eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Szczecin: Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r.
Numer ogłoszenia: 227254 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I : WAK Świnoujście, WAK Dziwnów, Część II : WAK Mrzeżyno, WAK Świdwin, WAK Trzebiatów, Część III : WAK Koszalin WL, WAK Koszalin SP, WAK Darłowo, WAK Kołobrzeg WL, WAK Kołobrzeg MW, Część IV : WAK Mirosławiec. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Wykazie ilości i miejsc realizacji usług..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20% wartości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 050,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I: 150,00 PLN dla części II: 1 750,00 PLN dla części III: 500,00 PLN dla części IV: 650,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części. Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na podstawie decyzji, o których mowa w art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13.09.1996 r. z póżn. zmianami (Dz. U. 2012, poz. 391) - na terenie objętym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie ww. zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nabyli wiedzę i doświadczenie - również w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonując usługi polegające na wynajmie i obsłudze przenośnych kabin WC o wartości tych usług na kwotę minimum: Część I : 20 000,00 PLN Część II : 200 000,00 PLN Część III : 60 000,00 PLN Część IV : 70 000,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wykazać wartość usług stanowiących sumę tych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. dysponują następującymi urządzeniami technicznymi: części I: min. przenośnymi kabinami w ilości min. 15 kpl. do realizacji zamówienia, min. 1 kpl. pojazdów do transportu i obsługi w/w. części II: min. przenośnymi kabinami w ilości min. 100 kpl. do realizacji zamówienia, min. 2 kpl. pojazdów do transportu i obsługi w/w. części III: min. przenośnymi kabinami w ilości min. 75 kpl. do realizacji zamówienia, min. 1 kpl. pojazdów do transportu i obsługi w/w. części IV: min. przenośnymi kabinami w ilości min. 50 kpl. do realizacji zamówienia, min. 1 kpl. pojazdów do transportu i obsługi w/w. Na kilka części, na sumę tych części np. dla części I i III min. min. przenośnymi kabinami w ilości min. 90 kpl. do realizacji zamówienia, min. 2 kpl. pojazdów do transportu i obsługi w/w.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia tj.: Dla części I: posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 1 250,00zł. Dla części II: posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 15 000,00zł. Dla części III: posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 4 000,00zł. Dla części IV: posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 5 000,00zł. Na kilka części na sumę tych części np.: dla części II i IV posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 20 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1. Zmiany zleconej do usługi ilości kabin stacjonarnych tj. zmniejszenie lub zwiększenie ich ilości i częstotliwości obsług. 2. Zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. 3. Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych. 4. Zmiany wysokości podatku VAT. - w przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAK Świnoujście, WAK Dziwnów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAK Mrzeżyno, WAK Świdwin, WAK Trzebiatów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAK Koszalin WL, WAK Koszalin SP, WAK Darłowo, WAK Kołobrzeg WL, WAK Kołobrzeg MW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAK Mirosławiec ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.