eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Kamienna Góra: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 231261 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. CPV:    38.43.45.20-7 Analizatory krwi Zamówienie obejmuje dostawę odczynników, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 41 000 oznaczeń oraz przeprowadzenia 3300 kontroli (1 kontrola dziennie na 3 poziomach: L, M, H) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora jonoselektywnego na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy na okres 36 miesięcy. Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, płatności określają istotne postanowienia umowy. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecane przez producenta. Wykonawca zapewni serwis analizatora przez jednostkę posiadającą autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie odczynników wraz z dzierżawą, sprzedażą analizatora będącego przedmiotem zamówienia. Dokument należy powielić w zależności od wybranego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. 2010, nr 107, poz. 679) Wykonawcy składają dokumenty dopuszczenia do obrotu - używania na terenie RP na oferowane wyroby medyczne zgodnie z ich klasą (deklarację zgodności lub CE zgodnie z klasą wyrobu) bądź oświadczenie, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca winien dołączyć do oferty metodyki - zasady metody potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na dyskietce odpowiada w każdym szczególe oryginałowi W przypadku, gdy oferowany towar (reagenty, kalibratory i inne materiały zużywalne) zawierają substancję niebezpieczną i podlegają przepisom ustawy z dnia 11.01.2001 o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. 2001.11.84 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. u. 2002.14.117 ze zmn.) - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2004.12.14 zmieniające rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 2004, Nr 2, poz. 8 ) Wykonawca może dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub w formie elektronicznej przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane odczynniki, reagenty, kontrolki w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów jako - dokument nr 3 bądź tylko oświadczenie o którym mowa w dokumencie 3 (jako dok 3). wypełniony dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego analizatora do oznaczania jonów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - koszt czynszu dzierżawnego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, - zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, - nieistotnej zmiany umowy, - zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, - możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, - nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, - zmiana rachunku bankowego i innych danych stron, - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - przedmiotowym/ produkt zamienny, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wymiany/ uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp. z o.o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp. z o.o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.