Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Otwock: Wykonanie opracowań projektowych i kosztorysowych w zakresie
i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Rewitalizacja i modernizacja obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących ul Filipowicza 9 w Otwocku
Numer ogłoszenia: 218846 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I. Gałczyńskiego, ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 31 84, fax 0-22 779 35 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.otwock.ids.pl; www.loootwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań projektowych i kosztorysowych w zakresie i formie wymaganej przepisami prawa zamówień publicznych dla zadania pn. Rewitalizacja i modernizacja obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących ul Filipowicza 9 w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektu i wyceny pierwszego wyposażenia, a także kosztorysu inwestorskiego w zakresie i formie wymaganej przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych na podstawie tych opracowań dla zabytkowego obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących ul. Filipowicza 9 w Otwocku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca: 1) Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych i określone poniżej warunki ekonomiczne i techniczne udziału w postępowaniu oraz, 2) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunku o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawca złoży w ofercie poniższe dokumenty: 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa w pkt 3. 6) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione wyżej składa każdy z wykonawców. 7) Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Warunki ekonomiczne: Aby spełnić warunek ekonomiczny udziału w postępowaniu wykonawca (łącznie wykonawcy składający ofertę wspólną) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN. Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum. Warunki techniczne: W zakresie warunków technicznych wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi wykazać, że : 1. posiada doświadczenie w wykonaniu jako Główny projektant co najmniej 2 projektów budowy lub przebudowy obiektów zabytkowych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym przynajmniej jeden o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN; 2. dysponuje osobami do pełnienia poniższych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania: 1) Kierownik Projektu - w specjalności architektonicznej, wymagane doświadczenie w projektowaniu na obiektach zabytkowych 2) Projektant branża kontr./budowl. - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3) Projektant branża sanitarna - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 4) Projektant branża elektryczna - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) Na stanowiska projektantów w branży sanitarnej lub elektrycznej wykonawca może wskazać więcej niż 1 osobę, pod warunkiem, że osoby wskazane na dane stanowisko dysponują łącznie wymaganymi uprawnieniami budowlanymi. (w przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Na potwierdzenie spełniania warunków technicznych wykonawca musi złożyć w ofercie: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług projektowych odpowiadających postawionemu minimum, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię posiadanych przez wskazaną osobę uprawnień do projektowania robót budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów). 3. w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wymienione w pkt 1 i 2 dokumenty mogą być złożone łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawca złoży w ofercie poniższe dokumenty: 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokument składa ten lub ci z wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie postawionego minimum.Na potwierdzenie spełniania warunków technicznych wykonawca musi złożyć w ofercie: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług projektowych odpowiadających postawionemu minimum, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię posiadanych przez wskazaną osobę uprawnień do projektowania robót budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów). 3. w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wymienione w pkt 1 i 2 dokumenty mogą być złożone łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo.otwock.ids.pl; www.lotwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Liceum Ogólnokształcące Nr I 05-400 Otwock ul. Filipowicza 9 nieodpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 15:00, miejsce: siedziba zamawiającego w sekretariacie Dyrektora Szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1727N na odcinku Winda - granica Gminy Kętrzyn (od km 0+000 do km 5+126)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz prowadzenie nadzoru autorskiego na budowę nowej siedziby JRG na terenie dzielnicy Wawer
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: 1. Przedłużenie ul. Wilczyńskiego przy osiedlu "Leśny Zakątek" , 2. Przebudowa chodnika i zatoki postojowej wzdłuż ul. W.Barczewskiego w Olsztynie
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.