eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › dzierżawa sztucznego lodowiska zlokalizowanego w Płocku na Starym Rynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Płock: dzierżawa sztucznego lodowiska zlokalizowanego w Płocku na Starym Rynku
Numer ogłoszenia: 219421 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa , pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa sztucznego lodowiska zlokalizowanego w Płocku na Starym Rynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa kompletnego, sztucznego lodowiska - montaż, uruchomienie instalacji, budowa lodu, serwisowanie oraz demontaż i uprzątnięcie terenu po okresie dzierżawy. Wymiary lodowiska: 18,00 m x 30,00 m. Lokalizacja: Stary Rynek w Płocku. Okres dzierżawy: najpóźniej od 11 dnia od przekazania placu budowy, nie wcześniej niż od 30.11.2014 r. do 15.03.2015 r. 1) termin przekazania Wykonawcy placu pod lodowisko: najpóźniej na 11 dni przed oddaniem lodowiska w dzierżawę. Wykonawca przystąpi do procedury przekazania placu pod lodowisko nie później niż 24 godziny od zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego. 2) termin przekazania Zamawiającemu gotowego do użytku lodowiska: do dziesięciu dni od daty przekazania placu pod lodowisko, nie wcześniej niż 30.11.2014 r. o godz. 8:00. 3) termin przekazania Wykonawcy lodowiska do demontażu 15.03.2015 r. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego przekazania lodowiska do demontażu z powodu warunków atmosferycznych niepozwalających na utrzymanie tafli lodowiska lub polecenia Prezydenta Miasta Płocka. 4) termin zakończenia demontażu lodowiska przez Wykonawcę: w ciągu 5 dni od dnia przekazania protokołem lodowiska do demontażu przez Zamawiającego. 2. Dane techniczne lodowiska: 1) wymiary lodowiska: 18 m x 30 m; 2) bandy: wysokość 1,2 m; 3) instalacja chłodnicza: w pełni automatyczna. 4) agregat chłodniczy musi spełniać następujące wymagania: a) agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu: 25, 50, 75, 100%, b) panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, c) cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dn.16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz.881 z późn. zm.). 5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia agregatu chłodniczego przed dostępem osób nieupoważnionych poprzez ogrodzenie wokół agregatu wykonane w odległości minimum 1 m od agregatu. 6) Instalacja chłodnicza zapewnia prawidłowe funkcjonowania lodowiska przy: a) temperaturze poniżej + 10°C, b) ruchu powietrza nad taflą do 1,0 m/s c) wilgotności względnej powietrza do 70 % 7) moc przyłącza energetycznego: do 100 kW (przyłącze zapewnia Zamawiający); 8) czynnik chłodniczy: ekologiczny (glikol polipropylenowy lub równoważny), zgodnie z obowiązującymi normami. Zastosowany przez Wykonawcę czynnik chłodniczy musi być równoważny do glikolu polipropylenowego pod względem ekologicznym i temperatury chłodzenia. 9) grubość tafli lodowiska 4 - 5 cm. 10) poziom hałasu agregatu chłodniczego: zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac Wykonawcy: 1) wypoziomowanie i zaizolowanie podłoża pod lodowisko poprzez zastosowanie następujących warstw: a) podsypka piaskowa wyrównawcza (różnice w poziomie płyty Starego Rynku są znaczące. Wypoziomowanie powierzchni pod lodowisko wymaga nawiezienia piasku - w najniższym miejscu ok. 40 cm. Ze względu na otoczenie lodowiska - Stary Rynek w Płocku - oczekujemy, że szalunki zastosowane do zabezpieczenia warstwy izolującej podłoże będą estetyczne, bezpieczne i trwałe); b) styropian twardy minimum EPS 100 - 038 (dawniej FS 20), o grubości minimum 100 mm, c) płyty OSB o grubości co najmniej 22 mm, d) folia budowlana o grubości co najmniej 0,5 mm, e) orurowanie z rur o rozstawie minimum 100mm, f) zasypka piaskowa wyrównawcza o grubości 2,5 - 3 cm, g) płyta lodowiska. Taki układ warstw zabezpieczy istniejący plac przed uszkodzeniem. Kostka kamienna została ułożona na stabilizowanym podłożu o odpowiednim stopniu zagęszczenia warstw podkładowych, co gwarantuje przy zastosowanym układzie warstw stabilność i trwałość. Zamawiający nie dopuszcza innych rozwiązań. Materiały zabezpiecza Wykonawca na swój koszt; 2) dostawa i montaż agregatu chłodniczego wraz z wmontowanym panelem sterującym dla potrzeb wytworzenia tafli lodowej o powierzchni ok. 540 m2; 3) dostawa i montaż orurowania dla płyty lodowiska o wymiarach 18 m x 30 m z lokalizacją kolektorów na krótszym boku, na uprzednio zaizolowanym i wypoziomowanym przez Wykonawcę podłożu. Kolektory muszą być odpowiednio ogrodzone i zabezpieczone przed uszkodzeniem; 4) przeprowadzenie wymaganych prób i uruchomienie instalacji chłodniczej w pełni automatycznej; 5) wykonanie, dostawa i montaż band (bandy z desek heblowanych i zaimpregnowanych o szerokości 14 - 15 cm, ułożonych poziomo do podłoża w odstępach 10 cm (wysokość band 1,00 - 1,25 m) wraz z dwoma bramkami wejściowymi i jedną bramą wjazdową dla rolby (szerokość rolby 180 cm); bramki umieszczone zgodnie z załączoną mapą; 6) wykonanie tafli lodowiska; 7) serwis lodowiska - opisany w Dziale IV opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ; 8) demontaż lodowiska i uprzątnięcie terenu. Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia: mapa posadowienia lodowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.53.20.00 - Części sprzętu mrożącego 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 14.21.10.00 - Piasek 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 44.16.20.00 - Instalacje rurowe 44.19.13.00 - Płyta wiórowa 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (dzierżawa/najem) sztucznego lodowiska o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 i dokumentów określonych w ust. 7 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane przez Wykonawcę, 2) terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej (jak np. huragany, powodzie, trzęsienie ziemi) lub innych zdarzeń (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje przedmiotu dzierżawy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcę i jego podwykonawców), 3) terminu wykonania w przypadku określonym w § 3 ust. 4 i 5 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=RE6gDFpl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZOS J.B. w Płocku, 09-402 Płock, pl. J. Dabrowskiego 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 11:00, miejsce: MZOS J.B. w Płocku, 09-402 Płock, pl. J. Dabrowskiego 2a, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.