eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Ostrów: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów.
Numer ogłoszenia: 163012 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 7451160, faks 017 7451160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00( jeden milion pięćset tysięcy zł.) zł z przeznaczeniem na finansowanie występującego w ciągu roku deficytu budżetu Gminy Ostrów 2)Planowany okres kredytowania - do dnia 31.12.2011 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie: zmienne 5) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty : według stawki WIBOR 1M - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go sierpnia- WIBOR 1M - 31 lipca. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 6)raty- płatne kwartalnie . Spłata kredytu( kapitału) karencja do 31.12.2009r . Spłata kapitału w okresie od stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku w 8 ratach kwartalnych płatnych do 20 dnia ostatniego miesiąca kwartału. 7)odsetki od kredytu- bez karencji Spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych , w miesiącu następnym po upływie miesiąca , za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytobiorcy, w terminie 7 dni od jego otrzymania. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2011r. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo - należy przyjąć termin wypłaty środków z kredytu - do 7 dni po podpisaniu umowy . 8) zastrzega się prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów) 9) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Komisja przetargowa oceni spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w sposób zespołowy na podstawie dokumentów, których wykaz przedstawiono w pkt. 9..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2)oświadczenie w trybie art. 22 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż przed 6 miesiącami przed terminem składania ofert 4)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w pkt.6, ppkt. 3,4,5 6 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane przepisami prawa zwolnienie na odroczenie lub rozłożenie na raty tych zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d)zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt. 4 i 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i w art.24 ust.1 pkt.9. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa w ppkt.5 lit.b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. 3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. 6)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności. 7)Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( np. Informacja z Bankowego Funduszu Gwarancyjnego) 9)Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta Oświadczenia i dokumenty przedkładane w formie kserokopii winny być podpisane za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrów 225 39-103 Ostrów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ostrów 225 39-103 Ostrów sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.