eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja ul. Dereniowej - I etap (ul. Cieszewskiego - ul. I. Gandhi)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22657

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja ul. Dereniowej - I etap (ul. Cieszewskiego - ul. I. Gandhi) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, do kontaktów: Maria Piekarska, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457222, fax 022 5457220, e-mail: pieka@ursynow.waw. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ul. Dereniowej - I etap (ul. Cieszewskiego - ul. I. Gandhi). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m.st. Warszawa - Dzielnica Ursynów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja ul. Dereniowej - I etap (ul. Cieszewskieg- ul. I. Gandhi). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja ul. Dereniowej - I etap (ul. Cieszewskieg- ul. I. Gandhi). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie "1 lub 0" (spełnia lub nie spełnia warunku). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, załączając do oferty dokumenty zgodnie z wykazem, określonym w SIWZ: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6. przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7. przedłożą dokumenty potwierdzające, że osoby odpowiedzialne za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia drogowej, elektrycznej zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 9. przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10. przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11. przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. przedłożą informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13. przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy- pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 14. przedłożą oświadczenie, że posiadają aktualne w okresie realizacji zamówienia zezwolenie/koncesję [zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. nr 62 z 2001r. poz. 628 z póź. Zm.)] na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zamówienia lub umowę z innym podmiotem na usuwanie, wykorzystywanie i unieszkodliwianie odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zamówienia lub oświadczenie stwierdzające, iż odpady budowlane powstałe podczas realizacji zamówienia są przetwarzane i powtórnie wykorzystywane przez Wykonawcę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał i porównywał ważne i nie podlegające odrzuceniu w postępowaniu oferty zgodnie z następującym kryterium: cena brutto za realizację całego zamówienia (C) - waga kryterium 100% według następującego wzoru: C= najniższa cena ofertowa brutto / cena oferty badanej brutto x 100 Przyjmuje się, że 1% = l pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta najkorzystniejsza - oferta, która otrzymała największą ilość punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, a wzór umowy musi być przez tę osobę zaakceptowany: a). wypełniony cały formularz ofertowy, b). dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktcie 1. lit. b, lit. e zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla wykonawcy potwierdzające, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w tym przypadku dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów, tłumacza przysięgłego lub notariusza. Pozostałe wymagane dokumenty Wykonawcy zagraniczni składają zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, c). w przypadku przedsiębiorców działających w spółce cywilnej - umowę spółki określającą formę, zakres reprezentacji i zaciągania zobowiązań, a każdy wspólnik/przedsiębiorca oddzielnie składa wymagane dokumenty wymienione w punktach 1. lit. b, e, I, m, n, o, p zaś pozostałe dokumenty podpisują wszyscy wspólnicy lub osoby posiadające prawo do reprezentacji spółki na podstawie umowy lub upoważnienia, d). jeżeli składana jest jedna oferta przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie, to: - przedłożą one pełnomocnictwo do reprezentacji dla przedstawiciela pozostałych wykonawców określające: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie wykonawcy - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych wykonawców występujących wspólnie (w tym ustanowionego pełnomocnika), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w punktach 1. lit. b, I, m, n, o, p SIWZ, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować posiadanie dopuszczenia do obrotu prawnego i potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wyjaśnienie odnośnie pkt 1 lit e oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, natomiast odnośnie spełniania warunków, w niniejszym oświadczeniu potwierdzają tylko, iż spełniają razem określone warunki dotyczące poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie; - podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić - personalnie - jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; - podmioty występujące wspólnie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożą zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania oferty; e). oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163), f). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje), g). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h). dokumenty potwierdzające, że osoby odpowiedzialne za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia drogowe, elektryczne zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; i). zaakceptowany Opis Przedmiotu Zamówienia; j). zaakceptowany kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie tabeli przedmiaru robót. Zabrania się wprowadzanie jakichkolwiek zmian do tabeli przedmiaru robót. k). zaakceptowany wzór umowy; I). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; m). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; n). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; o). informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; p). polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy- pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia: q). oświadczenie, że posiadają aktualne w okresie realizacji zamówienia zezwolenie/koncesję [zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. nr 62 z 2001r. poz. 628 z póź. zm.)] na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zamówienia lub umowę z innym podmiotem na usuwanie, wykorzystywanie i unieszkodliwianie odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zamówienia lub oświadczenie stwierdzające, iż odpady budowlane powstałe podczas realizacji zamówienia są przetwarzane i powtórnie wykorzystywane przez Wykonawcę. 2 Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie jakiegokolwiek dokumentu w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji (np. kopie nie poświadczone za zgodność z oryginałem lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną) spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty, jednakże z zachowaniem zasad określonych w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca składając ofertę uprawniony jest do zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 8 ust. 3 ustawy), a także innych danych na podstawie odrębnych powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania lub innym podmiotom. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4. Zastrzeżenie. o którym mowa w pkt 3,. musi zostać załączone do oferty w formie oświadczenia zawierającego szczegółowy wykaz dokumentów i danych, które nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego osobom trzecim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bezpośrednio od zamawiającego lub ze strony internetowej: www.ursynow.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 11:10, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, sala konferencyjna 421 (IV piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.