Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Lubartów: organizację i realizację szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych (podręczników) po jednym komplecie dla każdego uczestnika, dla 60 uczniów (6 grup po 10 osób) w wymiarze 120 godzin (dydaktycznych) dla każdej z grup, w ramach projektu Młodzieżowa Akademia Rozwoju realizowanego przez II Liceum Ogólnokształcące im. P. Firleja w Lubartowie - w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1
Numer ogłoszenia: 222957 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. Piotra Firleja , ul. 1 Maja 66/74, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 854 37 16, faks 81 855 20 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo2lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizację i realizację szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych (podręczników) po jednym komplecie dla każdego uczestnika, dla 60 uczniów (6 grup po 10 osób) w wymiarze 120 godzin (dydaktycznych) dla każdej z grup, w ramach projektu Młodzieżowa Akademia Rozwoju realizowanego przez II Liceum Ogólnokształcące im. P. Firleja w Lubartowie - w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkolenia z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych (podręczników) po jednym komplecie dla każdego uczestnika, dla 60 uczniów (6 grup po 10 osób) w wymiarze 120 godzin (dydaktycznych) dla każdej z grup, w ramach projektu Młodzieżowa Akademia Rozwoju realizowanego przez II Liceum Ogólnokształcące im. P. Firleja w Lubartowie - w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń oraz pełnej obsłudze procesu certyfikacji zgodnie ze standardami ECDL), przygotowujących do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL, o liczbie uczestników co najmniej 60 osób każda i o wartości przynajmniej 140.000,00 zł brutto każda, wymagających zabezpieczenia przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych i sprzętu - w tym także sprzętu mobilnego (przenośnego), których uczestnikami były dzieci lub młodzież tj. osoby poniżej 25 roku życia; posiadają aktualne autoryzacje podmiotu udzielającego certyfikacji programów szkoleń pod kątem zgodności ich zakresu z wymaganiami Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi merytoryczne proponowanych programów szkoleń zgodnie z certyfikacją ECDL a także posiadają status Centrum Egzaminacyjnego ECDL oraz Laboratorium ECDL zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie; w realizowanych szkoleniach ECDL osiągnęli poziom efektywności szkoleń (tzw. zdawalności), na poziomie co najmniej 80% przy liczbie przeegzaminowanych osób (tj. dzieci lub młodzieży) w liczbie co najmniej 500, (efektywność szkoleń rozumiana będzie jako wyrażona w procentach liczba uczestników szkoleń, którzy uzyskali certyfikat ECDL w stosunku do liczby uczestników szkoleń biorących udział w szkoleniach) zorganizowanych i zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert posiadają wdrożony i stosowany system zarządzania jakością zatwierdzony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi tj. posiadają certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie usług szkoleniowych IT -ICT są wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy miejscowo dla siedziby Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, a w szczególności co najmniej 10 (dziesięcioma) osobami posiadającymi: certyfikat ECDL oraz uprawnienia Egzaminatora ECDL oraz w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu ECDL dla dzieci i młodzieży, tj. osób poniżej 25 roku życia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 26 ust. 2a Wykonawca w zakresie wskazanym w pkt. 4.1 jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, wyłącznie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 5 niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (wzór - Załącznik Nr 2 do SIWZ), aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do wykonawców, będących osobą fizyczną oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (wzór - Załącznik nr 2a do SIWZ), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lo2lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Liceum Ogólnokształcące im. P. Firleja w Lubartowie
ul. 1 maja 66/74, 21-100 Lubartów
tel. 81/854 37 16, fax. 81/855 20 86.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 08:00, miejsce: II Liceum Ogólnokształcące im. P. Firleja w Lubartowie ul. 1 maja 66/74, 21-100 Lubartów tel. 81/854 37 16, fax. 81/855 20 86.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 100%UE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.