eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i SkwierzynyKontrakt 3 Dostawa zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklam oraz Kontrakt 4 Dostawa materiałów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Krosno Odrzańskie: Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i Skwierzyny: Kontrakt 3 Dostawa zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklam oraz Kontrakt 4 Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 221238 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i Skwierzyny: Kontrakt 3 Dostawa zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklam oraz Kontrakt 4 Dostawa materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i Skwierzyny, dofinansowanego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 1.2 Tworzenie obszarów aktywności gospodarczej i promocja gospodarcza. Zamówienie składa się z dwóch części. Część I zamówienia Kontrakt 3 Dostawa zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklam Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklamy w zakresie: 1. Witacz - 8 szt.: - wysokość 4 m, szerokość min. 1 m. - konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, - grafika wykonana techniką solventową wraz z zabezpieczeniem UV (laminat UV) oraz w opcji foliami odblaskowymi, - poszycie wykonane z płyty warstwowej aluminiowej (plabond/dibond) grub. min. 2mm., - brak widocznych nitów i śrub, gładkie krawędzie, ukryte kotwienie, precyzyjne dopasowanie elementów, - całość posadowiona na fundamencie betonowym zbrojonym. 2. Tablica informacyjna - 16 szt.: - tablica jednostronna, wolnostojąca, - wym. 4 x 2,5 m, - wykonana z spienionego PCV odpornego na warunki atmosferyczne, z zabezpieczeniem UV (laminat UV), przeznaczona na zewnątrz, - stelaż metalowy, zabezpieczony antykorozyjnie, - nadruk kolorowy 4/0. 3. Modułowy system wystawienniczy z wmontowanymi nośnikami LCD (ekranami świetlnymi) - 1 szt.: - w skład systemu wystawienniczego wchodzą 4 nośniki LCD do wyświetlania filmów promocyjnych, 4 stoliki, 12 krzeseł, 4 ekspozytury na foldery i 4 kufry transportowe. - system ma się składać z czterech niezależnych modułów (stanowisk), które można połączyć w jedną spójną całość. Każdy moduł ma posiadać herb/logo danej gminy, stolik, trzy krzesła, ekspozyturę na foldery, ekran świetlny. - powierzchnia całego systemu 20 m2 - powierzchnia pojedynczego modułu 5 m2 - konstrukcja aluminiowa ze złączami motylkowymi, - ramy wypełnione sztywną płytą PCV z nadrukiem, - ekran świetlny LCD o przekątnej min. 40 cali, min. 1 złącze HDMI, min. 1 złącze USB, rozdzielczość min. 1920x1080, odtwarzanie plików multimedialnych w formacie min. AVI i WMV, wbudowane głośniki, Zamawiający wymaga przedstawienia 3 projektów przed realizacją i zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian. 4. Roll-up - 30 szt.: - stojak roll-up z grafiką 120 x 200 cm, - spakowany w torbę transportową, - kaseta wykonana z anodowanego aluminium, - zatrzaskowa listwa górna, - składany maszt, - materiał do druku block-out, 5. Modułowe ścianki wystawiennicze - 4 szt.: - ścianka łukowa 3 x 3, - rozmiar grafiki na ściance 344 x 230 cm, - materiał do druku block-out, - grafika zabezpieczona laminatem, - konstrukcja aluminiowa, - kontener transportowy z zamocowaną grafiką, 6. Namiot wystawienniczy - 4 szt. : - namiot ekspresowy o wym. 6 x 6 m , - wykonany z materiału poliestrowego (230 g/m2), wodoodpornego, - konstrukcja stalowa, - odpinane ścianki z nadrukiem, - podłoga modułowa, składająca się z max. 1-metrowych modułów, z tworzywa sztucznego (deski/płytki kompozytowej) - podłoga modułowa, składająca się z modułów o boku nie mniejszym niż 0,5 m i nie większym niż 1 m, z tworzywa sztucznego (deski/płytki kompozytowej) 7. Balon reklamowy z nadrukiem - 4 szt.: - wysokość min. 2 metry, - balon stacjonarny gamma/żarówka z nadrukiem, - powierzchnia nadruku (pasa reklamowego) min. 3,5 m2, - nadruk zabezpieczony laminatem, - sztywna, składana podstawa, - wykonany ze specjalnego materiału, wysokiej jakości impregnowanego poliestru, odpornego na warunki atmosferyczne (mrozo i wodoodporne), - w wyposażeniu balona powinien znajdować się kompresor 230V, linki odciągowe, śledzie, wewnętrzna instalacja oświetleniowa z aparatem zmierzchowym, instrukcja obsługi oraz torba transportowa. Zamówienie obejmuje wykonanie także: 8. Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej przy okazji organizacji imprez o charakterze gospodarczym na tablicach świetlnych ustawionych w centrach wybranych miast na terenie Polski za pomocą tablic świetlnych - 40 szt.: - przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej na ekranach LED podczas organizowanych przez Zamawiającego 4 imprez gospodarczych, - ilość ekranów LED wykorzystanych do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej towarzyszącej jednej imprezie gospodarczej: 10 sztuk; - rozmiar jednego ekranu: nie mniejszy niż 14 m2; - lokalizacja ekranów LED: miasta wojewódzkie (Zielona Góra i Gorzów Wielkopolski) oraz inne wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się na terenie województwa lubuskiego; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowego zatwierdzenia lokalizacji wszystkich dziesięciu ekranów LED, wybierając je z propozycji przedstawionych przez Wykonawcę; - czas trwania kampanii promocyjno-informacyjnej towarzyszącej jednej organizowanej imprezie gospodarczej: nie mniej niż 3 tygodnie przed wyznaczoną datą imprezy; Zamawiający poinformuje o wyznaczonej dacie imprezy gospodarczej Wykonawcę nie później niż na 2 miesiące przed rozpoczęciem imprezy gospodarczej; - przygotowanie spotu reklamowego na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego o długości15 sekund; - emisja spotu po jego akceptacji przez Zamawiającego (Zamawiający zastrzega sobie prawo do trzykrotnego zgłoszenia poprawek). - częstotliwość emisji spotu: nie rzadziej niż co 6 minut codziennie w godzinach 06:00-22:00; 9. Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej za pomocą siatek na budynkach - 2 szt.: - zakup powierzchni na siatkach reklamowych w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim promujących tereny inwestycyjne Krosna Odrzańskiego, Gubina, Skwierzyny i Kargowej. (celem umiejscowienia siatek przy trasach przejazdowych jest docelowo zwrócenie uwagi potencjalnych inwestorów, którzy przejeżdżają przez miasto Zieloną Górę i miasto Gorzów Wielkopolski); - powierzchnia jednej siatki: nie mniejsza niż 250 m2; - lokalizacja: w centrach miast Zielona Góra i Gorzów Wlkp., przy głównych ulicach, wydłużony okres najazdu na ekspozycję; - czas emisji: nie mniej niż jeden miesiąc; - kreacja reklamy na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do wnoszenia poprawek; - emisja reklamy po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego; - termin ekspozycji: wg wskazań Zamawiającego. Treść merytoryczna przeznaczona do umieszczenia na każdym z elementów przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez strony. Część II zamówienia Kontrakt 4 Dostawa materiałów promocyjnych Zamówienie obejmuje dostawę materiałów promocyjnych w następującym zakresie: 1. Teczki z ofertami inwestycyjnymi miast: Gubin, Krosno Odrzańskie, Kargowa, Skwierzyna w 4 wersjach językowych: polski, niemiecki, angielski, rosyjski każda. Usługa powinna obejmować projekt, tłumaczenie, skład i druk folderów, format A4, papier 200gr, w kolorze, lakierowanie punktowe, okładka - teczka: kreda +laminat matowy. Teczka powinna zawierać 6 kart luzem z informacjami dotyczącymi terenów inwestycyjnych, druk dwustronny, papier kreda 200 gsm i lakier UV miejscowo, kolor (4/0, CMYK/0). Ilość egzemplarzy: 10.000 egz., w tym 4 projekty graficzne po: 2.500 egz. dla miasta Krosno Odrzańskie, 2500 egz. dla miasta Gubin, 2500 egz. dla miasta Kargowa, 2500 egz. dla miasta Skwierzyna. Materiały dostarczone zostaną przez zleceniodawcę. 