Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Zakopane: Bony towarowe dla pracowników USOR w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 222409 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012061, fax 018 2014296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bony towarowe dla pracowników USOR w Zakopanem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bony towarowe dla pracowników USOR w Zakopanem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.2 Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.3 Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.4 Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.5 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.6 Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 7.7 W przypadku gdy jakiekolwiek z wymagań nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on -nie dotyczy-.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodne z wzorem określonym w Załączniku nr 2 A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodne z wzorem określonym w Załączniku nr 2 B do specyfikacji), 8.2 Wykonawca jest zobowiązany także załączyć do składanej przez siebie oferty następujące dokumenty: A) Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez inną osobę niż wymieniona w dokumencie określonym w pkt 8.1 lit. A) B) Pełnomocnictwo, w przypadku określonym w pkt 8.4.2 specyfikacji. C) Wykaz placówek handlowych, w których można zrealizować bony towarowe sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 8.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 8.1 lit A winien przedstawić dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.4 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie(spółki cywilne, konsorcja Wykonawców): 8.4.1 Podmioty zawrą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego, o ile nie zawarły stosownej umowy wcześniej, 8.4.2 Podmioty ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca jest zobowiązany załączyć ten dokument do składanej oferty. 8.4.3 Podmioty ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 8.5 W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów, o których mowa w pkt. 8.4, wymóg złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.1 lit. A), dotyczy każdego z podmiotów. W przypadku oświadczenia z pkt. 8.1 lit B odpowiednio do sytuacji podmiotów występujących wspólnie: oświadczenia wg załącznika nr 2A do specyfikacji - złożone przez wszystkich wykonawców ubiegających się przez o udzielenie zamówienia lub oświadczenie pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 2 B do specyfikacji. 8.6 Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 8.1 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenie za zgodność z oryginałem winienie dokonać Pełnomocnik. 8.7 Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 8.2 należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem. 8.8 Gdy przedstawiona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 8.9 Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 8.2 należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem. 8.10 Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. dostępnośc - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem ul. balzera 15 34 - 500 Zakopane budynek administracji, dział zamówien publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem ul. balzera 15 34 - 500 Zakopane budynek administracji, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.