Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Katowice: zakup rękawów do sterylizacji para/gaz rolek tuszujących oraz
części zamiennych do sterylizatora GETINGE 1250
Numer ogłoszenia: 226111 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup rękawów do sterylizacji para/gaz rolek tuszujących oraz części zamiennych do sterylizatora GETINGE 1250.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup rękawów do sterylizacji para/gaz rolek tuszujących oraz części zamiennych do sterylizatora GETINGE 1250 Zad. nr 1 - zakup rękawów do sterylizacji para/gaz, rolek tuszujących Zad. nr 2 - zakup części zamiennych do sterylizatora GETINGE 1250 Szczegółowy opis przedmiotu oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 i 4a /odpowiednio dla Zadań 1-2/..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym 34.31.25.00 - Uszczelki 42.51.43.10 - Filtry powietrza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w formie przewidzianej ustawą. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: zad. nr 1 - 1.200,00 PLN zad. nr 2 - 850,00 PLN Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie - wnosi wadium odpowiednio w wysokości stanowiącej sumę wadium dla tych Zadań.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 Wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 2 Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie to składają wspólnie) 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 7. Potwierdzenie wniesienia wadium -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pieniądzu -złożone w formie oryginału - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pozostałych formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych 8. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem 9. Wymagane potwierdzenie zgodności konstrukcji z EN 868-5 przez niezależną organizację - dotyczy zadania nr 1 (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia opis ten składają wspólnie) 10 Dołączenie świadectw uznanych, niezależnych instytucji opiniujących i standaryzujących o zgodności z normami-dotyczy zadania nr 1 (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia opis ten składają wspólnie) 11 charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z parametrami wymienionymi w załączniku 4a pkt.2-dotyczy zadania nr 1 (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia opis ten składają wspólnie) 12 kompletna charakterystyka wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3 - dotyczy papieru - pkt. 1 załącznika 4a (dotyczy zadania nr 1) (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia opis ten składają wspólnie) 13 Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty po 5 metrów z każdego rozmiaru rękawów podpisanych przez oferenta (próbki) oznaczone w sposób umożliwiający przyporządkowanie do zadania i pozycji w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia składają próbki wspólnie) 14 Oświadczenie o spełnianiu wymagań Zamawiającego załącznik 4A - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia opis ten składają wspólnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. nr 1 - zakup rękawów do sterylizacji para/gaz, rolek tuszujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 1 - zakup rękawów do sterylizacji para/gaz, rolek tuszujących.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 30.19.97.61-2, 34.31.25.00-2, 42.51.43.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. nr 2 - zakup części zamiennych do sterylizatora GETINGE 1250.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 2 - zakup części zamiennych do sterylizatora GETINGE 1250.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 30.19.97.61-2, 34.31.25.00-2, 42.51.43.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa materiałów do sterylizacji (powtórzenie).
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Etykiety z kodem kreskowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.