eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiedź › Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Niedźwiedź: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź
Numer ogłoszenia: 225236 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204764 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Niedźwiedziu, Niedźwiedź 233, 34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie, tel. 018 3312772, faks 018 3317057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych polega na odśnieżaniu, poprzez zebranie całej warstwy śniegu, aż do nawierzchni, usuwaniu błota pośniegowego, posypywanie nawierzchni mające na celu likwidowanie śliskości nawierzchni z preferowanym używaniem mieszanek solnych lub solanek płynnych, likwidacji zasp śnieżnych poprzez min. ustawianie płotków wzdłuż dróg szczególnie w miejscach otwartej przestrzeni, gdzie występują zagrożenia powstawania tych zasp. Przez drogi gminne i osiedlowe rozumie się także place oraz parkingi gminne. 2. Do zakresu zimowego utrzymania dróg, o których mowa w pkt 1 wchodzi również sprzątanie po okresie zimowym z materiałów używanych do posypywania. Sprzątanie to nie będzie osobno płatne. Wynagrodzenie za tę usługę należy ująć w cenie oferty wykonawcy. 3. Wymagana jest 24 godzinna dyspozycyjność, we wszystkie dni tygodnia. Rozpoczęcie odśnieżania musi nastąpić we wszystkich ustalonych rejonach najpóźniej do godziny po rozpoczęcia opadów śniegu. 4. Rozpoczęcie pracy i prowadzenie jej do 2 godzin dziennie następuje bez polecenia Zamawiającego, według uznania Wykonawcy. Świadczenie prac powyżej 2 godzin dziennie wymaga uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym. 5. Zadanie podzielone jest na cztery części : część I - SOŁECTWO PODOBIN Część II sołectwo NIEDŹWIEDŹ Część III SOŁECTWO KONINA CZĘŚĆ IV SOŁECTWO PORĘBA WIELKA 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wówczas na każdą część zamówienia należy złożyć oddzielną ofertę. Zamawiający informuje, że oferta na każdą część zamówienia musi być kompletna, musi posiadać wszystkie dokumenty żądane przez Zamawiającego. 7. Wymagania dotyczące sprzętu a) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym wykonywanie zamówienia równolegle we wszystkich częściach zamówienia, o których mowa w pkt 3.5 SIWZ, na które składa ofertę. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz pojazdów przewidzianych do wykonania umowy z określeniem ich rodzaju, marki oraz numeru rejestracyjnego, o ile pojazd taki posiada, a także wskazania prawa do dysponowania sprzętem przez Wykonawcę. Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej aktualizacji wykazu w razie zmiany stanu faktycznego w szczególności w przypadku zamiaru korzystania z innego sprzętu. b) Prawidłowość oraz faktyczny zakres realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę będzie monitorowana przez Zamawiającego za pośrednictwem urządzenia GPS, stanowiącego własność Zamawiającego, które zostanie zamontowane w każdym z pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszej Umowy, określonym w wykazie o którym mowa w pkt 3.7.a). c) Montaż urządzenia GPS, o którym mowa powyżej, zostanie dokonany przez Zamawiającego we wszystkich pojazdach wskazanych przez Wykonawcę, wykorzystywanych przez niego dla potrzeb wykonywania niniejszej Umowy, przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu tejże Umowy. d) Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać w nienaruszonym stanie zamontowane urządzenia GPS, o którym mowa powyżej, przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy, tj. nie może wykonywać żadnych ulepszeń, napraw we własnym zakresie, zmian, itp., tego urządzenia. e) W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o fakcie jego uszkodzenia oraz zaprzestać realizacji Umowy z wykorzystaniem pojazdu z uszkodzonym, do czasu jego naprawienia. f) Jeżeli uszkodzenie urządzenia GPS nastąpi z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca ten zobowiązany będzie ponieść koszty naprawy lub wymiany tego urządzenia. g) Kontrole poprawności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy Usług, prócz koordynatora Umowy, mogą być także prowadzone przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Niedźwiedź. h) GPS ma być włączony przez Wykonawcę przez cały okres wykonywania usług na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy stwierdzenia wykonania usługi jeżeli raporty wykonania usług będą niezgodne ze wskazaniem urządzenia GPS bądź wskazania urządzenia GPS okażą się niewiarygodne. 8. Wynagrodzenie za godzinę efektywnej pracy bez dojazdów. Zakres tych prac musi być każdorazowo odnotowany w ZESTAWIENIU CZASU PRACY stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 9. Oferty należy składać oddzielnie na każdą część zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I sołectwo Podobin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Zmechanizowane i Budowlane Potaczek Marek, Konina 16, 34-735 Niedźwiedź, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70333,92

  • Oferta z najniższą ceną: 70320,92 / Oferta z najwyższą ceną: 71928,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - sołectwo NIEDŹWIEDŹ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Zmechanizowane i Budowlane Potaczek Marek, Konina 16, 34-735 Niedźwiedź, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53537,76

  • Oferta z najniższą ceną: 53537,76 / Oferta z najwyższą ceną: 67068,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - sołectwo KONINA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa STAN TYNK Stanisław Wsół, Niedźwiedź, 34-735 Niedźwiedź 331, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52488,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58261,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - sołectwo PORĘBA WIELKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa GREG Grzegorz Skolarus, ul. Zakopiańska 44, 34-730 Mszana Dolna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76788,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.