eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Bydgoszcz: Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego
Numer ogłoszenia: 179293 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy , ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 52 57 805, faks 52 52 57 825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości części wspólnej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Świętokrzyskiej 4 w Brodnicy oraz terenu do niego przyległego Powierzchnia części wspólnej - 663,00 m2 Powierzchnia zewnętrzna - 3166,00 m2 1.Położenie budynku wraz z terenem przyległym przedstawiono na mapce stanowiącej załącznik do SIWZ. 2.Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem faktycznym terenu i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej, natomiast załączona mapka nieruchomości oraz podany wykaz powierzchni w m2 może mieć jedynie charakter pomocniczy i służyć celom informacyjnym, a nie może być podstawą obliczenia wartości zamówienia. 3.Wykonawca ma obowiązek współpracować z Administratorem budynku, który to sprawuje nadzór nad realizacją zamówienia. 4.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, który będzie stanowił załącznik do zawartej umowy. 5.Zakres czynności: Utrzymanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, a w tym: 1)zamiatanie i usuwanie nieczystości z klatek schodowych - codziennie w dni robocze, 2)wycieranie z kurzu poręczy, parapetów, gablot, skrzynek pocztowych - 1 raz w tygodniu, 3)mycie posadzki klatki schodowej i schodów - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, 4)mycie drzwi wejściowych, drzwi do piwnic - w razie zabrudzeń, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 5)zamiatanie posadzki korytarzy piwnicznych - co najmniej 1 raz w tygodniu, 6)mycie okien w częściach wspólnych -2 razy w porze jesiennej i wiosennej, 7)mycie posadzek w piwnicach oraz lamperii i posadzek w pomieszczeniach gospodarczych i wózkowniach, glazury w pralniach i suszarniach i kloszy lamp - w razie zabrudzeń ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 8)omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, 9)mycie balustrad, parapetów, kaloryferów, skrzynek na listy i gablot ogłoszeniowych - w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, Utrzymanie terenów zewnętrznych, a w tym: 10)usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z terenów objętych sprzątaniem oraz z kratek przy wejściach- codziennie w dni robocze, 11)bieżąca pielęgnacja zieleni z okresowym koszeniem i wywiezieniem trawy oraz podlewanie: - koszenie trawy nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie w okresie od miesiąca maja do września (w pozostałych miesiącach w miarę potrzeb), - podlewanie roślin - w miarę potrzeb, w razie suszy 2 do 3 razy w tygodniu, - podlewanie trawy- w miarę potrzeb, w razie suszy obficie co drugi dzień, 12)usuwanie porostów z terenów utwardzonych oraz z miejsc wokół drzew i krzewów, 13)nawożenie roślin oraz trawy - 2-3 razy w roku wg. zaleceń Zamawiającego (zakup środków na koszt Zleceniodawcy), 14)stosowanie środków grzybobójczych i owadobójczych - zapobiegawczo i interwencyjnie (zakup środków na koszt Zleceniodawcy), 15)skopanie ziemi wokół drzew i krzewów- 2 razy w roku w okresie jesiennym i wiosennym, 16)przycinanie krzewów, 17)w okresie jesiennym grabienie i usuwanie z terenu zgrabionych liści, 18)odśnieżanie chodników, parkingów, dróg wewnątrzosiedlowych dojść do klatek schodowych i śmietników niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, 19)ośnieżanie chodników przylegających do nieruchomości niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu, a w razie długotrwałych opadów co 4-5 godzin, 20)usuwanie gołoledzi poprzez posypanie piaskiem i solą - w miarę potrzeb także w soboty, niedziele i święta (zakup piasku i soli we własnym zakresie), 21)codzienne w dni robocze sprzątanie boksu śmietnikowego i opróżnianie koszy zlokalizowanych przy wejściu do budynków, 22)wymiana pisku w piaskownicach - 1 raz w roku po zakończeniu okresu zimowego (zakup piasku na koszt Zleceniodawcy). Pozostałe czynności: 23)wywieszanie flag przed dniami świąt i uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie- wg wskazań administratora, 24)wymiana żarówek po potwierdzeniu konieczności przez administratora (ceny żarówek muszą być zatwierdzone przez administratora, zwrot kosztów na podstawie załączonych faktur zakupu), 25)dokonywanie odczytów liczników wody oraz ciepła zlokalizowanych na klatkach schodowych zgodnie z potrzebami wg. wskazań administratora, 26)zawiadamianie Administratora o zauważonych awariach i brakach związanych z eksploatacją budynku, 27)roznoszenie korespondencji i ogłoszeń Zleceniodawcy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania w wysokości 20 % zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 750,00 zł (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT ZŁOTYCH)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo - jeżeli wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin zapłaty - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz (BOK - Kancelaria, pokój 110).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:45, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz (BOK - Kancelaria, pokój 110).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.