eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie wznowienia i stabilizacji trwałej punktów granicznych drogi wojewódzkiej Nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola - Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+815 Zadanie I - od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km Zadanie II - od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Lublin: Wykonanie wznowienia i stabilizacji trwałej punktów granicznych drogi wojewódzkiej Nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola - Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+815 Zadanie I - od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km Zadanie II - od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km.
Numer ogłoszenia: 229700 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wznowienia i stabilizacji trwałej punktów granicznych drogi wojewódzkiej Nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola - Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+815 Zadanie I - od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km Zadanie II - od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wznowienia i stabilizacji trwałej punktów granicznych drogi wojewódzkiej Nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola - Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+815 Zadanie I - od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km Zadanie II - od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km. zgodnie z poniższym opisem: I. Materiały wyjściowe 1. Decyzja Wojewody Lubelskiego Nr 10/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: IF.I/6.BD/7111/6-5/09 z dnia 19.07.2010 r. zwaną dalej ZRID. 2. Operaty geodezyjne podziału nieruchomości dla obrębów: Koszary, Lotnisko, Marynin, Józefów, Niewęgłosz, Kuraszew, Suchowola, Świerże, Jezioro, Żminne znajdują się w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Radzyniu Podlaskim i Parczewie. II. Ogólne wymagania dotyczące prac 2.1. Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać wymogom: 1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r., Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.); 2) rozporządzenia Rady Ministrów z 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663), 3) instrukcji G-5 i innym wytycznym geodezyjnym 4) właściwego miejscowo Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; 2.2. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, Wykonawca winien na roboczo, celem ich omówienia, kontaktować się z Wydziałem Geodezji i Gospodarki Gruntami Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, tel. (81) 749-53-22, 749-53-23. III. Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego dla Zadania I od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km 3.1. Wznowienie punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. 3.2. Dokonanie stabilizacji trwałej punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. Stabilizacja słupkami betonowymi z napisem PD. Stabilizacja na wszystkich punktach załamania a na odcinkach prostych max. co 200 m, wysokość słupka nad ziemią - 30 cm, słupek pomalowany na biało. 3.3. Przekazanie zastabilizowanych punktów granicznych w terenie, sporządzenie protokołu przekazania tych punktów oraz podpisanie protokołu przez ZDW i Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie. 3.4. Sporządzenie zarysu pomiarowego na oś projektowanej drogi pkt granicznych pasa drogowego w układzie wstęgowym, w nawiązaniu do kilometraża drogi wyznaczonego w oparciu o punkty referencyjne wraz z wykazem współrzędnych - 4 egz. Egzemplarz archiwalny zarysu należy przekazać na płycie CD w formacie DXF. 3.5. Opracowanie dokumentacji fotograficznej i opisowej dla działek nabytych decyzją ZRID - 2 egz. Egzemplarz archiwalny należy przekazać na płycie CD. a) opis powinien zawierać informację dotyczącą składników roślinnych (krzewy, drzewa, itp.) i składników budowlanych (ogrodzenia, szamba, krzyże, itp.) znajdujących się na wymienionych działkach. IV. Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego dla Zadania II od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km 4.1. Wznowienie punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. 4.2. Dokonanie stabilizacji trwałej punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. Stabilizacja słupkami betonowymi z napisem PD. Stabilizacja na wszystkich punktach załamania a na odcinkach prostych max. co 200 m, wysokość słupka nad ziemią - 30 cm, słupek pomalowany na biało. 4.3. Przekazanie zastabilizowanych punktów granicznych w terenie, sporządzenie protokołu przekazania tych punktów oraz podpisanie protokołu przez ZDW i Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie 4.4. Sporządzenie zarysu pomiarowego na oś projektowanej drogi pkt granicznych pasa drogowego w układzie wstęgowym, w nawiązaniu do kilometraża drogi wyznaczonego w oparciu o punkty referencyjne wraz z wykazem współrzędnych - 4 egz. Egzemplarz archiwalny zarysu należy przekazać na płycie CD w formacie DXF. Całkowita wartość zamówienia: 302.540,00 zł netto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a) na Zadanie I - 1.500,00 zł. (słownie złotych; jeden tysiąc pięćset 00/100) b) na Zadanie II - 3.000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegajacą na wykonaniu stabilizacji trwałej punktów granicznych dróg publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia geodezyjne, w tym do podziałów nieruchomości

