eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa szkoleniowa, gastronomiczna oraz zapewnienia sal szkoleniowych, pomieszczeń kuchennych oraz miejsc noclegowych dla osób objętych projektem Akademia Kucharza Regionu, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Toruń: Usługa szkoleniowa, gastronomiczna oraz zapewnienia sal szkoleniowych, pomieszczeń kuchennych oraz miejsc noclegowych dla osób objętych projektem Akademia Kucharza Regionu, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 219530 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 376 70 19, faks 52 376 70 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.k-pot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa, gastronomiczna oraz zapewnienia sal szkoleniowych, pomieszczeń kuchennych oraz miejsc noclegowych dla osób objętych projektem Akademia Kucharza Regionu, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Akademia Kucharza Regionu oraz przygotowaniu filmu szkoleniowego, w którym będą znajdować się materiały szkoleniowo - instruktażowe bezpośrednio związane z tematyką szkoleń. Program szkolenia musi przewidywać następujące moduły szkoleniowe i program szkolenia: MODUŁ I PODWYŻSZANIE UMIEJĘTNOŚCI KUCHARSKICH O WIEDZĘ Z ZAKRESU PRZYGOTOWYWANIA POTRAW REGIONALNYCH WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO a) Szkolenie - gęś biała kołudzka jako synonim jakości gęsiny - 5 grup szkoleniowych (łącznie 50 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda. W ramach szkolenia odbędzie się wyjazd studialny, gdzie uczestnicy zapoznają się z warunkami i rygorami jakościowymi chowu gęsi; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy uczestników w zakresie wpływu chowu i wieku gęsi na jakość potraw. Wzrost wiedzy o walorach zdrowotnych i smakowych mięsa gęsiego. Nabycie umiejętności przyrządzania i podawania potraw z gęsiny. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Nie mniej niż 3 przepisy kulinarne przewidziane szkoleniem. Nie mniej niż 2 techniki przygotowywanych potraw. Listę składników spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: lipiec - sierpień 2012. b) Szkolenie - dziczyzna i inne dary lasu - 5 grup szkoleniowych (łącznie 50 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o klasyfikacji i doborze surowców związanych z przygotowywaniem potraw z dziczyzny i innych darów lasu Nabycie wiedzy na temat sezonowości potraw z dziczyzny oraz o zasadach łączenia ich z innymi darami lasu. Nabycie umiejętności przyrządzania i podawania potraw opartych na dziczyźnie, nauczą się je przyrządzać i podawać Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Nie mniej niż 3 przepisy kulinarne przewidziane szkoleniem. Nie mniej niż 2 techniki przygotowywanych potraw. Listę składników spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: sierpień - wrzesień 2012. c) Szkolenie - dostępność ryb słodkowodnych walorem kulinarnym - 5 grup szkoleniowych (łącznie 50 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o różnorodności surowca, jakim są ryby słodkowodne, Nabycie wiedzy o sposobach przyrządzania ryb słodkowodnych, takich jak pieczenie, smażenie, wędzenie, gotowanie. Nabycie wiedzy o technikach kulinarnych przygotowywania i podawania odpowiednich do danych gatunków ryb; Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Nie mniej niż 3 przepisy kulinarne przewidziane szkoleniem. Nie mniej niż 2 techniki przygotowywanych potraw. Listę składników spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: wrzesień - październik 2012. d) Szkolenie - rodzaje zbóż i ich wykorzystanie w gastronomii - 5 grup szkoleniowych (łącznie 50 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o możliwościach wykorzystania zbóż w kuchni, jako surowca do produkcji chleba, kasz, makaronów, klusek, itp. Nabycie wiedzy o sposobach wykorzystania i technikach pieczenia, gotowania, w oparciu o zboża. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Nie mniej niż 3 przepisy kulinarne przewidziane szkoleniem. Nie mniej niż 2 techniki przygotowywanych potraw. Listę składników spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: październik 2012. e) Szkolenie - nowoczesne cukiernictwo z użyciem owoców - 5 grup szkoleniowych (łącznie 50 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o tradycyjnych konfiturach, różnorodności smaków i zapachów owoców z sadów Dolnej Wisły. Nabycie wiedzy na temat przyrządzania i podawania deserów owocowych. