do uzyskanie nowego zezwolenia ( z zachowaniem ciągłości uprawnień ) i przedłożenia go niezwłocznie Zamawiającemu. II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie ( np. listy referencyjne ), z którego wynika że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia udokumentowanych referencjami. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę dostawy tablic rejestracyjnych - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin realizacji każdorazowego zlecenia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.