eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Wrocław: Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 224179 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142213 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. b) Dostawa będzie realizowana do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33. c) Postępowanie zostało podzielone na 4, niżej opisane części: - część 01.00 postępowania: dostawa infrastruktury Blade wraz z serwerami, macierzą dyskową i biblioteką taśmową - 1 sztuka - część 02.01 postępowania: dostawa stacji dostępowych zintegrowanych z monitorem, wyposażonych w klawiatury z czytnikami kart chipowych, drukarki oraz oprogramowanie autentykujące do sieci PSTD - SD - 12 sztuk W zakres części 02.00 postępowania włączono również dostawę komputerów PC zintegrowanych z monitorem - 4 sztuki (podczęść 02.02) oraz dostawę komputerów PC zintegrowanych z monitorem wyposażonych w drukarkę laserową - 2 sztuki (podczęść 02.03) - część 03.00 postępowania: dostawa laptopów biurowych - 64 sztuki, - część 04.00 postępowania: dostawa komputerów PC z monitorem, dodatkowym dyskiem twardym, drukarką sieciową i switchem - 13 sztuk. Wymagania minimalne dla sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia opisano w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki serwisowania i gwarancji sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia opisano w załączniku numer 2 do istotnych postanowień umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 302761.28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 01   

Nazwa: dostawa infrastruktury Blade wraz z serwerami, macierzą dyskową i biblioteką taśmową - 1 sztuka

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVATECH Sp. z o.o., ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 117097.28
  • Oferta z najniższą ceną: 117097.28 oferta z najwyższą ceną: 117097.28
  • Waluta: PLN.

Część NR: 03   

Nazwa: dostawa laptopów biurowych - 64 sztuki

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 84K, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 185664.00
  • Oferta z najniższą ceną: 185664.00 oferta z najwyższą ceną: 243136.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.