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Nie mniej niż 3 przepisy kulinarne przewidziane szkoleniem. Nie mniej niż 2 techniki przygotowywanych potraw. Listę składników spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: październik - listopad 2012. f) Szkolenie - tradycyjne alkohole w gastronomii - 5 grup szkoleniowych (łącznie 50 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o lokalnych produktach alkoholowych i ich wykorzystywaniu do podkreślania smaku potraw. Nabycie wiedzy o regionalnych recepturach przygotowywania i produkcji piwa, win owocowych, nalewek, destylatów z uwzględnieniem aspektu prawnego legalności produkcji. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Nie mniej niż 3 przepisy kulinarne przewidziane szkoleniem. Nie mniej niż 2 techniki przygotowywanych potraw. Listę składników spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: listopad - grudzień 2012. MODUŁ II PODNOSZENIE JAKOŚCI USŁUG GASTRONOMICZNO - CATERINGOWYCH W WOJEWÓDZTWIE POPRZEZ ZWIĘKSZANIE ŚWIADOMOŚCI O PRODUKTACH REGIONALNYCH ORAZ SPOSOBIE ICH PRZYRZĄDZANIA I PROMOWANIA a) Szkolenie - biała gęś kołudzka z województwa kujawsko - pomorskiego jako królowa polskich gęsi - 10 grup szkoleniowych (łącznie 100 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Nabycie wiedzy o potencjalnej sile marketingowej gęsiny. Nabycie praktycznej wiedzy na temat wyjątkowości potrawy, jej przydatności w gastronomii, umiejętności posługiwania się tą marką w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Nabycie wiedzy na temat praktycznej klasyfikacji rozpoznawalności jakości gęsiny, w tym również podstawowych sposobów przyrządzania tego mięsa. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Szczegółowy opis co najmniej 2 produktów spożywczych lub potraw, na bazie których prowadzone będzie szkolenie. Listę składników spożywczych, produktów spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: styczeń - marzec 2013. b) Szkolenie - sól ciechocińska - 10 grup szkoleniowych (łącznie 100 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o walorach zdrowotnych Ciechocinka i jego zasobów naturalnych. Nabycie wiedzy o jakości i pochodzeniu soli oraz jej wpływu na smak potraw. Nabycie wiedzy o predyspozycjach regionu do tworzenia ośrodków Spa, opartych na solankach i soli ciechocińskiej. Wyjazd studialny - nabycie wiedzy o technologicznych aspektach produkcji soli ciechocińskiej i jej pochodnych. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Szczegółowy opis co najmniej 2 produktów spożywczych lub potraw, na bazie których prowadzone będzie szkolenie. Listę składników spożywczych, produktów spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: marzec - maj 2013. c) Szkolenia - turystyka kulinarna w województwie kujawsko - pomorskim - 10 grup szkoleniowych (łącznie 100 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Wzrost wiedzy na temat turystyki kulinarnej województwa kujawsko - pomorskiego w aspekcie wzrastającej mody na regionalne produkty gastronomiczne oraz możliwe wykorzystanie tej wiedzy w ramach rozwoju własnego przedsiębiorstwa. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Szczegółowy opis co najmniej 2 regionalnych produktów gastronomicznych, na bazie których prowadzone będzie szkolenie. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: maj - czerwiec 2013. d) Szkolenia - miody i woda mineralna z województwa - 10 grup szkoleniowych (łącznie 100 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; W pasiekach województwa kujawsko-pomorskiego przeważa miód spadziowy ze względu na lasy iglaste. Występuje również jednak miód lipowy, wielokwiatowy i nektarowy. Cele szkolenia: Wzrost wiedzy o rodzajach i zastosowaniach miodów w gastronomii. Wzrost wiedzy o zawartości wody mineralnej w regionie i możliwości jej wykorzystywania. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Szczegółowy opis co najmniej 2 produktów spożywczych lub potraw, na bazie których prowadzone będzie szkolenie. Listę składników spożywczych, produktów spożywczych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: czerwiec - sierpień 2013. e) Szkolenie - promowanie kultury regionu kujawsko - pomorskiego - 10 grup szkoleniowych (łącznie 100 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Nabycie wiedzy na temat nowoczesnego marketingu regionalnego. Umiejętności wykorzystywania oryginalności kulturowej i kulinarnej regionu do zwiększenia potencjału turystycznego przedsiębiorstwa. