eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Utrzymanie czystości oraz prowadzenie akcji zimowej na drogach gminnych na terenie miasta Gubina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Gubin: Utrzymanie czystości oraz prowadzenie akcji zimowej na drogach gminnych na terenie miasta Gubina
Numer ogłoszenia: 220991 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości oraz prowadzenie akcji zimowej na drogach gminnych na terenie miasta Gubina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości oraz prowadzenie akcji zimowej na drogach gminnych na terenie miasta Gubina oraz na chodnikach znajdujących się w pasach dróg wojewódzkich przylegających do nieruchomości będących własnością Gminy Gubin o statusie miejskim. Łączna długość dróg gminnych na terenie Gubina wynosi 46396 m. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku obejmować będą: a) zamiatanie ręczne i mechaniczne nawierzchni jezdni i chodników, b) wywóz zmiotek na wysypisko odpadów, c) ręczne zbieranie odpadów, d) wykaszanie pasa zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem oraz za chodnikiem do granicy pasa drogowego, e) wykaszanie poboczy przy drogach gdzie nie ma chodnika o szerokości 1 m, f) odchwaszczanie chodników, g) opróżnianie i wywóz odpadów z częstotliwością gwarantującą utrzymanie czystości koszy ulicznych (minimum 2 razy w tygodniu), h) wykonywanie cięć krzewów lub gałęzi drzew rosnących w pasie drogowym ograniczających widoczność na drogach, i) usuwanie zwłok zwierząt i przekazanie ich do utylizacji uprawnionemu podmiotowi, j) bieżące utrzymanie czystości i drożności osadników wpustów ulicznych. Czyszczenie i udrażnianie winno odbywać się co najmniej raz w roku, k) prowadzenie akcji zimowej winno odbywać się według II i V zimowego standardu utrzymania. Drogi wymienione w załączniku 1 i 3 do niniejszej umowy winny być utrzymane w II standardzie, natomiast drogi wymienione w załączniku 2 winny być utrzymane w V standardzie. Prowadzenie akcji zimowej polegać będzie na: - odśnieżaniu nawierzchni ulic i chodników ze śniegu i błota pośniegowego, - likwidacji gołoledzi i śliskości pośniegowej oraz innych zjawisk śliskości zimowej, - kompleksowym oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników z piasku po akcji zimowej ( do 15 kwietnia każdego okresu zimowego ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości minimum 20 000,-zł, 2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. wykonali lub wykonują w ostatnich trzech latach co najmniej 2 usługi związane z utrzymaniem czystości oraz prowadzeniem akcji zimowej na ulicach, placach, drogach o nawierzchni utwardzonej o wartości każdego zadania minimum 135.000 zł/rok. 4. dysponują następującym sprzętem: - posiadają zamiatarkę mechaniczną z urządzeniem zraszającym, - posiadają piaskarkę, piaskarko - solarkę lub solarkę - minimum 2 sztuki, - posiadają pług odśnieżający - minimum 2 sztuki, - posiadają samochód ciężarowy (nośnik) do w/w sprzętu - minimum 2 sztuki, - posiadają mikrociągnik przystosowany do odśnieżania i posypywania chodników - minimum 1 sztuka, - posiadają ładowacz ( w przypadku piaskarek ) do załadunku mieszanki solnej - minimum 1 sztuka. 5. dysponują następującymi osobami: - kierowca z uprawnieniami do prowadzenia sprzętu określonego w pkt 4 - minimum 3 kierowców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) 3. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Kopie kwalifikacji, posiadanych uprawnień stwierdzających przygotowanie zawodowe. 10. Akceptacja przez wykonawcę projektu umowy. 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres (określenie szczegółowe do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony), podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. 14. W przypadku Wykonawcy (konsorcjum) - ustanowienie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu w tym do podpisania oferty, umowy, oraz do bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 1b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 1 - sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.