eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2012/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 230597 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382254 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze związane z utrzymaniem zimowym ulic, placów, chodników i alejek parkowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, a w szczególności: 1) akcję czynną realizowaną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2013 r; 2) pozimowe sprzątanie jezdni i chodników do dnia 15 maja 2013 r. Ad.1. AKCJA CZYNNA Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane ze zmniejszeniem zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak: opady śniegu, śliskość zimowa na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Została ona podzielona na pięć zadań: a) zadanie nr 1 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach gminnych o nawierzchni utwardzonej w standardzie IV, których obowiązek utrzymania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, b) zadanie nr 2 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach gminnych o nawierzchni nieutwardzonej (gruntowe oraz tłuczniowe), w standardzie V, których obowiązek utrzymywania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, c) zadanie 3 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych Zgierza w standardzie IV, których obowiązek utrzymania spoczywa na powiecie zgierskim, a które zgodnie z porozumieniem, zostały przekazane w zarząd Prezydentowi Miasta Zgierza z zastrzeżeniem możliwości rezygnacji z tej części w przypadku nie zawarcia bądź rozwiązania porozumienia z powiatem d) zadanie 4 obejmuje zwalczanie skutków zimy na chodnikach gminnych w standardzie IV, e) zadanie 5 obejmuje zwalczanie skutków zimy na chodnikach w obrębie dróg powiatowych przejętych w zarząd Prezydenta Miasta Zgierza w standardzie IV, z zastrzeżeniem możliwości rezygnacji z tej części w przypadku nie zawarcia bądź rozwiązania porozumienia z powiatem. W ramach czynnej akcji zimowej Wykonawca zapewnia ustawienie i obsługę od 8 do 15 szt koksowników /średnio 10 szt/na zlecenie i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz dróg i chodników w ramach poszczególnych zadań wraz z ich długością i kolejnością zimowego utrzymania zawierają załączniki od nr 1 do nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykaz dróg gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza zawiera załącznik nr 1. Czynności związane z realizacją usług w ramach poszczególnych zadań muszą być wykonywane równolegle. Decyzję o uruchomieniu usługi podejmuje każdorazowo dyspozytor akcji działający z ramienia Zamawiającego, powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od otrzymania dyspozycji od dyspozytora. Przez przystąpienie do akcji należy rozumieć faktyczne stawienie się wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu prawidłowego wykonywania usługi. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych prac według stawek jednostkowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym. Dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac, odnotowując to w Dzienniku akcji zimowej, która rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia gotowości do dyżurnego dyspozytora. Zgłoszenie gotowości do akcji obejmuje: podanie przez Wykonawcę dokładnie miejsca i czasu rozpoczęcia akcji. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od istniejącej sytuacji na drogach i potrzeb kierującego akcją. Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane (nagrywane) przez Zamawiającego. Funkcję dyżurującego dyspozytora pełnić będzie Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, telefony całodobowe: 714-32-20, 714-32-22, 716-25-66, 714-32-23 (FAX). W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję czynną należy podjąć nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od chwili telefonicznego przekazania komunikatu zarejestrowanego do celów dowodowych przez Zamawiającego; b) usuwanie śliskości jezdni powinno być zgodne z przyjętymi standardami utrzymania, c) usuwanie śniegu należy prowadzić po zakończeniu opadu a w przypadku intensywnego opadu również w jego trakcie, d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych, e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle/krańcówki/ i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku Nr 3 i 4 wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu /telefonicznie lub faxem/ rozpoczęcie i zakończenie prac przy określonym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywany zakres robót uwzględniający zakres prac na drogach gminnych plus zakres na drogach powiatowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza: Przewidywana