eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › remont mostu przez rzekę Słupiankę w ciągu ulicy Pocztowej w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22630

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: remont mostu przez rzekę Słupiankę w ciągu ulicy Pocztowej w Płocku Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg Jednostka Budżetowa w Płocku, do kontaktów: Robert Mróz, ul. Gradowskiego 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. (0-24) 364 01 20, fax (0-24) 367 19 10, e-mail: mzdplock@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): e-mail:mzdplock@wp.pl, www.mzd.ump.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont mostu przez rzekę Słupiankę w ciągu ulicy Pocztowej w Płocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: most przez rzekę Słupiankę w ciągu ul. Pocztowej w Płocku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest remont mostu przez rzekę Słupiankę w Płocku, który obejmuje: a) usunięcie kolizji istniejącej napowietrznej linii nn z projektowaną przebudową obiektu, b) usunięcie kolizji linii telekomunikacyjnej z remontowanym mostem c) roboty mostowe: - rozebranie istniejącego obiektu mostowego, - roboty ziemne, wykonanie skarp i stożków nasypu w obrębie przyczółków, - wykonanie podpór, - wykonanie konstrukcji stalowej, - wykonanie części przejazdowej mostu, d) roboty drogowe: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe na dojazdach, - roboty ziemne, wykonanie podbudowy, nawierzchnie, schody, bariery energochłonne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 600 000,00 zł brutto. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.23.18 - 45.23.23.18 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia mostu - 187m2; Dojazdy do mostu - 1328,5m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. 6) Dysponuje pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania robót budowlanych wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane - co najmniej jedną osobę w specjalności mostowej. 7) Zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 600 000,00 zł brutto. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (Lidera konsorcjum), 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik (Lider Konsorcjum), 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie, 4) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać w sumie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez komisję przetargową w systemie spełnia/ nie spełnia. Ocena nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 2-3 muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla pełnomocnika (Lidera Konsorcjum), udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635 ze zm.). 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do SIWZ. 7. Uprawnienia budowlane kierowników robót. 8. Dla kierowników robót wymagane są zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na zał. Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 600 000,00 zł brutto. Uwagi: o Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. o W przypadku złożenia przez wykonawcę nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości kopii jakiegoś dokumentu, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. o Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. o Wszystkie oświadczenia, stanowiące załączniki do oferty zaleca się złożyć na drukach zamieszczonych w niniejszej SIWZ, przy czym dopuszcza się stosowanie druków zamiennych pod warunkiem zachowania zgodności treści informacji zawartych w tych drukach z wymaganymi w załącznikach. o Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.ump.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:10, Siedziba Miejskiego Zarządu Dróg - Płock ul. Gradowskiego 28, pokój 121.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.