eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Bydgoszcz: Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego
Numer ogłoszenia: 2282 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179293 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 52 57 805, faks 52 52 57 825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego będącego w zasobie Agencji Mienia Wojskowego w Bydgoszczy oraz terenu do niego przyległego: miejsce: Brodnica ul. Świętokrzyska 4 o powierzchni części wspólnej podlegającej sprzątaniu: teren wewnętrzny 663,00 m2 oraz powierzchnia terenu zewnętrznego 3166,00 m2. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Administratorem budynku, który to sprawuje nadzór nad realizacją zamówienia. Zakres czynności : 1)Utrzymanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, a w tym: a.zamiatanie i usuwanie nieczystości z klatek schodowych - codziennie w dni robocze, b.wycieranie z kurzu poręczy, parapetów, gablot, skrzynek pocztowych i licznikowych - 1 raz w tygodniu, w dniu określonym w harmonogramie, c.mycie posadzki klatki schodowej i schodów - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, w dniu określonym w harmonogramie, d.mycie drzwi wejściowych do budynków, drzwi do piwnic - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, w dniu określonym w harmonogramie, e.zamiatanie posadzki korytarzy piwnicznych - co najmniej 1 raz w tygodniu,w dniu określonym w harmonogramie, f.mycie okien w częściach wspólnych -2 razy w roku w porze jesiennej i wiosennej - w miesiącach określonych w harmonogramie, g.mycie posadzek w piwnicach oraz lamperii i posadzek w pomieszczeniach gospodarczych i wózkowniach, glazury oraz sanitariatów w pralniach i suszarniach i kloszy lamp - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 razw miesiącu, w dniu miesiąca określonym w harmonogramie, h.omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu,w dniu miesiąca określonym w harmonogramie, i.mycie balustrad, parapetów, kaloryferów, skrzynek na listy i gablot ogłoszeniowych - w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, w dniu miesiąca określonym w harmonogramie, j.sprzątanie pomieszczeń gospodarczo-technicznych - 1 raz na 2 tygodnie. 2)utrzymanie terenów zewnętrznych, a w tym: a.usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z terenów objętych sprzątaniem oraz z kratek przy wejściach - codziennie w dni robocze, b.bieżąca pielęgnacja zieleni z okresowym koszeniem i wywożeniem trawy oraz podlewanie: - koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, okresie od miesiąca maja do września ( w pozostałym okresie w miarę potrzeb) - podlewanie roślin - w miarę potrzeb, w razie suszy 2 do 3 razy w tygodniu, - podlewanie trawy - w miarę potrzeb, w razie suszy obficie co drugi dzień, c.od miesiąca kwietnia do października usuwanie porostów z terenów utwardzonych, z miejsc wokół drzew i krzewów, d.nawożenie roślin oraz trawy - 2-3 razy w roku wg. zaleceń Zamawiającego ( zakup środków na koszt Zleceniodawcy), e.stosowanie środków grzybobójczych, owadobójczych - zapobiegawczo i interwencyjnie ( zakup środków na koszt Zleceniodawcy), f.skopanie ziemi wokół drzew i krzewów - 2 razy w roku w okresie jesiennym i wiosennym, g.przycinanie krzewów, h.w okresie jesiennym grabienie i usuwanie z terenu zgrabionych liści - na bieżąco, i.odśnieżanie chodników, parkingów, dróg wewnątrzosiedlowych dojść do klatek schodowych i śmietników niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, j.odśnieżanie chodników przylegających do nieruchomości niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, k.usuwanie gołoledzi poprzez posypanie piaskiem i solą - w miarę potrzeb także w soboty, niedziele i święta (zakup piasku i soli we własnym zakresie), l.codziennie w dni robocze sprzątanie boksu śmietnikowego i opróżnianie koszy zlokalizowanych przy wejściu do budynku, m.wymiana piasku w piaskownicach - 1 raz w roku po zakończeniu okresu zimowego (zakup piasku na koszt Zleceniodawcy) 3)pozostałe czynności: a.wywieszanie flag przed dniami świąt i uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie- wg wskazań administratora, b.wymiana żarówek po potwierdzeniu konieczności przez administratora (ceny żarówek muszą być zatwierdzone przez administratora, zwrot kosztów na podstawie załączonych faktur), c.dokonywanie odczytów liczników wody oraz ciepła zlokalizowanych na klatkach schodowych zgodnie z potrzebami wg. wskazań administratora, d.zawiadamianie Administratora o zauważonych awariach i brakach związanychz eksploatacją budynku, e.roznoszenie korespondencji i ogłoszeń Zleceniodawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TAXLAS SP J., GRUNWALDZKA 66, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26592,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29512,80

  • Oferta z najniższą ceną: 29512,80 / Oferta z najwyższą ceną: 118799,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.