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowód wniesienia wadium. b) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT). c) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. d) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b) przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych; c) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; 2) zmianie wynagrodzenia, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmianie uległy przepisy prawne powodujące konieczności powtórzenia części prac lub czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i wynikającą stąd pracochłonność czynności; b) zmianie uległy stawki podatku VAT; 3) zmianie osób kluczowych dla realizacji umowy np. koordynatora prac, itp. oraz osób reprezentujących strony, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.ebip.lublin.pl/zdww
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. ,Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.08.2010 o godz.08:30 w pok. 208...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami, Urszula Andrzejuk lub Ewa Karwacka, tel. (81) 749-53-22, 749-53-23, 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (81) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert. Zamówienie planowane do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego oraz budzetu województwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wznowienia i stabilizacji trwałej punktów granicznych drogi wojewódzkiej Nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola - Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+815 Zadanie I - od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego dla Zadania I od km 0+140 do km 6+600 o dł. 6,460 km 1. Wznowienie punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. 2. Dokonanie stabilizacji trwałej punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. Stabilizacja słupkami betonowymi z napisem PD. Stabilizacja na wszystkich punktach załamania a na odcinkach prostych max. co 200 m, wysokość słupka nad ziemią - 30 cm, słupek pomalowany na biało. 3. Przekazanie zastabilizowanych punktów granicznych w terenie, sporządzenie protokołu przekazania tych punktów oraz podpisanie protokołu przez ZDW i Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie. 4. Sporządzenie zarysu pomiarowego na oś projektowanej drogi pkt granicznych pasa drogowego w układzie wstęgowym, w nawiązaniu do kilometraża drogi wyznaczonego w oparciu o punkty referencyjne wraz z wykazem współrzędnych - 4 egz. Egzemplarz archiwalny zarysu należy przekazać na płycie CD w formacie DXF. 5. Opracowanie dokumentacji fotograficznej i opisowej dla działek nabytych decyzją ZRID - 2 egz. Egzemplarz archiwalny należy przekazać na płycie CD. a) opis powinien zawierać informację dotyczącą składników roślinnych (krzewy, drzewa, itp.) i składników budowlanych (ogrodzenia, szamba, krzyże, itp.) znajdujących się na wymienionych działkach. Wartość Zadania I - 91.168,00 zł netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wznowienia i stabilizacji trwałej punktów granicznych drogi wojewódzkiej Nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola - Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+815 Zadanie II - od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego dla Zadania II od km 6+600 do km 20+815 o dł. 14,215 km 1. Wznowienie punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. 2. Dokonanie stabilizacji trwałej punktów granicznych nowoprojektowanego pasa drogowego. Stabilizacja słupkami betonowymi z napisem PD. Stabilizacja na wszystkich punktach załamania a na odcinkach prostych max. co 200 m, wysokość słupka nad ziemią - 30 cm, słupek pomalowany na biało. 3. Przekazanie zastabilizowanych punktów granicznych w terenie, sporządzenie protokołu przekazania tych punktów oraz podpisanie protokołu przez ZDW i Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie 4. Sporządzenie zarysu pomiarowego na oś projektowanej drogi pkt granicznych pasa drogowego w układzie wstęgowym, w nawiązaniu do kilometraża drogi wyznaczonego w oparciu o punkty referencyjne wraz z wykazem współrzędnych - 4 egz. Egzemplarz archiwalny zarysu należy przekazać na płycie CD w formacie DXF. Wartość Zadania II - 211.372,00 zł netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.