eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Lublin: Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 224551 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198783 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I postępowania - Dostawa materiałów biurowych dla MUP w Lublinie do realizacji projektu Lubelska Pracownia KOLEJNO - Nazwa artykułu i wyszczególnienie; ilość : 1.Blok makulaturowy A4, min.50 kartek w kratkę - 10 szt.; 2.Cienkopis, grubość linii 0.4mm, plastikowa końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, kolor czerwony (20 szt.), zielony (20 szt.) i niebieski (20 szt.) - 60 szt.; 3.Datownik samotuszujący w obudowie automatycznej, format daty: dd-mm-yyyy - 5 szt. ; 4.Długopis automatyczny z wymiennym metalowym wkładem wielkopojemnym, typu Zenith lub równoważny, kolor tuszu niebieski obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenia niklowane - 30 szt.; 5.Długopis na wkłady typu SA-7CN lub wkłady o identycznym kształcie i długości - 20 szt.; 6. Dziurkacz biurowy do min. 40 kartek, metalowy korpus, pojemnik na odpadki - 3 szt.; 7.Flamaster cienki w kolorze czarnym - 15 szt.; 8. Flamaster cienki w kolorze czerwonym - 10 szt.; 9.Grafity 0,7 do ołówka automatycznego 12 szt w op., twardość HB, wysoka jakość, niełamliwe - 4 op.; 10. Gumki do ścierania dwustronne dwukolorowe (ołówek-tusz) - 10 szt.; 11.Karteczki samoprzylepne z trwałą substancją klejącą niepozostawiającą śladów, usuwalną za pomocą wody, wymiar 76x76 mm, kolor żółty, 100 karteczek w bloczku - 30 bloczków; 12. Klej do papieru w sztyfcie, nietoksyczny, bezrozpuszczalnikowy min. 22 g w op. - 8 szt. 13. Klipsy biurowe czarne, 25mm, 12 szt.w op. - 5 op. ; 14. Klipsy biurowe czarne, 19mm, 12 szt. w op. - 5 op.; 15.Klipsy biurowe czarne, 32mm, 12 szt.w op. - 5 op.; 16.Koperta biała, format C3, wymiar: 324mm x 458 mm, samoklejąca z paskiem (HK), gramatura 100g na m2 - 50 szt.; 17.Koperta biała, format C4, wymiar: 229mm x 324 mm, samoklejąca z paskiem (HK), gramatura 100g na m2 - 30szt. 18. Korektor w piórze z metalową końcówką i zatyczką, min.7 ml. płynu - 10 szt.; 19.Korektor w taśmie, transparentna obudowa z klipem i zatyczką na końcówkę. szer. taśmy 5mm, długość min. 6 mb - 10 szt.; 20. Koszulki do segregatora A4 krystaliczne bezbarwne 50 mic. (100 szt. w opakowaniu) - 10 op. 21. Koszulka szeroka na katalogi i czasopisma A4 - 170 mic 12szt w op - 6 op.; 22. Marker permanentny wodoodporny, niezasychający bez skuwki do 14 dni. Ścięta końcówka, szer. linii ok. 2-5 mm; kolor czarny ( 5szt.), zielony (5szt.), czerwony (5szt.), niebieski (5szt.) - 20 szt.; 23. Marker CD dwustronny cienko i grubo piszący, permanentny z tuszem wodoodpornym, kolory: czarny (3szt.), niebieski ( 3szt.), zielony (2szt.) - 8 szt.; 24. Nożyczki biurowe rozmiar ok. 21 cm - 3 szt. 25. Ołówek automatyczny na grafit 0,7. Gumowana obudowa z antypoślizgowymi żłobieniami. Metalowy klips - 10 szt.; 26. Ołówek sześciokątny z wysokiej jakości drewna- dwukolorowa obudowa, klejony, odporny na złamania grafit HB - 30 szt.; 27. Papier A4, tłoczony, gramatura 246g na m2, faktura skóra, kolor kremowy, min. 20 ark.w op - 8 op.; 28. Papier ksero A-4, gramatura 80g/m2, białość (CIE) 166, w ryzie 500 kartek - 30 ryz; 29. Pióro ścieralne - 5 szt.; 30. Płyta CD-R do jednokrotnego zapisu do wszystkich nagrywarek z zapisem płyt CD-R o wysokich prędkościach, certyfikowana prędkość zapisu min. 48x, pojemność 700 MB, zapakowana w pudełko plastikowe CAKE x 50 sztuk. - 3 op.; 31. Poduszka do stempli przeznaczona do tradycyjnych stempli, rozmiar ok. 80x120 