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Propozycję co najmniej 4 tematów, które zostaną zaproponowane uczestnikom szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: sierpień - październik 2013. f) Szkolenia - nowoczesny marketing we wspieraniu promocji i sprzedaży - 10 grup szkoleniowych (łącznie 100 osób po 7-13 osób w grupie), 16 godzin szkoleniowych każda; Cele szkolenia: Nabycie wiedzy na temat nowoczesnych form marketingu dla tradycyjnych produktów i turystycznych walorów regionu. Nabycie wiedzy na temat tzw. dobrych praktyk, tj. najskuteczniejszych działań marketingu regionalnego w Polsce i na świecie oraz sposoby i możliwości wdrażania podobnych rozwiązań w regionie. Program szkoleniowy musi zawierać minimalnie: Propozycję co najmniej 3 nowoczesnych form marketingu, które zostaną zaproponowane uczestnikom szkolenia. Propozycję co najmniej 4 przykładów dobrych praktyk, które zostaną zaproponowane uczestnikom szkolenia. Przewidywany sposób badania zadowolenia uczestników z realizowanego szkolenia. Przewidywany sposób weryfikacji nabytej przez uczestników szkolenia wiedzy. Przewidywany termin szkoleń: październik - grudzień 2013. W związku z powyższym Wykonawca musi zapewnić wykwalifikowanych trenerów, mogących prowadzić zajęcia w zakresie opisanym powyżej zgodnie z harmonogramem, który zostanie uszczegółowiony po podpisaniu umowy i zatwierdzony przez wszystkie strony. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie filmu szkoleniowego, w którym będą znajdować się materiały szkoleniowo - instruktażowe bezpośrednio związane z tematyką szkoleń. Specyfikacja materiału filmowego: nośnik filmu: DVD, ilość nośników: 150 sztuk, wymagania techniczne: materiał po authoringu, masteringu, udźwiękowiony, z czytelnym menu DVD, możliwy do odtwarzania w standardowych odtwarzaczach DVD i Blu-ray. zawartość merytoryczna: krótka dokumentacja szkoleń i wyjazdów studialnych (1 - 2 min), instruktaż przygotowywania potraw przewidywanych programem szkolenia (1 - 2 minuty na każdą potrawę), przykłady dobrych praktyk marketingowych (1 - 2min). długość filmu 45 - 60 minut, prawa autorskie zostaną przekazane Zamawiającemu zgodnie z zapisami umowy. W związku z realizacją programu szkoleniowego zamówienie obejmuje także: a) Udostępnienie sali szkoleniowej w łącznym wymiarze 180 dni - sala musi spełniać warunki niezbędne do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla grup szkoleniowych tj. musi zapewnić swobodne kształcenie 13 osób, posiadać stosowne wyposażenie jak stoły, krzesła, laptop, tablica flipchart, ekran lub wydzielone miejsce do wyświetlania prezentacji, catering musi być podawany w oddzielnej sali, przygotowanej do tych celów; b) Przygotowanie (podanie) cateringu dla uczestników szkoleń w ilości 990 zestawów, każdy zestaw składać się będzie: I dzień - dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka), obiad (ciepły posiłek, zupa + drugie danie), kolacja (tradycyjna lub w formie szwedzkiego stołu), II dzień - śniadanie (tradycyjne lub w formie szwedzkiego stołu), dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka), obiad (ciepły posiłek, zupa + drugie danie) - świadczenie usług żywienia zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r, Nr 171, poz. 1225 ze zmianami); c) Zapewnienie noclegu uczestnikom szkoleń, łącznie 990 noclegów - uczestnicy mają być zakwaterowani w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych do wyłącznej dyspozycji jednej osoby, każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym. Do pokoi, sal szkoleniowych, do pomieszczeń kuchennych dostęp dla osób niepełnosprawnych. Możliwość darmowego parkingu dla uczestników szkolenia. d) Udostępnienie pomieszczeń kuchennych w łącznym wymiarze 140 dni - pomieszczenia kuchenne muszą być w pełni wyposażone we wszelkie narzędzia niezbędne do prowadzenia działalności w zakresie produkcji i sprzedaży żywności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r, Nr 171, poz. 1225 ze zmianami). Wśród wyposażenia musi znajdować się co najmniej: piec konwekcyjny, zmywako - wyparzarka do naczyń, chłodnia, zamrażarka, chłodziarka, robot wielofunkcyjny do robienia