2. Foldery dotyczące terenów inwestycyjnych miast Gubin, Krosno Odrzańskie, Kargowa, Skwierzyna w 4 wersjach językowych: polski, niemiecki, angielski, rosyjski każda. Usługa powinna obejmować projekt, tłumaczenie, skład i druk folderów w tym. Format A4, otwierany po krótszej krawędzi, 4+12 stron, zawierający min. dwie kalki w środku w ilości egzemplarzy: 10.000. Kolorystyka (4/4, CMYK/CMYK), papier: kreda 200 gsm + lakier UV (1/1) miejscowo, okładka: kolorystyka (4/0, CMYK/0), papier kreda 300 gsm + laminat mat (1/0) +lakier UV (1/0), oprawa zeszytowa. Ilość egzemplarzy: 10.000 egz. w tym 4 projekty graficzne po: 2.500 egz. dla miasta Krosno Odrzańskie, 2.500 egz. dla miasta Gubin, 2.500 egz. dla miasta Kargowa, 2.500 egz. dla miasta Skwierzyna. Materiały dostarczone zostaną przez zleceniodawcę. 3. Zdjęcia lotnicze i naziemne terenów inwestycyjnych w celu ich wykorzystania w materiałach promocyjnych - wykonanie profesjonalnych zdjęć terenów inwestycyjnych z lotu ptaka, znajdujących się na terenie gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin, Skwierzyna (min. 200 fotografii), - wykonanie profesjonalnych zdjęć naziemnych zawierających wskazane przez Zamawiającego punkty w obrębie gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin, Skwierzyna (min. 200 fotografii), - zdjęcia lotnicze powinny być wykonane wysokiej klasy aparatem oraz przy wykorzystaniu specjalistycznych obiektywów serii L, - zdjęcia lotnicze powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wykonywania fotografii lotniczych na ryzyko wykonawcy, - zdjęcia powinna obejmować umowa licencyjna z gwarancją wyłączności wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji (prawa autorskie osobiste pozostają przy twórcy) - przekazanie praw autorskich powinno zostać skalkulowane w cenę oferty, - zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć na wszystkich możliwych polach eksploatacji, we wszystkich celach, które są zgodne z zakresem działalności Zamawiającego (rozumianego jako Lidera i Partnerów projektu) oraz w jego jednostkach podległych, bez dodatkowego wynagrodzenia na rzecz wykonawcy. 4. Mapy z zaznaczonymi terenami inwestycyjnymi miast Gubin, Krosno Odrzańskie, Kargowa, Skwierzyna w 4 wersjach językowych: polski, niemiecki, angielski, rosyjski. Ilość egzemplarzy : 5000 egz. w tym 1000 egz. map miasta Krosno Odrzańskie, 1000 egz. map miasta Gubin, 1000 egz. map miasta Kargowa, 1000 egz. map miasta Skwierzyna, 1000 egz. map wspólnych miast: Krosno Odrzańskie, Gubin, Kargowo, Skwierzyna. Mapy powinny być wykonane w skali 1:15 000, format map B2, papier G-Print o garmaturze 135g/m2, dwustronny druk kolorowy (offset A4+4) Dostawa powinna obejmować: a. projekt map, b. druk i dostawę nakładu, c. przekazanie materiałów promocyjnych (map, folderów etc.) w postaci pliku rastrowego 200 dpi do użytku wewnętrznego urzędów lub użycia na stronach internetowych urzędów, d. przekazanie uproszczonej mapy w wersji Flash do zamieszczenia na stronach internetowych urzędów z funkcjami - przesuwania, powiększania, wyszukiwania miejscowości i ulic. Treści zamieszczone na rewersach map zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Postanowienia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy obu części zamówienia): 1. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. 2. Wskazane w SIWZ normy są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie może nosić znamion użycia, sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Urządzenia muszą być kompletne, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. 4. Dostawy materiałów promocyjnych oraz zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklamy należy wykonać kompleksowo tzn. przedstawić projekty podlegające zatwierdzeniu przez zamawiającego, wykonać materiały wraz z odpowiednimi nadrukami, dostarczyć materiały do Zamawiającego, przekazać materiały promocyjne (mapy, folderów etc) w postaci pliku rastrowego 200 dpi do użytku wewnętrznego urzędów lub użycia na stronach internetowych urzędów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia informacji o dofinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z aktualnymi na dzień wykonania dostawy Wytycznymi w zakresie informacji i promocji LRPO 2007-13. 