eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług polegających na pozyskiwaniu zleceń na emisję reklam, sponsorowanie audycji oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w szczególności z terenu Gorzowa Wlkp. oraz powiatówgorzowskiego, strzelecko-drezdeneckiego, słubickiego, krośnieńskiego, międzyrzeckiego i sulęcińskiego na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług polegających na pozyskiwaniu zleceń na emisję reklam, sponsorowanie audycji oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w szczególności z terenu Gorzowa Wlkp. oraz powiatów: gorzowskiego, strzelecko-drezdeneckiego, słubickiego, krośnieńskiego, międzyrzeckiego i sulęcińskiego na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 224939 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7284576, faks 095 7284576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na pozyskiwaniu zleceń na emisję reklam, sponsorowanie audycji oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w szczególności z terenu Gorzowa Wlkp. oraz powiatów: gorzowskiego, strzelecko-drezdeneckiego, słubickiego, krośnieńskiego, międzyrzeckiego i sulęcińskiego na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, usługi polegającej na świadczeniu usług polegających na pozyskiwaniu zleceń na emisję reklam, sponsorowanie audycji oraz lokowanie produktów i obsłudze tak pozyskanych klientów w szczególności z terenu Gorzowa Wlkp. oraz powiatów: gorzowskiego, strzelecko-drezdeneckiego, słubickiego, krośnieńskiego, międzyrzeckiego i sulęcińskiego na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone po zaistnieniu następujących okoliczności: w każdej sytuacji, gdy będzie wymagało tego zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz wywiązania się przez niego z ciążących na nim zobowiązań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem pkt. 7.4 i 7.5 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zobowiązany jest do złożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), o których mowa bliżej pkt.10.2. SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały należycie wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem pkt. 7.4 i 7.5 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem pkt. 7.4 i 7.5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem pkt. 7.4 i 7.5 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2.informację o części /częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, 3.pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, 4.informację o podmiotach, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w pkt 7.2 SIWZ. 5.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zobowiązany jest do złożenia wykazu (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4) osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - w celu wykazania, że usługi objęte umową będą wykonywane przez osoby które posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie polegające na tym iż osoby te w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pozyskały( jako przedsiębiorca, strona umowy cywilno - prawnej, pracownik innego podmiotu, itd.) zlecenia na: a) realizację kampanii reklamowych, b) realizację kampanii sponsorskich, c) lokowanie produktu, d) kreacji i realizacji kompleksowych kampanii promocyjnych na rzecz mediów lokalnych województwa lubuskiego o łącznej wartości nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto. Wymogi te może spełniać sam wykonawca jak i inne wskazane przez niego osoby. Wykaz powinien podawać imię i nazwisko takiej osoby, przedmiot pozyskanego zlecenia i jego wartość brutto, datę pozyskania i nazwę zlecającego podmiotu oraz informacje o podstawie dysponowania takimi osobami (o ile jest to osoba inna niż wykonawca). Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia informacji podanych w wykazie. 7. pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w pkt 7.2 SIWZ do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - tylko w sytuacji określonej w pkt 7.2 SIWZ. 8.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ, 9.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.0
  • 2 - Deklaracja minimalnej wartości netto zleceń które oferent pozyska przez okres obowiązywania umowy - 60
  • 3 - Proponowaną stawkę prowizji od średniej miesięcznej zadeklarowanej wartości netto pozyskanych zleceń w % - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zmiany te są wprowadzane za zgodą obu Stron w formie aneksu do umowy podpisanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 PZP, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego itp., b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, d) wygaśnięcie umowy w przypadku, gdy wynagrodzenie Wykonawcy osiągnie określoną łączną kwotę brutto, e) w przypadku zmian danin o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, Strony zawrą aneks do niniejszej umowy uwzględniający powstałe zmiany, f) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa, g) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia, h) w przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.tvp.zamowienia_publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział TVP S.A. w Gorzowie Wlkp. , ul. Kombatantów 34, pok. 308 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 95 7284 576 ; faks: 95 7284 576 oznaczenie sprawy: ZP/TXFF/ 2 /2013.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.