Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2267 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Dobroń: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobroń".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa VI - Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 - Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 - Termomodernizacja budynków - ZIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, krajowy numer identyfikacyjny
73093462500000, ul.
ul. 11 Listopada
9,
95082
Dobroń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
043 6772683, 6772130, e-mail
sekretarz@dobron.ug.gov.pl, faks
436 772 679.
Adres strony internetowej (URL): www.dobron.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.dobron.bip.net.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokój nr 1.
Adres:
Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobroń".
Numer referencyjny: 271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez Inżyniera Kontraktu, związane z zarządzaniem technicznym, administracyjnym i finansowym inwestycją polegającą na kompleksowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobroń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części II SIWZ i będzie obejmował m.in.: ? kompleksowe zarządzanie projektem, - wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa polskiego, w szczególności Prawa budowlanego, ? opracowanie dokumentacji przetargowych na wybór Wykonawców tj. w szczególności: Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przygotowania i złożenia Zamawiającemu projektów dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia zamówień publicznych w trybie przetargów nieograniczonych (tj. w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2) uczestniczenia w pracach komisji przetargowej, w szczególności sporządzania wszelkich dokumentów, jakie winna przygotować ta komisja, 3) zamieszczania w Biuletynie Zamówień Publicznych wszelkich informacji, wymaganych przepisami Prawa zamówień publicznych, dotyczących określonych wyżej postępowań, 4) sporządzenia projektów dokumentów, które w toku postępowania winien sporządzać Zamawiający, w szczególności projektów odpowiedzi udzielanych uczestnikom postępowania podczas prowadzonych postępowań, 5) uczestniczenia w ewentualnym postępowaniu odwoławczym, w szczególności poprzez przygotowywanie wszelkich pism dla Zamawiającego w toku tego postępowania, ? sporządzanie raportów, rozliczanie finansowe inwestycji, w tym rozliczenie z otrzymanego dofinansowania ze środków UE w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020, ? sporządzenie raportu z osiągnięcia wskaźnika ekologicznego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji współfinansującej kontrakt, ? aktualizacja kosztorysów inwestorskich. Zakres rzeczowy zadania, wobec którego będą świadczone usługi inżyniera kontraktu. 1. Termomodernizacja budynku mieszkalnego (Markówka 50) * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentowa, - pokrycie dachu - rozbiórki, - roboty elektryczne. 2. Termomodernizacja budynku mieszkalnego (Markówka 52) * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentów, - pokrycie dachowe, - rozbiórki. 3. Termomodernizacja budynku mieszkalnego (Mogilno Duże 14) * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentów, - pokrycie dachowe, -instalacja elektryczna. 4. Termomodernizacja budynku mieszkalnego (Dobroń, ul. Sportowa 18) * Wymiana stolarki na nową, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentowa, - rozbiórki, - instalacja elektryczna. 5. Termomodernizacja budynku mieszkalnego (Dobroń, ul. 11 Listopada 11) * Wymiana źródła ciepła i instalacji c.o. * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie ścian w gruncie, * Wymiana stolarki, * Docieplenie stropodachu, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentowa, - remont tarasów, balkonów (w tym schodów) - rozbiórki (komin). 6. Termomodernizacja budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń parteru na pomieszczenia biblioteki (Dobroń, ul. Sienkiewicza 37) * Modernizacja instalacji c.o. (system grzewczy), * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową (w tym zamurowanie otworu drzwiowego o pow. 1,8m2), * Modernizacja instalacji c.w.u., * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie stropodachu, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Wentylacja mechaniczna NW biblioteka, * Prace towarzyszące - izolacja fundamentowa, - instalacja elektryczna, - adaptacja pomieszczeń. 7. Termomodernizacja budynku Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia z częścią przedszkolną (Dobroń, ul. Sienkiewicza 60) * Pompa ciepła (gazowa absorpcyjna pompa ciepła), * Modernizacja instalacji c.w.u, * Wymiana stolarki, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie ścian w gruncie, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Docieplenie stropodachu, * Prace towarzyszące - izolacja fundamentowa, - instalacja elektryczna. 8. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej (Dobroń, ul. Sienkiewicza 39); * Pompa ciepła (gazowa absorpcyjna pompa ciepła), * Modernizacja instalacji c.w.u., * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ( w tym zamurowanie otworów okiennych 6,32 m^2), * Docieplenie podłogi na gruncie, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie stropodachu, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentowa, - instalacja elektryczna (oświetlenie energooszczędne). 