eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.Zagospodarowanie rejonu ul. Bystrzycka - Westerplatte w Świdnicy - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie rejonu ul. Bystrzycka - Westerplatte w Świdnicy - etap I
Numer ogłoszenia: 220483 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184493 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie rejonu ul. Bystrzycka - Westerplatte w Świdnicy - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3/ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja Przedmiotem inwestycji jest budowa dróg gminnych dla terenu położonego w Świdnicy począwszy od wjazdu z drogi powiatowej nr 2876D - ul. Bystrzyckiej droga gminna 10 KD(D) i częściowo droga 1 KD(L) - końcowy odcinek; zlokalizowanych na działkach nr: 986, 987, 988 - AM6; 989, 1006, 1003 - AM 11; 997, 760 - AM 5, Obręb 0006 - Kraszowice w Świdnicy. 3.2 Opis przedmiotu i cel zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: wykonaniu niwelacji terenu, wzmocnieniu i podbudowy dróg gminnych tj. - drogi 1KD(L) końcowy odcinek o długości 84,0m, szer.7,00m; - drogi 10 KD(D) o długości 883,0m, szer. 6,00m; oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Terenu zatwierdzonym uchwałą nr XLV/540/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 14.05.2010r. zwanym dalej MPZT; wraz z kanalizacją deszczową - kanał grawitacyjny o łącznej długości 1129,5m umożliwiającą odprowadzenie wód opadowych z tych dróg oraz z terenów do nich przyległych przeznaczonych pod zainwestowanie. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: wycinkę drzew kolidujących z realizowaną inwestycją drogową, oznakowanie pionowe i poziome docelowej organizacji ruchu dla realizowanych dróg gminnych, wykonanie skarpy wraz z jej wzmocnieniem w rejonie wjazdu z drogi powiatowej nr 2876D - ul. Bystrzyckiej w drogę gminną 10 KD(D). Cel zamówienia: budowa dróg gminnych 10KD(D) i 1 KD(L) ) zgodnie z MPZP z wjazdem od droga powiatowej nr 2876D (ul. Bystrzycka) w celu skomunikowania działek wzdłuż nowobudowanych dróg dla terenu pod zainwestowanie. Ponadto dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego zrealizowane będą roboty budowlane wykonywane przez Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji nie objęte niniejszą specyfikacją w zakresie: budowa sieci wodociągowej i budowa kanalizacji sanitarnej. 3.3. Szczegółowy zakres robót: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: A.Roboty ziemne i przygotowawcze: - wycinka, karczowanie drzew i zagajników w ilości: drzewa - 43 sztk., krzewy - 7 sztk. o pow. całkowitej 25m2 wraz z ich przygotowaniem do transportu i przewiezieniem w miejsce ustalone z Zamawiającym w obrębie miasta Świdnica; - ściągnięcie, odwiezienie i złożenie warstwy gleby urodzajnej o gr. 40 cm w miejsce ustalone z Zamawiającym w odległości do 1,5 km od terenu budowy; - wykonanie niwelacji terenu pod drogę 10 KD(D) i częściowo pod drogę 1 KD(L) - końcowy odcinek oraz pod kanalizacje deszczową i sieć wodociągową wzdłuż tych dróg; - wykonanie skarpy na wjeździe w drogę 10 KD(D) wraz z jej umocnieniem z wykorzystaniem geokraty oraz z odwodnieniem z wpięciem do kanalizacji deszczowej drogi powiatowej zakończając krawężnikiem skośnym ciężkim 20x30cm stabilizowanym na podsypce i ławie betonowej. B.Roboty drogowe: - wykonanie warstwy wzmocnienia podłoża: dla drogi 1 KD(L) z pospółki stabilizowanej cementem gr. 20 cm; dla drogi 10KD(D) odcinkowo: warstwa odsączająca z pospółki gr. 15 cm częściowo z wymianą gruntu i z formowaniem nasypu pod konstrukcje jezdni lub z pospółki stabilizowanej cementem gr. 20 cm; - wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni dla obciążenia na poziomie KR2 z kruszywa: górna warstwa podbudowy: kruszywo naturalne o ciągłym uziarnieniu 0/31.5 gr.10cm; dolna warstwa podbudowy: kruszywo naturalne o ciągłym uziarnieniu 0/63 gr.20cm; warstwa wzmocnionego podłoża j.w.; uszczelnienie górnej warstwy podbudowy poprzez wykonanie skropienia emulsją asfaltową. C.Kanalizacja deszczowa: - odcinek I (Wylot - Sd94) - kanał grawitacyjny o długości łącznej 966,4m z rur z żywic poliestrowych typu CC-GRP średnic od 600mm do 250mm sztywności SN10 z wyprowadzeniem poza obręb budowanej drogi, uzbrojenie kanału - studnie betonowe średnicy 1200mm, kolektor odprowadza wody opadowe z projektowanej ulicy 10KD(D) oraz części ulicy 1KD(L); - odcinek II (Sd3 - Sd8) - kanał o długości łącznej 163,1m (śr. 400mm - 18,5m, śr.250mm - 144,6m) z rur z żywic poliestrowych typu CC-GRP średnic od 400mm do 250mm sztywności SN10, uzbrojenie kanału - studnie kanalizacyjne betonowe średnicy 1200mm; kolektor odprowadza wody opadowe ze skrzyżowania ulic Bystrzycka i drogi 10KD(D) z wpięciem od studni SD3 i włączeniem do istniejącego rowu przydrożnego w ul. Bystrzyckiej poprzez przejęcie wód opadowych z istniejącego rowu przed projektowanym skrzyżowaniem i włączenie ich do projektowanej kanalizacji. Wlot wykonać poprzez proj. ściankę czołową żelbetową grub. 20cm.; wlot przed ścianką należy umocnić na długości 3,0m brukiem kamiennym na zaprawie cem.