eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Wołomin: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 232674 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 022 7633100, faks 022 7633340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SZPITAL.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 207.000 Euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ; ZADANIE NR 1 - 4900,00 zł ( cztery tysiące dziewięćset złotych ) ZADANIE NR 2 - 7000,00 zł ( siedem tysięcy złotych ) ZADANIE NR 3 - 5400,00 zł ( pięć tysięcy czterysta złotych) ZADANIE NR 4 - 380,00 zł ( trzysta osiemdziesiąt złotych ) ZADANIE NR 5 - 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt złotych) ZADANIE NR 6 - 1290,00 zł ( tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt złotych) ZADANIE NR 7- 1100,00 zł ( tysiąc sto złotych ) ZADANIE NR 8 - 180,00 zł ( sto osiemdziesiąt złotych) ZADANIE NR 9 - 770,00 zł ( siedemset siedemdziesiąt złotych) ZADANIE NR 10 - 430,00 zł ( czterysta trzydzieści złotych ) ZADANIE NR 11- 130,00 zł ( sto trzydzieści złotych) ZADANIE NR 12 - 870,00 zł ( osiemset siedemdziesiąt złotych) ZADANIE NR 13 - 1800,00 zł ( tysiąc osiemset złotych ) Wadium obowiązuje w okresie związania ofertą tj. 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. WADIUM MOŻE BYĆ WNOSZONE w; pieniądzu. poręczeniach bankowych gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO SA 72 1240 6074 1111 0010 5042 8147 Do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu lub oryginał, w przypadku innej formy wniesienia wadium niż pieniądze, należy dołączyć oryginał dokumentu stanowiącego dowód wniesienia wadium w innej formie. UWAGA! Wadium należy oznaczyć poprzez podanie przedmiotu zamówienia, którego ono dotyczy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013 r. poz. 907 ze zm.). Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie WYKONAWCY, że zaoferowane wyroby odpowiadają wymogom zawartym w ustawie z dnia 20.05.2010 r o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 107,poz.679) Wypełnienie załącznika nr 2 [ dla właściwego zadania] po zapoznaniu się z ZESTAWIENIEM PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGALNYCH zawartym w załącznikach nr 2 do SIWZ oraz spełnienie wymagań tam określonych. Dokument dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) ,wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (jeżeli dotyczy ) lub inny wymagany prawem dodatkowo wypełnione oświadczenie załącznik nr 6 Ilustrowane foldery, katalogi producenta z potwierdzonymi wymaganymi w specyfikacji parametrami technicznymi wyrobu UWAGA! Numer katalogowy podany w formularzu cenowym powinien być wyraźnie oznaczony, np. markerem w dokumentach i dołączonych do nich załącznikach. Ponadto wymienione dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej pozycji ( w tym numeru katalogowego ) dotyczą. - wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ zawierający oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy- Załącznik nr 5 do SIWZ, - wypełnionego Wzoru Formularza dane o Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ, - pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, - pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - potwierdzenie wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od Wykonawcy , aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego uwzględniającą warunki i zapisy określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w piśmie informującym o wyniku postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Wołominie - SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ, 05-200 WOŁOMIN, ul. Gdyńska 1/3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Wołominie - SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ, 05-200 WOŁOMIN, ul. Gdyńska 1/3, KANCELARIA - BUDYNEK GŁÓWNY SZPITALA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominiew podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Pulsoksymetry stacjonarno - transportowe, ciśnieniomierze, kapnometr, defibrylatory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - Kardiomonitory stacjonarne, kardiomonitor transportowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - Dezynfektory do kaczek i basenów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - Pompy infuzyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 - Pompa objętościowa neonatologiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 - Terapuls , aparat do magnetorapii, aparaty do elektroterapii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7- Wyposażenie przychodni okulistycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8 - Lampy bezcieniowe zabiegowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9 - Rejestrator Holter Ekg, aparat Ekg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10 - Laryngoskopy wraz z łyżkami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 11- Ssaki elektryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 12 - Unguator , autoklaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 13 - USG Dopple.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.12.30.00-8, 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. WALORY TECHNICZNO - UŻYTKOWE - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.