eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Druk i dostawa artykułów poligraficznych i materiałów reklamowych Część 1 -Usługi poligraficzne Część 2 -Materiały reklamowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Poznań: Druk i dostawa artykułów poligraficznych i materiałów reklamowych Część 1 -Usługi poligraficzne Część 2 -Materiały reklamowe
Numer ogłoszenia: 226965 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205329 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa artykułów poligraficznych i materiałów reklamowych Część 1 -Usługi poligraficzne Część 2 -Materiały reklamowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, odpowiednio do jego aktualnych potrzeb oraz zgodnie z niniejszą SIWZ, zasadami sztuki drukarskiej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami, usług poligraficznych w zakresie składu, łamania i przygotowania do druku, druku i dostawy materiałów informacyjnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. Na usługi poligraficzne składa się: - usługa drukowania materiałów: plakatów, zaproszeń, notatników, publikacji (raportów, biuletynów), broszur, wizytówek, ulotek, naklejek, kopert z nadrukiem, toreb papierowych i teczek promocyjnych, kalendarzy, - usługi powiązane, które w zależności od rodzaju danego materiału mogą obejmować: - druk wraz z surowcem, - oprawę druków (szycie, klejenie), - wprowadzanie korekty tekstów dokonanych po łamaniu przez Zamawiającego, - dokonywanie uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, - dostarczanie materiałów do siedziby Zamawiającego będą odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 15:00, - Wykonawca udziela min. 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość materiałów poligraficznych wynikającą z winy producenta. Ilość Druków zamawianych w ramach poszczególnych zamówień oraz ich rodzaje, będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. Część 2 Materiały reklamowe Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, odpowiednio do jego aktualnych potrzeb oraz zgodnie z niniejszą SIWZ, zasadami sztuki drukarskiej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami, dostawy materiałów o charakterze reklamowo-promocyjnym wraz z opracowaniem projektów graficznych (wybranych materiałów) albo przygotowaniem odpowiednio do nadruku. Wszystkie materiały reklamowe z nadrukiem na długopisy, roll-up-y, pendriv-y, koszulki, smycze, kalkulatory, kubki termiczne, torby materiałowe i polipropylenowe, zegary ścienne, tablice, banery zostały szczegółowo opisane w wykazie zawierającym rodzaj i ilość zamawianych materiałów, które stanowią Załącznik Nr 1.2. do SIWZ. Wymagania w zakresie dostawy materiałów reklamowych. Zamawiający wymaga, aby: - dostarczony towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia, - umieszczane przez Wykonawcę na dostarczonych materiałach nadruki były w pełni zgodne z wytycznymi, - wszystkie oferowane materiały były nowe, pakowane w opakowania jednostkowe lub zbiorcze, - Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; -Wykonawca zapewnił na własny koszt dostawę artykułów wraz z ich wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w budynku Zamawiającego zlokalizowanym pod adresem: ul. Nowowiejskiego 11 w Poznaniu; - dostawy odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 15:00, - Wykonawca przeniósł na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykonanych projektów graficznych; - Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość materiałów reklamowych wynikającą z winy producenta. Ilość Druków zamawianych w ramach poszczególnych zamówień oraz ich rodzaje, będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.81.10.00 - Usługi drukowania cyfrowego 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.15.00.00 - Broszury 22.14.00.00 - Ulotki 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.19.97.30 - Wizytówki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Projektu Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Projektu PI Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarności koordynacja na rzecz zapewnienia trwałości funkcjonowania instytucji ekonomii społecznej 3. Projektu Koordynacja i współpraca na rzecz integracji społecznej Wielkopolski 4.Projektu Koordynacja na rzecz aktywnej integracji 5. Projektu Economy needs seniors unique and real experience. ENSURE.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi poligraficzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expol P.Rybiński, J.Dąbek spółka jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86343,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84975,30

  • Oferta z najniższą ceną: 84975,30 / Oferta z najwyższą ceną: 190619,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały reklamowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Żeromskiego, 62-530 Posada, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39408,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47223,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47223,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64538,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.