ciast, krajalnice do wędlin i pieczywa. Pomieszczenia udostępniane będą do wyłącznego korzystania przez uczestników szkolenia w terminach ustalonych przez Zamawiającego (mogą być to dowolne dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli włącznie). Ze względu na potrzebę wyłącznego korzystania z pomieszczeń oraz na prowadzenie zajęć praktycznych dla kucharzy, powierzchnia pomieszczeń kuchennych (kuchnia z pomieszczeniami przyległymi i funkcjonalnie z nią powiązanymi) nie może być mniejsza niż 145 m2. e) Zapewnienie niezbędnych materiałów spożywczych niezbędnych do prowadzenia zajęć, odpowiadających specyfikacji szkoleń (opis zamówienia w SIWZ oraz załącznik nr 9 - program szkolenia - będący wymaganym załącznikiem do oferty). f) Obiekt, w którym udostępnione będą sale szkoleniowe i pomieszczenia kuchenne oraz oferowane będą miejsca noclegowe, musi być zlokalizowany na terenie województwa kujawsko - pomorskiego w dobrze skomunikowanej części województwa. Nie dalej niż 15 kilometrów od granic administracyjnych miast prezydenckich województwa (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław). g) Sale szkoleniowe, pomieszczenia kuchenne, pokoje przeznaczone dla uczestników szkolenia (noclegi) muszą znajdować się w jednym budynku (w jednym kompleksie budynków - bez konieczności wychodzenia na zewnątrz). h) Wykonawca zapewni nieodpłatne miejsca parkingowe dla uczestników szkolenia i trenerów w czasie trwania szkoleń. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania i zapewnienia odpowiedniego programu szkolenia dostosowanego do potrzeb uczestników projektu wg opisu przedmiotu zamówienia. 2) świadczenia usług na profesjonalnym poziomie i z należytą starannością; 3) zapewnienia ciągłości szkolenia, tj. w razie braku możliwości prowadzenia zajęć przez wyznaczonego trenera, zaproponowanie innego trenera prezentującego odpowiedni poziom wiedzy merytorycznej; 4) sprawowania nadzoru merytorycznego nad realizacją programu nauczania; 5) wykonawca zobowiązuje się, że obowiązki wynikające z umowy będą wykonywane wyłącznie przez osoby wskazane w ofercie, których doświadczenie i wiedza były oceniane przy wyborze oferty oraz podlegały punktacji w kryterium: potencjał kadrowy; Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania nawet części czynności objętych przedmiotem umowy osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. Za działania i zaniechania podwykonawców oraz innych osób wykonujących prace objęte umową Wykonawca odpowiada jak za działania i zaniechania własne; 6) przygotowanie ankiet sprawdzających poziom wiedzy uczestników przed i po szkoleniu; 7) dostarczenia w oryginale niezbędnej dokumentacji potrzebnej na użytek sprawozdawczości wykonywanej w ramach projektu Akademia Kucharza Regionu, w tym: dzienników zajęć, list obecności, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzeń odbioru zaświadczeń, szczegółowego programu szkolenia z rozbiciem na godziny; ankiet sprawdzających poziom wiedzy uczestników na początku szkolenia i po jego zakończeniu, potwierdzenia odbioru usług cateringowych i noclegowych; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy działający zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r, Nr 171, poz. 1225 ze zmianami), posiadający aktualne zatwierdzenie działalności od właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej i są wpisani do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 usług w zakresie szkoleń, dla grup nie mniejszych niż 13 osób każda. Wykonawca przeprowadził w pomieszczeniach kuchennych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 szkolenie z zakresu gastronomii, Wykonawca posiada doświadczenie w przygotowywaniu materiałów filmowych, i zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 gotowe materiały filmowe o długości nie mniejszej niż 30 minut każdy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować: - Salami, w których będą odbywały się szkolenia przystosowanymi do nauki dorosłych, które są wyposażone w odpowiednie pomoce dydaktyczne wspomagające prowadzenie zajęć (np. komputer, flipchart), sale szkoleniowe muszą być klimatyzowane. - Pomieszczeniami kuchennymi, w których będą odbywały się szkolenia muszą być w pełni wyposażone we wszelkie narzędzia niezbędne do prowadzenia działalności w zakresie produkcji i sprzedaży żywności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r, Nr 