eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Ostrów: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów.
Numer ogłoszenia: 219198 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163012 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 7451160, faks 017 7451160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00( jeden milion pięćset tysięcy zł.) zł z przeznaczeniem na finansowanie występującego w ciągu roku deficytu budżetu Gminy Ostrów 2)Planowany okres kredytowania - do dnia 31.12.2011 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie: zmienne 5) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty : według stawki WIBOR 1M - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go sierpnia- WIBOR 1M - 31 lipca. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 6)raty- płatne kwartalnie . Spłata kredytu( kapitału) karencja do 31.12.2009r . Spłata kapitału w okresie od stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku w 8 ratach kwartalnych płatnych do 20 dnia ostatniego miesiąca kwartału. 7)odsetki od kredytu- bez karencji Spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych , w miesiącu następnym po upływie miesiąca , za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytobiorcy, w terminie 7 dni od jego otrzymania. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2011r. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo - należy przyjąć termin wypłaty środków z kredytu - do 7 dni po podpisaniu umowy . 8) zastrzega się prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów) 9) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 110110.88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Ropczycach, ul. Rynek 13, 39-100 Ropczyce, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 110110.88
  • Oferta z najniższą ceną: 110110.88 oferta z najwyższą ceną: 192174.42
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.