eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa aparatury do długookresowego monitorowania EEG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Łódź: Zakup i dostawa aparatury do długookresowego monitorowania EEG
Numer ogłoszenia: 222268 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aparatury do długookresowego monitorowania EEG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż aparatury do długookresowego monitorowania EEG wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zamawianego urządzenia. Sprzęt medyczny objęty zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP, musi posiadać certyfikat CE i deklarację zgodności CE. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który posiada parametry techniczne, co najmniej takie jak określone w SIWZ. Minimalne wymagania techniczne dotyczące aparatu EEG. 1. Konfiguracja aparatu i certyfikaty 1.1. Bezprzewodowy system telemetryczny do rejestracji i monitorowania parametrów elektrofizjologicznych kierowcy (prezentacja on-line rejestrowanych parametrów - przed, w trakcie i po pobycie w kabinie symulatora) z możliwością wykonywania pełnej analizy snu, fotostymulacji i analizy potencjałów oraz HRV (badanie zmienności rytmu serca); wymagana synchronizacja rejestrowanych parametrów z zapisem cyfrowego wideo i fotostymulatorem. 1.2. Certyfikat CE i deklaracja zgodności producenta lub inny (zgodnie z obowiązującym prawem). 2. Wymagania dotyczące bezprzewodowego rejestratora telemetrycznego 2.1. Wymagany rejestrator telemetryczny - bezprzewodowy transfer rejestrowanych parametrów do stacji komputerowej z prezentacją on-line rejestrowanych aktualnie sygnałów EEG i poligraficznych. Wymagana metoda przesyłu danych - WIFI. 2.2. Zasięg transferu (maksymalna odległość rejestratora od odbiornika/punktu dostępowego) - min. 40 m. 2.3. Możliwość zwiększenia zasięgu poprzez dodanie kolejnych punktów dostępowych (odbiorników) WIFI. 2.4. Zasilanie rejestratora: bateryjne lub akumulatorowe, zapewniające min. 24 godziny ciągłej rejestracji i prezentacji on-line zapisu na ekranie wyświetlacza stacji komputerowej. Wymagana możliwość wymiany źródła zasilania bez przerywania rejestracji sygnałów. 2.5. Maksymalna masa rejestratora: 600 g. 2.6. Maksymalne wymiary rejestratora: 150 x 60 x 120 mm . 2.7. Wymagane rodzaje badań, które mają być wykonywane na rejestratorze: A. Standardowe EEG z POLIGRAFIĄ (wymagane: min. 21 kanałów unipolarnych EEG + min. 8 kanałów bipolarnych do poligrafii; + min. 2 wejścia DC + dodatkowe wejście do rejestracji SpO2 + dodatkowe wejście na marker zdarzeń); B. PSG - BADANIE SNU (wymagane: min. 6 kanałów unipolarnych EEG + min. 24 kanały poligraficzne, w tym min. 8 bipolarnych; + min. 2 wejścia DC + dodatkowe wejście do rejestracji SpO2 + dodatkowe wejście na marker zdarzeń); C. Opcjonalny LTM - MONITORING WIELOGODZINNY (wymagane: min. 60 kanałów unipolarnych EEG; + min. 2 wejścia DC + dodatkowe wejście do rejestracji SpO2 + dodatkowe wejście na marker zdarzeń); 2.8. Wymagane parametry wzmacniaczy rejestratora: - impedancja wejściowa: min. 200 MOhm (dla wejść DC min. 1,5 MOhm); - poziom szumów: max 3mikroVp-p (dla wejść DC: max 10mVp-p); - przetwornik A/D: min. 16 bit; - CMRR: min. 105 dB dla kanałów unipolarnych (min. 100 dB dla kanałów bipolarnych); 2.9. Pozostałe wymagania dot. rejestratora: - wbudowany wyświetlacz LCD, umożliwiający m.in. prezentację pomiaru impedancji elektrod; - synchronizacja zapisu sygnałów EEG i poligraficznych z rejestrowanym obrazem wideo; - synchronizacja zapisu z wymaganym w ofercie fotostymulatorem (wymagana częstość błysku: 0-60Hz). 