eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Utrzymanie czystości na nowoprzyjętych terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Koszalin: Utrzymanie czystości na nowoprzyjętych terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 227487 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200829 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na nowoprzyjętych terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Utrzymaniem czystości na nowoprzyjętych terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 1) Sprzątanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załączniku numer 1, przy panujących letnich warunkach pogodowych, (w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy): a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie; b) mechaniczne lub ręczne zebranie z powierzchni ulic, ciągów pieszych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie; c) systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, z terenów dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie; d) chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych; e) koszenie traw, grabienie i ich wywóz z terenów zielonych znajdujących się w obrębie dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; f) systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód deszczowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; 2) Oczyszczanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załączniku numer 1, przy panujących zimowych warunkach pogodowych,: a) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na jezdniach, ciągach pieszych, parkingach i miejscach postojowych, na terenach dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom dróg i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanym w załączniku nr.3 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : - posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi za pomocą posypywarki lub ręcznie, - posypywaniu jezdni chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem dróg z polbruku i elementów betonowych , które należy posypywać wyłącznie piaskiem, - odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, - zakupie i gromadzeniu w/w materiałów, - utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego, - organizacji ruchu na czas trwania prac, b) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na terenach dróg wewnętrznych, c) Zakup, przygotowanie i składowanie własnym staraniem i na własny koszt niezbędnej ilości środków chemicznych, uszorstniających i pomocniczych. Zapas przygotowanych materiałów do zwalczania śliskości zimowej musi gwarantować ciągłość działań. Uzyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z realizowanymi przez siebie usługami, w tym zezwoleń na pracę zatrudnionych przez niego pracowników. d) Zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac. CPV 90.20.00.00-9 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.21.20.00-6 Usługi odśnieżania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16736.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16736,76
  • Oferta z najniższą ceną: 16736,76 oferta z najwyższą ceną: 32144,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.