171, poz. 1225 ze zmianami). Muszą posiadać co najmniej: piec konwekcyjny, zmywako - wyparzarka do naczyń, chłodnia, zamrażarka, chłodziarka, robot wielofunkcyjny do robienia ciast, krajalnice do wędlin i pieczywa. Powierzchnia pomieszczeń kuchennych nie może być mniejsza niż 145 m2. - Co najmniej 13 pokojami posiadającymi własny pełen węzeł sanitarny. - Salami szkoleniowymi, pomieszczeniami kuchennymi, pokojami przeznaczonymi dla uczestników szkolenia (noclegi) znajdującymi się w jednym budynku (w jednym kompleksie budynków - bez konieczności wychodzenia na zewnątrz). - Obiektem, w którym udostępnione będą sale szkoleniowe i pomieszczenia kuchenne oraz oferowane będą miejsca noclegowe, zlokalizowanym na terenie województwa kujawsko - pomorskiego w dobrze skomunikowanej części województwa. Nie dalej niż 15 kilometrów od granic administracyjnych miast prezydenckich województwa (Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław), posiadającym parking umożliwiający zaparkowanie co najmniej 14 samochodów w tym samym czasie (maksymalnie 13 uczestników i trener). - Posiada, wdraża i utrzymuje systemem zarządzania jakością produktów spożywczych - HACCP. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadają: - doświadczenie zawodowe (trenerskie) - łącznie trenerzy przeprowadzili co najmniej 4 szkolenia ze wskazanego obszaru tematycznego, tj. modułu I i/lub modułu II oraz każdy z trenerów przeprowadził co najmniej 1 szkolenie ze wskazanego obszaru tematycznego, tj. modułu I i/lub modułu II. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pomieszczeń postawionych do dyspozycji Zamawiającego w celu realizacji szkoleń. Wykaz zrealizowanych materiałów filmowych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich tytułu, zakresu tematycznego, długości, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 7 SIWZ Kopie certyfikatu, który potwierdza, że Wykonawca posiada, wdraża i utrzymuje systemem zarządzania jakością produktów spożywczych - HACCP - załącznik nr 10 SIWZ. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 35
  • 2 - potencjał kadrowy - 40
  • 3 - powierzchnia pomieszczeń kuchennych - 15
  • 4 - doświadczenie w realizacji filmowych materiałów szkoleniowych - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: a) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, b) opóźnień związanych z udzieleniem niezbędnych informacji koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, a których udzielenie możliwe jest tylko przez Zamawiającego powstałych z jego winy (np. listy uczestników szkolenia), c) opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyny Zamawiającego, tj. w szczególności w sytuacji braku rekrutacji wystarczającej ilości uczestników szkoleń, d) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. 2) zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez Strony umowy. 3) osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 5), z zastrzeżeniem, iż nowe osoby będą spełniać warunki określone w niniejszej SIWZ tym osobom, w szczególności: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych tych osób; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) żądania Zamawiającego zmiany tych osób, jeżeli uzna on, że nienależycie wykonują swoje obowiązki. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku w tym zakresie przez Zamawiającego. 4) sposobu płatności (nie dotyczy wysokości ceny) z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od uwarunkowań dotyczących dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej, czy też zmiany terminów realizacji zamówienia lub wynikać to będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy. 5) Zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy netto (t.j. bez podatku VAT) jest niezmienne.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.k-pot.pl www.akademiakucharza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna ul. Wełniany Rynek 5 85-036 Bydgoszcz AKS Szkolenia i Doradztwo A. Kierzkowski, K. Suwała Ul. Lelewela 33 p. 205 (Arpol) 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna ul. Wełniany Rynek 5/8 85-036 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w myśl art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Płatność dokonywana będzie zgodnie ze wskazaniami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.