eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 812 i 816 w granicach administracyjnych m. Włodawa i m. Orchówek polegającej na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Włodawa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 812 i 816 w granicach administracyjnych m. Włodawa i m. Orchówek polegającej na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu.
Numer ogłoszenia: 228714 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 812 i 816 w granicach administracyjnych m. Włodawa i m. Orchówek polegającej na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres prac obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie: Zadanie nr 1 - miasta Włodawa w ilości 4 390 m (11 037,00 m2) Zadanie nr 2 - miejscowość Orchówek w ilości 1 941 m (3529,00 m2) Szczegółowy wykaz odcinków chodników objętych zamówieniem zawiera załącznik Nr 1 do Umowy - Wykaz i lokalizacja chodników objętych zimowym utrzymaniem na terenie miasta Włodawa i miejscowości Orchówek. Zamawiający, w zależności od warunków atmosferycznych zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usługi poprzez zmniejszenie ilości dni jej realizacji. 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odśnieżanie chodników w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 centymetrów; b) równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; c) wykonanie czynności opisanych w pkt. a i b, w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej d) niezwłoczne przystępowanie, w szczególności w godzinach 5.00 - 7.00 i 14.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów; e) zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia; f) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług; g) zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości zimowej; h) załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt; i) niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 3) Warunki realizacji zamówienia: a) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość zamówienia: 75800.00 zł. netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Akceptują warunki zawarte w SIWZ 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 15 (sekretariat) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15/10/2008 r. o godz. 09:10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 41 03;886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - Tadeusz Soroka ( 082 572 16 92) 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk ( 082 572 16 35), Eugeniusz Kiewczykowski (082 572 16 35).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie: miasta Włodawa w ilości 4 390 m (11 037,00 m2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odśnieżanie chodników w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 centymetrów; b) równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; c) wykonanie czynności opisanych w pkt. a i b, w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej d) niezwłoczne przystępowanie, w szczególności w godzinach 5.00 - 7.00 i 14.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów; e) zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia; f) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług; g) zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości zimowej; h) załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt; i) niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 3) Warunki realizacji zamówienia: a) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość zadania 44300.00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miejscowości Orchówek w ilości 1 941 m (3529,00 m2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odśnieżanie chodników w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 centymetrów; b) równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; c) wykonanie czynności opisanych w pkt. a i b, w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej d) niezwłoczne przystępowanie, w szczególności w godzinach 5.00 - 7.00 i 14.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów; e) zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia; f) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług; g) zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości zimowej; h) załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt; i) niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 3) Warunki realizacji zamówienia: a) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość zadania 31500.00 zł. netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.