Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Bielsko-Biała: Dstawa materiałów biurowych oraz środków higieny w tym:
Część A - segregatory i pudła kartonowe archiwizacyjne
Cęść B - papier do drukowania (składanka komputerowa)
i kserograficzny
Część C - tonery do drukarek i kserokopiarek
Cześć D - różne materiały biurowe
Część E - środki higieny
Numer ogłoszenia: 229960 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej , ul. Maczka 73, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4998000, fax. 033 4998100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dstawa materiałów biurowych oraz środków higieny w tym: Część A - segregatory i pudła kartonowe archiwizacyjne Cęść B - papier do drukowania (składanka komputerowa) i kserograficzny Część C - tonery do drukarek i kserokopiarek Cześć D - różne materiały biurowe Część E - środki higieny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz środków higieny w tym: Część A - segregatory i pudła kartonowe archiwizacyjne Część B - papier do drukowania (składanka komputerowa) i kserograficzny Część C - tonery do drukarek i kserokopiarek Cześć D - różne materiały biurowe Część E - środki higieny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i środków higieny transportem wykonawcy. Ilości podane w tabelach są orientacyjne i mogą się różnić od faktycznie zamawianych w ciągu roku. Zamówienia przekazywane będą pisemnie (faksem) lub telefonicznie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań, o których mowa w art.22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz złożenie dokumentów , o których mowa w pkt 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca składa oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz odpowiednie dokumenty: a)formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) z ofertą cenową zawierającą tabele asortymentu (części A,B,C,D,E) . b)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, c)wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty przetargowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenie o spełnianiu wymagań zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, f)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)parafowany przez wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, h)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług z zaznaczeniem na rzecz jakich podmiotów były one wykonywane i w jakim okresie, i)referencje potwierdzające, że usługi, o których mowa w lit.h zostały wykonane z należytą starannością, j)dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanych artykułów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bielsko2.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Urzędu, pok. 22 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:30, miejsce: pok 124 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- Remont elewacji wschodniej oraz remont częściowego ogrodzenia od strony ul. Gen. Sikorskiego budynku szkoły Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej.
- Wykonanie, dostawa i montaż elementów informacji miejskiej dla miasta Bielska-Białej
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.