długość pługowania jezdni wynosi - 159 km x 15-krotność + 21 km x 15 krotność = 2385 km + 315 km = 2700 km. Przewidywana długość pługowania chodników i alejek przy 10 krotności wynosi 8,5 km x 10 + 4,5 km x 10 = 85 km +45 km = 130 km. Przewidywany zakres ręcznego odśnieżania chodników i alejek przy 10 krotności wynosi 14000 m2x 10 + 5 000 m2 x 10 = 140 000 m+ 50 000 m = 190 000 m2. Przewidywany zakres posypywania chodników i alejek przy 10 krotności 24 500m2 x10 + 10 000m2 x 10 =245 000m2 + 100 000 m2 = 345 000 m2. Przewidywany okres ustawienia koksowników 10 szt x 8 dni x 24 godz. = 1 920 godzin. Przewidywany wywóz śniegu 80 godzin. UWAGI: 1) Zrealizowanie prac tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek musi nastąpić w ciągu 12 godzin od zaprzestania opadów. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tą dodatkową powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza - Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, 3) Wykonawca zapewni specjalne numery telefonów: dwa stacjonarne i dwa komórkowe przeznaczone wyłącznie dla potrzeb akcji zimowej; 4) Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno-techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości; 5) W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarek materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. 6) W przypadku konieczności wywozu śniegu Zamawiający wskaże miejsce składowania na terenie miasta. O każdych problemach związanych z realizacją umowy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. Ad.2. POZIMOWE SPRZĄTANIE. Pozimowe sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na ich uprzątnięciu z zanieczyszczeń wraz z ich wywozem. W cenie należy uwzględnić także ewentualne opłaty wysypiskowe i wszystkie inne elementy cenotwórcze. Przewidywana powierzchnia oczyszczenia jezdni i chodników wynosi: 150.000 m2+ 50 000 m2 =200 000 m2. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. Drogi utwardzone nawierzchnią bitumiczną należy posypywać odpowiednią mieszanką solno-piaskową a drogi gruntowe i tłuczniowe piaskiem. a) w zakresie temperatur do -9o C mieszanka solno-piaskowa 30%. Przewidywana długość jezdni 88 km x 10-krotność = 880 km b) w zakresie temperatur poniżej -9oC mieszanka solno-piaskowa 50%. Przewidywana długość jezdni 88 km x 10-krotność = 880 km. c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach i alejkach stosowany będzie piasek. Przewidywana długość jezdni do posypywania piaskiem 91 km x 10 krotność= 910 km UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień podpisania umowy przewidzianych do zużycia na potrzeby akcji zimowej materiałów w ilości: piasek 300 Mg, mieszanka solno-piaskowa 30% - 200 Mg mieszanka solno-piaskowa 50% - 150 Mg. UWAGA: Wykonawca winien dysponować bazą stacjonowania sprzętu oraz miejscem składowania materiałów do obsługi akcji zimowej: - na terenie miasta Zgierza lub w promieniu nie większym, niż 4 km od centrum miasta Zgierza, określonym przez plac Jana Pawła II - w terminie podpisania umowy. Rzeczowe wypełnienie zobowiązania będzie sprawdzone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Niespełnienie tego zobowiązania będzie skutkować niepodpisaniem umowy z winy Wykonawcy. III. Sprzęt stosowany przy zimowym utrzymaniu. Wykonawca zapewni minimum czynnie uczestniczącego w akcji sprzętu w ilościach: -pługopiaskarka- 5 szt., - ładowarka- 1 szt.,- koparko-ładowarka-2 szt. - koparko-spycharka wyposażona w pług skośny-5 szt., - ciągnik z pługiem skośnym- 3 szt., - równiarka-1 szt. - zamiatarka do ulic i chodników-1 szt. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w ofercie dysponowanie niezbędnym sprzętem. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości powinien zostać wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). Pługopiaskarki winny być wyposażone w urządzenia GPS. Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego w terminach i czasie wynikających z oferty i treści zawartej umowy. Dopuszcza się zatrudnienie przez Wykonawcę Podwykonawców, działających na jego zlecenie. Załączniki: 1) wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik Nr 1, 2) wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania - załącznik Nr 2, 3) wykaz chodników gminnych do zimowego utrzymania- załącznik Nr 3; 4) wykaz chodników powiatowych do zimowego utrzymania - załącznik nr 4; 5) standardy zimowego utrzymania ulic i chodników - załącznik Nr 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 803173,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 871536,00

  • Oferta z najniższą ceną: 871536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 871536,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.