eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz instrumentów muzycznych dla ośmiu szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Mikołów: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz instrumentów muzycznych dla ośmiu szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II.
Numer ogłoszenia: 222805 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz instrumentów muzycznych dla ośmiu szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz instrumentów muzycznych dla ośmiu szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II. Część 1. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Mikołowie im. Polskich Olimpijczyków, ul. Ks. Bpa. Bandurskiego 1, 43- 190 Mikołów Część 2. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122, 43 - 190 Mikołów. Część 3. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie, ul. Katowicka 24, 43 - 190 Mikołów Część 4. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299, 43 - 190 Mikołów Część 5. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1, 43 - 190 Mikołów Część 6. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27 1, 43 - 190 Mikołów Część 7. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10, 43 - 190 Mikołów Część 8. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1, 43 - 190 Mikołów Część 9. Dostawa sprzętu dla ośmiu mikołowskich szkół podstawowych Część 10. Dostawa instrumentów muzycznych dla ośmiu mikołowskich szkół podstawowych Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zamieszczono w Załączniku A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 38.00.00.00-5, 37.50.00.00-3, 31.00.00.00-6, 18.00.00.00-9, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.10.00.00-0, 31.00.00.00-6, 32.00.00.00-3, 37.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: część 1 zamówienia: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), część 2 zamówienia: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych), część 3 zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych złotych), część 4 zamówienia: 100,00 zł (słownie: sto złotych), część 5 zamówienia: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych), część 6 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), część 7 zamówienia: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych), część 8 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), część 9 zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), część 10 zamówienia: 100,00 zł (słownie: sto złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak przepisów nakładających obowiązek posiadania uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Mikołowie im. Polskich Olimpijczyków, ul. Ks. Bpa. Bandurskiego 1, 43- 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gier, książęk, pomocy dydaktycznych, multimediów, artykułów biurowych, oprogramowania komputerowego. Ilość pozycji 181. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 38.00.00.00-5, 37.50.00.00-3, 31.00.00.00-6, 18.00.00.00-9, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122, 43 - 190 Mikołów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, multimediów, oprogramowania komputerowego. Ilość pozycji 58. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 22.10.00.00-1, 31.00.00.00-6, 38.00.00.00-5, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie, ul. Katowicka 24, 43 - 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, multimediów, oprogramowania komputerowego, szkła laboratoryjnego. Ilość pozycji 82. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3, 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6, 38.00.00.00-5, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299, 43 - 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, multimediów, oprogramowania komputerowego. Ilość pozycji 53. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3, 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1, 43 - 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, multimediów, oprogramowania komputerowego, zabawki. Ilość pozycji 98. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27 1, 43 - 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, zabawki, stacji meteo. Ilość pozycji 16. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10, 43 - 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, multimediów, oprogramowania,sztalug. Ilość pozycji 53. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1, 43 - 190 Mikołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, gier, artykułów biurowych, multimediów, oprogramowania. Ilość pozycji 31. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu dla ośmiu mikołowskich szkół podstawowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tabletów, radiomagnetofonów, magnetofonów, laptopów, odtwarzaczy, zestawów oświetleniowych, systemów nagłaśniających, tablic interaktywnych, oprogramowania do montażu filmów,projektorów, aparatów foto, oprogramowania biurowego, ekranów, rzutników. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.10.00.00-0, 31.00.00.00-6, 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa instrumentów muzycznych dla ośmiu mikołowskich szkół podstawowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do rytmiki, bębnów, tub, gitar. Szczegóły w załączniku A do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.