eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Kraków: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 22669 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 421 18 77, faks 012 421 24 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z uwzględnieniem bieżących zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów finansowych. 2. Segregowanie tematycznie dowodów księgowych za dany miesiąc. 3. Dekretowanie przekazanych dokumentów księgowych według ustalonego w spółce planu kont, w tym: a) Kontrolowanie przesłanych elektronicznie dowodów księgowych pod względem ich zgodności z przekazanymi oryginałami dokumentów dotyczących zakupu i sprzedaży towarów, materiałów, pozostałych usług oraz dowodami obrotu gotówkowego i bezgotówkowego. b) Sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych, niezbędnych do rozliczenia danego miesiąca. c) Prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT d) Terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków, dochodowego od osób prawnych i podatku VAT. e) Terminowe i prawidłowe ustalanie podatku dochodowego od osób fizycznych, będących pracownikami Zleceniodawcy oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-8B, PIT-11. f) Terminowe składanie wszystkich deklaracji w urzędach skarbowych. g) Wypełnianie deklaracji i raportów dotyczących ubezpieczenia społecznego i terminowego ich składania w ZUS. h) Bieżące uzgadnianie funkcjonujących kont księgowych. i) Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilansu). j) Sporządzanie sprawozdań przesłanych przez GUS. k) Sporządzanie tabel rozliczeń międzyokresowych biernych i rozliczeń międzyokresowych czynnych za dany rok. l) Sporządzanie tabel amortyzacyjnych środków trwałych na dany rok. m) Sporządzanie list płac dla pracowników Zleceniodawcy na podstawie przekazanej dokumentacji, obejmujących: -Wynagrodzenie zasadnicze, -Wynagrodzenie za czas choroby, -Wynagrodzenie za godziny nadliczbowe, -Premie, -Zasiłki chorobowe, -Inne składniki wynagrodzenia (ekwiwalenty). n) Udzielanie wszelkich wyjaśnień osobom kontrolującym dokumentację finansową spółki. o) Prowadzenie ksiąg rachunkowych metodą komputerową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości przy użyciu systemu finansowo-księgowego przyjętego w biurze Zleceniobiorcy. p) Udostępnienie Zleceniodawcy nieodpłatnie poprzez połączenie terminalowe posiadanego oprogramowania na minimum 7 (siedem) stanowisk, w tym: - 1 (jedno) stanowisko w dziale kadr i płac, - 2 (dwa) stanowiska w dziale księgowości, - 4 (cztery) stanowiska w dziale handlu, zapewniającego poprawne funkcjonowanie firmy Zleceniodawcy w dziedzinie gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz księgowości, jak również ewidencji środków trwałych pozwalające na natychmiastową kontrolę nad zarządzaniem Spółki. q) Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z obsługi oprogramowania CDN Optima. r) Zapewnienie serwisu informatycznego dla oprogramowania CDN Optima..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 4. Złożenie oferty przed upływem terminu składania ofert. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli będzie niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia , została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert , będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów lub będzie zawierała omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny, wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny- art.89 ust 1 ustawy PZP - Dz. U. nr 19 poz.177 z późn. zmianami. O odrzuceniu oferty zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty podając uzasadnienie faktyczne i prawne - art.92 ust.1 pkt 2 ustawy PZP . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dz. U nr 87 poz. 605 z 2006). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a,b,c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 1 do SIWZ) 4. Formularz cenowy oferty - (załącznik numer 2 do SIWZ) 5. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Parafowany wzór umowy - (załącznik numer 4 do SIWZ) 7.Pełnomocnictwo. 8. Polisa ubezpieczeniowa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana suma gwarancyjna: - ubezpieczenie Podstawowe i Dodatkowe: min. 100 000,00 PLN - ubezpieczenie Uzupełniające: min. 50 000,00 PLN - ubezpieczenie od odpowiedzialności karno-skarbowej: min. 200 00,00 PLN 9. Oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg handlowych, prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej). 10. Dokument potwierdzający wpisanie Wykonawcy na listę Doradców Podatkowych. 11. Dokumenty (referencje, opinie) od poprzednich zamawiających lub zleceniodawców potwierdzające, że Wykonawca posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia księgowości ( doradztwo podatkowe, obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie ksiąg handlowych) dla podmiotów publicznych, spółek kapitałowych prawa handlowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakladysanitarne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.