9. Termomodernizacja Budynku Zespołu Szkół i Gminnego Ośrodka Kultury (Dobroń, ul. Witosa 1a) * Modernizacja źródła ciepła i instalacji c.o. (gazowa absorpcyjna pompa ciepła), * Modernizacja c.w.u. (montaż zbiornika c.w.u. oraz aparatury wodo oszczędnej), * Wymiana stolarki, * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Prace towarzyszące: - instalacje elektryczne (oświetlenie energooszczędne). 10. Termomodernizacja budynku Szkoły (Chechło Drugie, ul. Lipowa 1); * Modernizacja źródła ciepła i instalacji c.o. (system grzewczy), * Modernizacja instalacji c.w.u., * Wymiana stolarki na PCV, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Docieplenie stropodachu, * Prace towarzyszące, - izolacja fundamentowa, - instalacje elektryczne. 11. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej (Mogilno Duże 21) * Pompa ciepła (system grzewczy), * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, * Regulacja instalacji c.w.u., * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej, * Docieplenie stropodachu, * Docieplenie ścian w gruncie, * Docieplenie podłogi na gruncie * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentowa, - oświetlenie energooszczędne, - posadzki balkonów. 12. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dobroniu (Dobroń, ul. 11 Listopada 9) * Modernizację źródła ciepła i instalacji c.o. (gazowa absorpcyjna pompa ciepła), * Montaż instalacji wentylacji mechanicznej. (wentylacja mechaniczna), * Docieplenie ściany w gruncie, * Docieplenie stropodachu, * Docieplenie ścian zewnętrznych, * Docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry, * Docieplenie podłogi na gruncie, * Modernizacja c.w.u., * Wymiana stolarki, * Prace towarzyszące: - izolacja fundamentowa - instalacja elektryczna - pokrycie dachu.
II.5) Główny kod CPV: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
Dodatkowe kody CPV:71520000-9, 71000000-8, 71540000-5, 71247000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 05/12/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków:
a) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował w sposób należyty, minimum 1 zamówienie polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów złotych) brutto.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
? Kierownikiem Zespołu Inżyniera Kontraktu (Ekspert nr 1) - minimum 1 osoba posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu inwestycjami na stanowisku Kierownika Zespołu/Inżyniera Kontraktu, w tym co najmniej 1 (jednym) kontraktem z zakresu robót prowadzonych w obiektach kubaturowych na stanowisku Kierownika Zespołu/Inżyniera Kontraktu, o wartości robót budowlanych inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto.
? Inspektor nadzoru robót sanitarnych (Ekspert nr 2) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót sanitarnych,
? Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych (Ekspert nr 3) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych.
? Inspektor nadzoru robót elektrycznych (Ekspert nr 4) - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z co najmniej 3 letnim stażem na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót elektrycznych.
? Ekspert ds. finansowych (Ekspert nr 5) - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE oraz doświadczenie w rozliczeniu co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków UE.
? Specjalista ds. zamówień publicznych (Ekspert nr 6) - minimum 1 osoba, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowych i opracowała minimum 3 dokumentacje przetargowe na roboty budowlane,
? Kosztorysant (ekspert nr 7) - minimum 1 osoba - posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie kosztorysowania robót budowlanych, urządzeń, instalacji i sieci związanych z funkcjonowaniem budynków.
Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
Dopuszcza się łączenie maksymalnie dwóch z w/w funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiedniej specjalności, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278), ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 roku o charakterystyce energetycznej budynków lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów prawa.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujący usługi w przedmiocie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. WYKAZ WYKONANYCH w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowanych w sposób należyty min. 1 zamówienie polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją robót budowlanych o wartości 10 000 000,00 zł.wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2. Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 350.000 zł.
4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty wspólnej podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawców (oryginał) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350.000 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI DOBROŃ
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
więcej: przetargi DOBROŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej. Postępowanie 2
- Koncepcja zagospodarowania terenu należącego do Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy - zgodnie z OPZ.
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- Inżynier Kontraktu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.