To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Wałbrzych: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r
Numer ogłoszenia: 22257 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261285 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, pl. Grunwaldzki 1, 58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8437175, faks 074 8425495.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.29.50.00 - Parasole i parasole przeciwsłoneczne, laski i stołki myśliwskie 30.19.21.60 - Korektory 30.23.74.30 - Markery 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.23.30 - Taśmy i bębny do kalkulatorów 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA CDN PAWEŁ RURAK WERONIKA RURAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA CDN PAWEŁ RURAK WERONIKA RURAK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa CDN Paweł Rurak Weronika Rurak sp. j., ul. Moniuszki 1B, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41707,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53315,30
Oferta z najniższą ceną: 49766,70 / Oferta z najwyższą ceną: 75780,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Remont balkonów budynku " A" Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu w podziale na części.
- "Wałbrzych - dzielnice z sercem" - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.