eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów do archiwizacji dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Opole: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów do archiwizacji dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 227844 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, fax. 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów do archiwizacji dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych (zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy) artykułów biurowych oraz materiałów do archiwizacji. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów podanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ dopuszcza się składanie artykułów biurowych w pełni równoważnych do wymaganych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferowane artykuły biurowe oraz materiały do archiwizacji muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, przy czym za jego działania Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r. lub do momentu wcześniejszego zakupu całości przedmiotu zamówienia. 7. Artykuły biurowe i materiały do archiwizacji zostaną dostarczone w maksymalnie dwóch dostawach, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w jednej dostawie. 8. Dostawy zostaną zrealizowane w terminie do 20 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie faksu potwierdzonego następnie pisemnie. Drugie zamówienie zostanie złożone przez Zamawiającego w terminie, który zapewni dostawę najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu czy wymagań określonych przez Zamawiającego (o których mowa w Rozdziale 6) lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone(podpisane) przez każdego Wykonawcę. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. 2. Poza wymienionymi w pkt 1 niniejszego rozdziału dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 2.1. formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, 2.2. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie) w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 67, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria Ip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Opolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria Ip.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych (zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy) artykułów biurowych. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów podanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ dopuszcza się składanie artykułów biurowych w pełni równoważnych do wymaganych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferowane artykuły biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.00.00-3, 30.19.76.44-2, 30.19.92.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji dokumentów - pudła tekturowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych (zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy) materiałów do archiwizacji dokumentów - pudeł tekturowych. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów podanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ dopuszcza się składanie artykułów biurowych w pełni równoważnych do wymaganych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferowane materiały do archiwizacji muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.