3. Wymagania dotyczące stacji komputerowej 3.1. Komputer: - min. DualCore 3,0 GHz (lub równoważny), FSB: 800 MHz; - min. 2 GB RAM; - min. 500 GB HDD + kontroler RAID; - nagrywarka CD/DVD; - pobór mocy: max 100W; - system: WinXP-PRO lub nowszy; Wyświetlacz LCD: - min. rozdzielczość 1280 x 1024; Drukarka: - laserowa - wydruk w kolorze; 3.2. Osprzęt i oprogramowanie do wideometrii cyfrowej (system PAL, min. rozdzielczość: 720 x 576 pikseli, dekoder MPEG4); rejestracja zapisów wideo i dźwięku na dysku twardym; możliwość podłączenia dowolnej kamery użytkownika. 4. Wymagania dotyczące oprogramowania Medycznego 4.1. Program administracyjny: - baza danych w standardzie SQL; - oprogramowanie administracyjne (zarządzanie bazą danych pacjentów i zapisów) z możliwością definiowania kryteriów wyszukiwania i możliwością archiwizacji na nośnikach zewnętrznych typu CDR, CDRW, DVDR,etc; 4.2. Możliwość jednoczesnej prezentacji na ekranie wyświetlacza LCD stacji komputerowej aktualnie rejestrowanego zapisu on-line (wraz z obrazem wideo) oraz dowolnego - wcześniej zarejestrowanego fragmentu zapisu (wraz z obrazem wideo i analizą DSA); 4.3. Prezentacja na ekranie wyświetlacza LCD stacji komputerowej pomiaru impedancji on-line (niezależnie od możliwości odczytu impedancji bezpośrednio z wyświetlacza LCD rejestratora); 4.4. Wymagane analizy i prezentacje on-line: - prezentacja rejestrowanego zapisu w dowolnym montażu odprowadzeń; - możliwość modyfikowania w trakcie zapisu dowolnego montażu; - możliwość jednoczesnej prezentacji na ekranie paru montaży (min. 60 wyświetlanych odprowadzeń); - analiza on-line FFT + prezentacja on-line mappingu FFT; 4.5. Wymagane analizy off-line: - standardowa analiza EEG; - analiza ERP (potencjały wywołane) z możliwością uśredniania; mapping częstotliwościowy, amplitudowy i CSD (Current Source Density); analizy FFT i korelacyjne; - wielokanałowa (min. 8) analiza DSA (Density Spectral Array) z wizualizacją trendów; - analiza snu: detekcja faz snu (automatyczna i ręczna), detekcja bezdechów i spłycenia oddechu, detekcja wybudzeń, rejestracja periodycznych ruchów kończyn, automatyczne kalkulacje i raporty; - analiza HRV (zmienność rytmu serca); - analiza danych w formacie EDF; - eksport wybranego zapisu (wraz z zarejestrowanym wideo) do pliku samorozpakowującego się w celu przeglądania i analizy na dowolnym komputerze. Wymagany okres gwarancji - 2 lata. Wymagany serwis zakupionych urządzeń. W razie zgłoszenia awarii urządzenia - reakcja w ciągu 24 godzin. Termin wykonania naprawy - 21 dni. Trzy naprawy serwisowe w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy równoważny. Szkolenie. Wymagane przeszkolenie w języku polskim, użytkowników w zakresie obsługi zamówionej aparatury. Dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego. Wymagana jest dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego. Dostawa sprzętu. Wymagana jest dostawa sprzętu do Pracowni. Zaoferowana cena zakupu i dostawy urządzenia powinna zawierać: 1. wartość urządzenia, 2. wszelkie koszty transportu zagranicznego i krajowego, 3. koszty załadunku i rozładunku, 4. ubezpieczenie urządzenia w Polsce i poza jej granicami do czasu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 5. koszty instruktażu obsługi w siedziebie Zamawiającego, 6. koszty manipulacyjne odprawy celnej, podatek od towarów u usług konsumpcyjnych VAT 7. koszty obsługi serwisowej w okresie gwarancji. 8. do zainstalowanego urządzenia należy dołączyć w języku polskim instrukcję obsługi, świadectwa dopuszczenia i podstemplowane gwarancje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33.12.11.00 - Elektroencefalografy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Certyfikat CE i deklaracja zgodności CE. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy, 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.