-piaskowej wraz z odwodnieniem skarpy włączonej do kanalizacji deszczowej przebiegającej wzdłuż drogi powiatowej nr 2876D - ul. Bystrzyckiej ; - studnie betonowe w ilości 44 szt. z elementów prefabrykowanych średnicy 1200m; studzienki ściekowe z elementów prefabrykowanych; wpusty z osadnikiem wysokości min. 65cm w ilości 44szt.; - przykanaliki deszczowe z rur CC-GRP o średnicy fi150mm w ilości 45szt. o łącznej długości 191,4m z włączenia do kanału głównego poprzez studnie betonowe średnicy 1200mm; - przyłącze kanalizacji deszczowej sztuk 39 o średnicy 150mm do granic prywatnych posesji zakończonych studniami przyłączeniowymi średnicy 425mm o łącznej długości 421,0m. D. Roboty towarzyszące: -Oznakowanie pionowe i poziome docelowej organizacji ruchu dla realizowanych dróg gminnych i wjazdu z drogi powiatowej poprzedzone uzgodnieniem projektu z Zarządcami dróg: gminnych i powiatowej z uwzględnieniem wymogów określonych przez Zarządców tych dróg, -Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, -Zabezpieczenie terenu budowy i wykonanie dojazdu tymczasowego do istniejącej Otaczarni; -Organizacja, utrzymanie i likwidacja placu budowy; -Usuwanie odpadów i zanieczyszczeń z terenu budowy wraz z ich utylizacją; -Realizacja nadzoru i kierownictwa prac montażowych przez osoby wykwalifikowane. 3.4. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3.5. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projekcie budowlanym, w projekcie wykonawczym i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót autorstwa: Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM ul. Przesmyk 7, 58-200 Dzierżoniów: a.Projekt wykonawczy: Budowa dróg, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; b.Projekt wykonawczy: Budowa kanalizacji deszczowej, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; c.Projekt docelowej organizacji ruchu, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; d.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: Budowa dróg, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; e.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Budowa kanalizacji deszczowej, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: - Projektu budowlanego pn.: Zagospodarowanie rejonu ul. Bystrzycka - Westerplatte w Świdnicy - budowa dróg oraz infrastruktury podziemnej autorstwa: Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM ul. Przesmyk 7, 58-200 Dzierżoniów, lipiec 2011r.: T1. Projekt zagospodarowania terenu; T2. Projekt architektoniczno-budowlany; zatwierdzonego decyzją nr 1477/2011 z dnia 30.12.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydaną przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy. Przedmiot zamówienia określa ponadto: - Dokumentacja geotechniczna do projektu zagospodarowania terenu pomiędzy ulicą Bystrzycką a Westerplatte w Świdnicy opracowana przez Geotech Świdnica, grudzień 2010r. na zlecenie: BPiUT PROKOM, lipiec 2011r.; - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, BPiUT PROKOM, lipiec 2011r.; a także przedmiary robót, które stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy: a.Przedmiar robót: Budowa dróg, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; b.Przedmiar robót: Budowa kanalizacji deszczowej, BPiUT PROKOM lipiec 2014r.; Projekt budowlany i projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne (stanowiące załącznik C do SIWZ) wraz z przedmiarami robót (stanowiącymi załącznik D do SIWZ), znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się ponadto do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 218. UWAGA! Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał poglądowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 4/ WARUNKI REALIZACJI, ODBIORU I ROZLICZENIA ROBÓT: 4.1. Warunki realizacji robót: -Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. -Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. -Zamawiający zapewnia nadzór autorski. -Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego oraz doświadczenie przy realizacjach tożsamych z przedmiotem zamówienia; -Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. -Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki i etyką zawodową oraz postanowieniami projektu umowy; -Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. -Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. -Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. -Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być nowe i odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednio uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów na budowie w formie karty materiałowej. -Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. -Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (m.in. Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji) -Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. -Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. -Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. -Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. -Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przejściowym tj. obejmującym czas od przekazania placu budowy Wykonawcy do czasu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, w tym do utrzymania w czystości nawierzchni drogi powiatowej nr 2876D - ul. Bystrzyckiej w rejonie wjazdu w drogę 10 KD(D) w trakcie realizacji robót budowlanych. -Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie i na własny koszt sporządzić projekt zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania swoich prac wraz z jego uzgodnieniem i wykonaniem. -Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. -Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania. -Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu oraz do doprowadzenia do należytego stanu terenów przyległych, w przypadku z nich korzystania, a w szczególności drogi powiatowej nr 2876D - ul. Bystrzyckiej łącznie z odtworzeniem nawierzchni w przypadku jej uszkodzenia lub zerwania. -Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia. 4.2 Warunki odbioru robót: -Wykonawca zgłasza Inspektorowi Nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe. -W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. Niekompletna dokumentacja odbiorowa może być przyczyną odmowy przez Zamawiającego przystąpienia do czynności odbioru końcowego. -Dokumentem potwierdzającym przejęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione dostarczone przez Wykonawcę inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania w tym: a. oryginał dziennika budowy, b. protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, c. dokumentację powykonawczą, d. atesty i aprobaty na wbudowane materiały, e. protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, f. