eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013 r. do 15.04.2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Sierpc: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013 r. do 15.04.2014 r.
Numer ogłoszenia: 226389 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201137 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013 r. do 15.04.2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013r do 15.04.2014r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawcę obowiązywać będzie standard utrzymania dróg i chodników, placów, zatok autobusowych dojść do przejść dla pieszych, kładek i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w okresie zimowym podany w załączniku nr 8 2. Wykaz ulic placów i chodników podlegających zimowemu utrzymaniu stanowi załącznik nr 9. 3. Wykonawca jest zobowiązany wyposażać pojazdy zatrudnione przy zimowym utrzymaniu dróg w sygnalizację świetlną zgodnie z § 37 i 38 Rozporządzenia MT i GM nr 91 z dn. 01.02.1993r, DZU Nr 21 z 1993r. oraz zamontować czołownicę i dopasować do niej pług odśnieżny przed datą osiągnięcia pełnej gotowości. 4. Wykonawca zobowiązany jest tak prowadzić odśnieżanie, aby odcinek drogi, na którym pracuje był doprowadzony na jego zmianie do stanu zgodnie z wymaganym w zasadach standardem lub poleceniem Zleceniodawcy. Kolejność odśnieżania poszczególnych dróg ustala każdorazowo pracownik Urzędu Miejskiego w Sierpcu (UM). 5. Spychanie śniegu z jezdni (płużenie) powinno obejmować całą jej szerokość łącznie z zatokami przystankowymi i parkingowymi. Po wykonaniu płużenia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego dostępu do przejść dla pieszych. 6. Pełna gotowość sprzętu obowiązuje od dn. 15 listopada 2013 r. do 31 marca 2014r. Termin ten w zależności od warunków atmosferycznych może być wydłużony lub skrócony przez upoważnionego pracownika UM. 7. Praca pługów przewidziana jest na dwie zmiany: 8. I zmiana od godziny 3.00-11.00 z możliwością przedłużenia do pracy całodobowej, 9. II zmiana od godz. 14.00-22.00 z możliwością jak wyżej. 10. Godziny rozpoczęcia i zakończenia robót mogą ulec zmianom, w zależności od panujących warunków atmosferycznych zgodnie z decyzją pracownika UM. 11. Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) 30 minut od wezwania Zamawiającego, 12. Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostosowania czasu pracy do panujących warunków. 14. Ceny formularza cenowego obowiązują we wszystkie dni tygodnia, niedziele i święta o każdej porze dnia i nocy. 15. Wykonawca wykona siłami własnymi bądź przy udziale podwykonawcy roboty objęte ceną kontraktową wynikającą z oferty. W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy. 16. Wykonawca po zakończonej akcji zimowej w terminie określonym przez Zamawiającego zobowiązany jest do uprzątnięcia nieczystości z dróg, placów i chodników, które były przez niego odśnieżane oraz wyczyszczenie wszystkich kratek ściekowych kanalizacji deszczowej umieszczonych w drogach zawartych w załączniku nr 9..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., ul. Konstytucji 3 Maja 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458407,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 296550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 815884,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.