6. Zamawiający informuje, iż podane parametry w przedmiocie zamówienia i w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są parametrami minimalnymi. W przypadku powołania się przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia na konkretnego producenta sprzętu jest to tylko i wyłącznie odniesienie co do parametrów urządzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu o parametrach równoważnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 22.46.20.00-6, 22.00.00.00-0, 39.29.40.00-9, 79.80.00.00-2, 22.46.20.00-6, 79.96.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części I, obejmującej przedmiot zamówienia w zakresie kontraktu 3 - w wysokości 7.000 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych); dla części II, obejmującej przedmiot zamówienia w zakresie kontraktu 4 - w wysokości 2.500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium, może być wnoszone w jednej z kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 i musi ono znaleźć się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu proszę wpisać odpowiednio Promocja gospodarcza Kontrakt 3 (dla części pierwszej) lub Promocja gospodarcza Kontrakt 4 (dla części drugiej). W przypadku złożenia oferty na obie części należy wpłacić sumę kwot wadium i opisać wpłatę następująco Promocja gospodarcza Kontrakt 3 i 4.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby wykonawcy wykonali co najmniej: - Część I w zakresie Kontraktu 3: jedną dostawę i montaż zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklamy o wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - Część II w zakresie Kontraktu 4: jedną dostawę materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (wg Zał. nr 1 do SIWZ) (przez główne zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia zdefiniowane /o których mowa/ w warunku udziału w postępowaniu dotyczącym wiedzy i doświadczenia, opisanego w niniejszej SIWZ dla danej części zamówienia). Dowodami o którym mowa w niniejszej sekcji są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa przy tiret pierwszy, - w niniejszym postępowaniu, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa przy tiret pierwszy, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej oraz wyraźnej woli obydwu Stron pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust 3 rozdziału XXV Warunki zmiany umowy. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),, 2) dopuszczalne są zmiany nieistotne (zmiana adresu, numerów kontaktowych, numeru konta bankowego, etc.), 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianach technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione (w szczególności polepszenie parametrów przedmiotu zamówienia bez uszczerbku dla innych jego parametrów), 5) dopuszczalna jest zmiana umowy: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, b) gdy wystąpią zdarzenia losowe, c) gdy wystąpi siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. 6) dopuszczalne są zmiany terminów i płatności w przypadku, gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, 7) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych, 8) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego. Zmiany są korzystne dla zamawiającego jeśli: a) taniej otrzymuje ten sam przedmiot zamówienia, b) otrzymuje za tę samą cenę przedmiot o lepszych parametrach, c) wykonawca szybciej wykonuje zamówienie, d) wykonawca wykonuje zamówienie później niż pierwotnie zakładano, ale zamawiający odnosi z tego tytułu korzyści, pod warunkiem że zamawiający uzyska uprzednio zgodę IZ LRPO na wydłużenie terminu realizacji umowy, e) zmiany są korzystne dla zamawiającego jeśli na skutek czynników obiektywnych, nieprzewidzianych lub zawinionych przez zamawiającego grozi mu pomniejszenie bądź utrata dofinansowania, a aneksowanie umowy takiemu ryzyku zapobiega. 9) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu. 10) dopuszczalne będzie zastosowanie produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) - pod warunkiem że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania SIWZ i umowy, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 11) zmiany, które są wynikiem zmian w Lubuskim Regionalnym Programie Operacyjnym, lub też zmian wytycznych, zaleceń i innych dokumentów programowych właściwych instytucji w systemie wdrażania LRPO 2007-2013, 12) strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany 13) dopuszczalne są zmiany w zakresie projektów graficznych, 14) dopuszczalne są zmiany ilościowe i jakościowe, które zostaną pozytywnie zaopiniowane przez IZ LRPO jako zmiany przyczyniające się do polepszenia wartości projektu. Nie można wprowadzić zmiany do umowy, która jest niezgodna z art. 144 Ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krosno Odrzańskie ul. Parkowa 1 66-600 Krosno Odrzańskie tel. 68 4109700, fax. 68 3835122.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 08:30, miejsce: pocztą lub osobiście w siedzibie zamawiającego (Urząd Miasta, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie) na parterze w Biurze Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu Wspólna promocja gospodarcza Gubina, Krosna Odrzańskiego, Kargowej i Skwierzyny, dofinansowanego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 1.2 Tworzenie obszarów aktywności gospodarczej i promocja gospodarcza..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia Kontrakt 3 Dostawa zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklam.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż zewnętrznych i wewnętrznych nośników reklamy w zakresie: 1. Witacz - 8 szt.: - wysokość 4 m, szerokość min. 1 m. - konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie, - grafika wykonana techniką solventową wraz z zabezpieczeniem UV (laminat UV) oraz w opcji foliami odblaskowymi, - poszycie wykonane z płyty warstwowej aluminiowej (plabond/dibond) grub. min. 2mm., - brak widocznych nitów i śrub, gładkie krawędzie, ukryte kotwienie, precyzyjne dopasowanie elementów, - całość posadowiona na fundamencie betonowym zbrojonym. 2. Tablica informacyjna - 16 szt.: - tablica jednostronna, wolnostojąca, - wym. 4 x 2,5 m, - wykonana z spienionego PCV odpornego na warunki atmosferyczne, z zabezpieczeniem UV (laminat UV), przeznaczona na zewnątrz, - stelaż metalowy, zabezpieczony antykorozyjnie, - nadruk kolorowy 4/0. 3. Modułowy system wystawienniczy z wmontowanymi nośnikami LCD (ekranami świetlnymi) - 1 szt.: - w skład systemu wystawienniczego wchodzą 4 nośniki LCD do wyświetlania filmów promocyjnych, 4 stoliki, 12 krzeseł, 4 ekspozytury na foldery i 4 kufry transportowe. - system ma się składać z czterech niezależnych modułów (stanowisk), które można połączyć w jedną spójną całość. Każdy moduł ma posiadać herb/logo danej gminy, stolik, trzy krzesła, ekspozyturę na foldery, ekran świetlny. - powierzchnia całego systemu 20 m2 - powierzchnia pojedynczego modułu 5 m2 - konstrukcja aluminiowa ze złączami motylkowymi, - ramy wypełnione sztywną płytą PCV z nadrukiem, - ekran świetlny LCD o przekątnej min. 40 cali, min. 1 złącze HDMI, min. 1 złącze USB, rozdzielczość min. 1920x1080, odtwarzanie plików multimedialnych w formacie min. AVI i WMV, wbudowane głośniki, Zamawiający wymaga przedstawienia 3 projektów przed realizacją i zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian. 4. Roll-up - 30 szt.: - stojak roll-up z grafiką 120 x 200 cm, - spakowany w torbę transportową, - kaseta wykonana z anodowanego aluminium, - zatrzaskowa listwa górna, - składany maszt, - materiał do druku block-out, 5. Modułowe ścianki wystawiennicze - 4 szt.: - ścianka łukowa 3 x 3, - rozmiar grafiki na ściance 344 x 230 cm, - materiał do druku block-out, - grafika zabezpieczona laminatem, - konstrukcja aluminiowa, - kontener transportowy z zamocowaną