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, g. oświadczenie kierownika budowy: o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a w razie korzystania z sąsiedniej drogi oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu terenów przyległych w tym drogi powiatowej nr 2876D - ul. Bystrzyckiej, h. kartę gwarancyjną na wykonane roboty budowlane. -Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy o gotowości do czynności odbiorowych, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem odbioru potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. -Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie potwierdzenie Inspektora Nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. -Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu oraz do uzyskiwania własnym staraniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (pozwolenia na częściowe użytkowanie inwestycji objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej); w tym do wykonania ewentualnych zaleceń sformułowanych przez instytucje opiniujące zamiar przystąpienia do użytkowania. Kierownik budowy i kierownicy robót będą uczestniczyć w kontrolach budowy przeprowadzanych przez uprawnione instytucje przed wydaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4.3 Warunki rozliczenia robót: -Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy, z zastrzeżeniem jak niżej. -Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej SIWZ i w projekcie umowy; -Przedmiot zamówienia zostanie rozliczony: za wykonane roboty rozliczane będą w okresach miesięcznych na podstawie faktur przejściowych i faktury końcowej. Wartość faktur przejściowych nie może przekroczyć 80% ryczałtowego wynagrodzenia umownego. Do każdej faktury Wykonawca dołączy protokół potwierdzający wykonanie robót, podpisany przez Inspektora nadzoru, oraz dokumenty potwierdzające dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez podwykonawców, pod rygorem nie przyjęcia faktury. Faktura końcowa może być wystawiona po zakończeniu robót, końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego oraz uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na częściowe użytkowanie inwestycji. -Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie protokół końcowego odbioru robót. Należność za fakturę końcową zostanie uregulowana po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości robót wykonanych przez Podwykonawcę, w ramach niniejszej umowy wraz z dokumentem rozliczeniowym potwierdzającym dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez Podwykonawcę w okresie rozliczeniowym (łącznie z kopią przelewu bankowego potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub po pisemnym oświadczeniu Wykonawcy, że roboty w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy faktura wykonywał siłami własnymi. -Faktura końcowa może być wystawione po protokolarnym końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu przy udziale Inspektora Nadzoru oraz Użytkownika. -Termin płatności faktury ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu. -Szczegółowe warunki rozliczenia robót są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ. Podane w dokumentacji projektowej nazwy i producenci są przykładowe. Zastosowane urządzenia powinny posiadać parametry równoważne, nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. Uwaga! Zamawiający w roku 2014 przeznaczył na finansowanie zadania kwotę 750.000,00 zł brutto, pozostała wartość zadania zostanie sfinansowana w 2015 roku. 5/ WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: a)rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy b)zakończenie realizacji: 30 czerwiec 2015 rok. Uwaga: Terminy przejściowe wykonania poszczególnych elementów robót będą obowiązywać wg ustaleń dokonanych przez strony w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji zamówienia pod rygorem kar umownych określonych w projekcie umowy - załącznik B do SIWZ. Uzgodniony harmonogram rzeczowo - finansowy stanowić będzie załącznik do umowy o realizację niniejszego zamówienia publicznego. Ze względu na realizowanie przedmiotowego zadania w zakresie robót instalacyjnych: budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej przez Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w okresie od: październik 2014 r. do czerwca 2015 r. do obowiązków Wykonawcy będzie należało skoordynowanie swoich prac z przedmiotowym przedsiębiorstwem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2452275,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2188148,06

  • Oferta z najniższą ceną: 2188148,06 / Oferta z najwyższą ceną: 3478310,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.