mm, nasączona tuszem czerwonym - 4 szt.; 32. Pojemnik składany na katalogi tekturowy, ścięty, format A4, szerokość 100 mm, składany, mix kolorów - 20 szt.; 33. Pojemnik na spinacze wykonany z wytrzymałego tworzywa, wyposażony w magnes ułatwiający wyjmowanie spinaczy - 5 szt.; 34. Przekładki do segregatora, wąskie jedna trzecia A4, 100szt. w op., mix kolorów - 10 op.; 35. Segregator A4(50 z mechanizmem dźwigniowym, okucia krawędzi dolnych, foliowany z zewnątrz, mix kolorów - 20 szt. 36. Segregator A4(80 z mechanizmem dźwigniowym, okucia krawędzi dolnych, foliowany z zewnątrz, kolory: żółty (3szt.), zielony (3 szt.), niebieski (3szt.), jasnoniebieski (3 szt.), czerwony (3szt), czarny (5szt.) - 20 szt. 37. Skoroszyt tekturowy z zawieszką, format A4, min 250g na m2 - 100 szt.; 38. Spinacze krzyżowe 41 mm(50 szt.(op. - 5 op.; 39. Spinacze krzyżowe 70 mm(12 szt.(op.- 5 op.; 40. Teczka tekturowa wiązana biała z tektury bezkwasowej o gramaturze 250 g na m2 - 100 szt.; 41.Teczka z gumką, lakierowana, kolorowa, mix kolorów - 50 szt.; 42. Tusz wodny do stempli czerwony min. 30 ml - 2 szt.; 43. Zakreślasz fluorescencyjny, gumowane boki obudowy, końcówka ścięta: żółty (5 szt.), niebieski (5 szt.), zielony (5szt.), różowy (5 szt.) - 20 szt.; 44. Zszywacz długoramienny do 30 kartek, pojemność min. 100 zszywek 24(6, 26(6 min. 2 lata gwarancji - 3 szt.; 45. Zszywki biurowe 24(6 1000 szt. w op. - 30 op.; 46. Zszywki biurowe 26(6 1000 szt.w op. - 30 op.; 47. Folia do laminatora A3, 2*100 mic, 100 szt w op. - 2 op. Część II postępowania - Dostawa urządzeń biurowych na wyposażenie klubu pracy oraz materiałów biurowych dla MUP w Lublinie KOLEJNO - Nazwa artykułu i wyszczególnienie; ilość: 1.Laminator do laminacji dokumentów formatu do A3. maksymalna grubość folii- 2*125 mic, szerokość laminacji- do 320 mm, sygnalizacja gotowości użycia, funkcja cofania, automatyczne wyłączanie, regulacja temperatury, gwarancja 24 m-ce - 1 szt.; 2.Laminator do laminacji dokumentów formatu do A4. maksymalna grubość folii- 2*125 mic, szerokość laminacji- do 220 mm, sygnalizacja gotowości użycia, funkcja cofania, automatyczne wyłączanie, regulacja temperatury, gwarancja 24 m-ce - 1 szt.; 3.Gilotyna nożowa do papieru. ostrze ze stali nierdzewnej, tnie jednorazowo do 20 arkuszy (80g), długość cięcia 380 mm, rozmiar bazy do cięcia: 380 x 225 mm, osłona zabezpieczająca, antypoślizgowe nóżki, automatyczny docisk papieru podczas cięcia, miarki cięcia dla różnych rozmiarów dokumentów, zdjęć i do cięcia pod kątem, blokada rozmiaru cięcia dla dokumentów powtarzalnych, certyfikat bezpieczeństwa - 1 szt.; 4.Bindownica do oprawy dokumentów typu CLICK. do oprawy dokumentów formatu A4. funkcja dziurkowania- do 6 kartek 80g na m2. wykonuje okrągłe otwory umożliwiające zastosowanie grzbietów typu click wielokrotnego użytku - 1 szt.; 5.Grzbiety typu click 8 mm, kolor czarny 50 szt. na op. - 1 op.; 6.Grzbiety typu click 12 mm, kolor przeźroczyste, 50 szt. na op. - 1 op.; 7.Koszulki do segregatora A4 krystaliczne bezbarwne 50 mic. (100 szt. w op.) - 10 op.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: CZĘŚĆ I realizowana w ramach projektu Lubelska Pracownia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa urządzeń biurowych na wyposażenie klubu pracy oraz materiałów biurowych dla MUP w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus L. A. Koptyra Spółka Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2085,64

  • Oferta z najniższą ceną: 2085,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2085,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.