grafiką, 6. Namiot wystawienniczy - 4 szt. : - namiot ekspresowy o wym. 6 x 6 m , - wykonany z materiału poliestrowego (230 g/m2), wodoodpornego, - konstrukcja stalowa, - odpinane ścianki z nadrukiem, - podłoga modułowa, składająca się z max. 1-metrowych modułów, z tworzywa sztucznego (deski/płytki kompozytowej) - podłoga modułowa, składająca się z modułów o boku nie mniejszym niż 0,5 m i nie większym niż 1 m, z tworzywa sztucznego (deski/płytki kompozytowej) 7. Balon reklamowy z nadrukiem - 4 szt.: - wysokość min. 2 metry, - balon stacjonarny gamma/żarówka z nadrukiem, - powierzchnia nadruku (pasa reklamowego) min. 3,5 m2, - nadruk zabezpieczony laminatem, - sztywna, składana podstawa, - wykonany ze specjalnego materiału, wysokiej jakości impregnowanego poliestru, odpornego na warunki atmosferyczne (mrozo i wodoodporne), - w wyposażeniu balona powinien znajdować się kompresor 230V, linki odciągowe, śledzie, wewnętrzna instalacja oświetleniowa z aparatem zmierzchowym, instrukcja obsługi oraz torba transportowa. Zamówienie obejmuje wykonanie także: 8. Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej przy okazji organizacji imprez o charakterze gospodarczym na tablicach świetlnych ustawionych w centrach wybranych miast na terenie Polski za pomocą tablic świetlnych - 40 szt.: - przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej na ekranach LED podczas organizowanych przez Zamawiającego 4 imprez gospodarczych, - ilość ekranów LED wykorzystanych do przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej towarzyszącej jednej imprezie gospodarczej: 10 sztuk; - rozmiar jednego ekranu: nie mniejszy niż 14 m2; - lokalizacja ekranów LED: miasta wojewódzkie (Zielona Góra i Gorzów Wielkopolski) oraz inne wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się na terenie województwa lubuskiego; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowego zatwierdzenia lokalizacji wszystkich dziesięciu ekranów LED, wybierając je z propozycji przedstawionych przez Wykonawcę; - czas trwania kampanii promocyjno-informacyjnej towarzyszącej jednej organizowanej imprezie gospodarczej: nie mniej niż 3 tygodnie przed wyznaczoną datą imprezy; Zamawiający poinformuje o wyznaczonej dacie imprezy gospodarczej Wykonawcę nie później niż na 2 miesiące przed rozpoczęciem imprezy gospodarczej; - przygotowanie spotu reklamowego na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego o długości15 sekund; - emisja spotu po jego akceptacji przez Zamawiającego (Zamawiający zastrzega sobie prawo do trzykrotnego zgłoszenia poprawek). - częstotliwość emisji spotu: nie rzadziej niż co 6 minut codziennie w godzinach 06:00-22:00; 9. Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej za pomocą siatek na budynkach - 2 szt.: - zakup powierzchni na siatkach reklamowych w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim promujących tereny inwestycyjne Krosna Odrzańskiego, Gubina, Skwierzyny i Kargowej. (celem umiejscowienia siatek przy trasach przejazdowych jest docelowo zwrócenie uwagi potencjalnych inwestorów, którzy przejeżdżają przez miasto Zieloną Górę i miasto Gorzów Wielkopolski); - powierzchnia jednej siatki: nie mniejsza niż 250 m2; - lokalizacja: w centrach miast Zielona Góra i Gorzów Wlkp., przy głównych ulicach, wydłużony okres najazdu na ekspozycję; - czas emisji: nie mniej niż jeden miesiąc; - kreacja reklamy na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do wnoszenia poprawek; - emisja reklamy po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego; - termin ekspozycji: wg wskazań Zamawiającego. Treść merytoryczna przeznaczona do umieszczenia na każdym z elementów przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez strony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 39.29.40.00-9, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia Kontrakt 4 Dostawa materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów promocyjnych w następującym zakresie: 1. Teczki z ofertami inwestycyjnymi miast: Gubin, Krosno Odrzańskie, Kargowa, Skwierzyna w 4 wersjach językowych: polski, niemiecki, angielski, rosyjski każda. Usługa powinna obejmować projekt, tłumaczenie, skład i druk folderów, format A4, papier 200gr, w kolorze, lakierowanie punktowe, okładka - teczka: kreda +laminat matowy. Teczka powinna zawierać 6 kart luzem z informacjami dotyczącymi terenów inwestycyjnych, druk dwustronny, papier kreda 200 gsm i lakier UV miejscowo, kolor (4/0, CMYK/0). Ilość egzemplarzy: 10.000 egz., w tym 4 projekty graficzne po: 2.500 egz. dla miasta Krosno Odrzańskie, 2500 egz. dla miasta Gubin, 2500 egz. dla miasta Kargowa, 2500 egz. dla miasta Skwierzyna. Materiały dostarczone zostaną przez zleceniodawcę. 2. Foldery dotyczące terenów inwestycyjnych miast Gubin, Krosno Odrzańskie, Kargowa, Skwierzyna w 4 wersjach językowych: polski, niemiecki, angielski, rosyjski każda. Usługa powinna obejmować projekt, tłumaczenie, skład i druk folderów w tym. Format A4, otwierany po krótszej krawędzi, 4+12 stron, zawierający min. dwie kalki w środku w ilości egzemplarzy: 10.000. Kolorystyka (4/4, CMYK/CMYK), papier: kreda 200 gsm + lakier UV (1/1) miejscowo, okładka: kolorystyka (4/0, CMYK/0), papier kreda 300 gsm + laminat mat (1/0) +lakier UV (1/0), oprawa zeszytowa. Ilość egzemplarzy: 10.000 egz. w tym 4 projekty graficzne po: 2.500 egz. dla miasta Krosno Odrzańskie, 2.500 egz. dla miasta Gubin, 2.500 egz. dla miasta Kargowa, 2.500 egz. dla miasta Skwierzyna. Materiały dostarczone zostaną przez zleceniodawcę. 3. Zdjęcia lotnicze i naziemne terenów inwestycyjnych w celu ich wykorzystania w materiałach promocyjnych - wykonanie profesjonalnych zdjęć terenów inwestycyjnych z lotu ptaka, znajdujących się na terenie gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin, Skwierzyna (min. 200 fotografii), - wykonanie profesjonalnych zdjęć naziemnych zawierających wskazane przez Zamawiającego punkty w obrębie gmin Krosno Odrzańskie, Kargowa, Gubin, Skwierzyna (min. 200 fotografii), - zdjęcia lotnicze powinny być wykonane wysokiej klasy aparatem oraz przy wykorzystaniu specjalistycznych obiektywów serii L, - zdjęcia lotnicze powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wykonywania fotografii lotniczych na ryzyko wykonawcy, - zdjęcia powinna obejmować umowa licencyjna z gwarancją wyłączności wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji (prawa autorskie osobiste pozostają przy twórcy) - przekazanie praw autorskich powinno zostać skalkulowane w cenę oferty, - zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć na wszystkich możliwych polach eksploatacji, we wszystkich celach, które są zgodne z zakresem działalności Zamawiającego (rozumianego jako Lidera i Partnerów projektu) oraz w jego jednostkach podległych, bez dodatkowego wynagrodzenia na rzecz wykonawcy. 4. Mapy z zaznaczonymi terenami inwestycyjnymi miast Gubin, Krosno Odrzańskie, Kargowa, Skwierzyna w 4 wersjach językowych: polski, niemiecki, angielski, rosyjski. Ilość egzemplarzy : 5000 egz. w tym 1000 egz. map miasta Krosno Odrzańskie, 1000 egz. map miasta Gubin, 1000 egz. map miasta Kargowa, 1000 egz. map miasta Skwierzyna, 1000 egz. map wspólnych miast: Krosno Odrzańskie, Gubin, Kargowo, Skwierzyna. Mapy powinny być wykonane w skali 1:15 000, format map B2, papier G-Print o garmaturze 135g/m2, dwustronny druk kolorowy (offset A4+4) Dostawa powinna obejmować: a. projekt map, b. druk i dostawę nakładu, c. przekazanie materiałów promocyjnych (map, folderów etc.) w postaci pliku rastrowego 200 dpi do użytku wewnętrznego urzędów lub użycia na stronach internetowych urzędów, d. przekazanie uproszczonej mapy w wersji Flash do zamieszczenia na stronach internetowych urzędów z funkcjami - przesuwania, powiększania, wyszukiwania miejscowości i ulic. Treści zamieszczone na rewersach map zostaną dostarczone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 22.00.00.00-0, 79.80.00.00-2, 79.96.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.