eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Kompleksowa dostawa gazu do budynków Oddziału ZUS w Jaśle położonych przy ul. Rynek 18B w Jaśle oraz przy ul. Konarskiego 20 w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Jasło: Kompleksowa dostawa gazu do budynków Oddziału ZUS w Jaśle położonych przy ul. Rynek 18B w Jaśle oraz przy ul. Konarskiego 20 w Sanoku
Numer ogłoszenia: 217996 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa gazu do budynków Oddziału ZUS w Jaśle położonych przy ul. Rynek 18B w Jaśle oraz przy ul. Konarskiego 20 w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego z sieci gazowej w celu ciągłego zasilania gazem urządzeń gazowych znajdujących się w budynkach położonych 1)Jasło ul.Rynek 18 b (w budynku istnieją dwa miejsca odbioru paliwa gazowego) 2) Sanok ul. Konarskiego 20, których właścicielem jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych 2.Zamówienie obejmuje sprzedaż paliwa gazowego z sieci zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz.U.2012r. poz. 1059 ze zm.) i usługę dystrybucji gazu ziemnego na podstawie umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego do jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Jaśle określonych w pkt.3 rozdział III SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia 1)Zadanie nr 1- ZUS Oddział Jasło ul. Rynek 18 b - nowa część budynku A Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B,38-200 Jasło - nowa część budynku A Moc umowna- do 10 m3 Do instalacji gazowej podłączone są urządzenia: kocioł CO 1 szt. moc kotła: 65 kW Odbiorca odbiera paliwo gazowe w miejscu odbioru paliwa gazowego, wyposażonego w układy pomiarowe, a odbiór paliwa gazowego jest rozliczany w n/w grupach taryfowych: Gazomierz szt.1 Taryfa W 3-6 Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układów pomiarowych w budynku - 8000 m3 Zamawiający nie może podać miesięcznego rozkładu zużycia gazu w 2013 r. z uwagi na fakt, że ta część budynku została przekazana do użytkowania w lutym 2014 roku. Szacowana ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy - 16000m3 Ilość miesięcy dostawy w okresie umowy - 24 miesiące Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od 1.10.2014r. do 30.09.2016r. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w SWIZ. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę 2)Zadanie nr 2 - ZUS Oddział Jasło ul. Rynek 18 b Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B, 38-200 Jasło Moc umowna- 21m3 Do instalacji gazowej podłączone są urządzenia: Kocioł CO- 2 szt. każdy o mocy 170kW Kocioł do ciepłej wody 1 szt. o mocy 17 kW Odbiorca odbiera paliwo gazowe w miejscu odbioru paliwa gazowego, wyposażonego w układy pomiarowe, a odbiór paliwa gazowego jest rozliczany w n/w grupach taryfowych: Gazomierz szt.1 Rejestrator szczytów godzinowych z przekazem szczytów telemetrycznych, którego własnością jest obecny operator Taryfa: W-5 Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układów pomiarowych w budynku - 40 000 m3 Szacowana ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy - 80 000m3 Ilość miesięcy dostawy w okresie umowy - 24 miesiące Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od 1.10.2014r. do 30.09.2016r. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w SWIZ. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę 3)Zadanie nr 3 - Inspektorat ZUS Sanok ul. Konarskiego 20 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20,38-500 Sanok Moc umowna - 15m3 Do instalacji gazowej podłączone są urządzenia: Kocioł CO 1 szt. o mocy 225 kW , Kocił CO 1 szt. o mocy 24 kW Odbiorca odbiera paliwo gazowe w miejscu odbioru paliwa gazowego, wyposażonego w układy pomiarowe, a odbiór paliwa gazowego jest rozliczany w n/w grupach taryfowych: Gazomierz szt.1 Rejestrator szczytów godzinowych z przekazem szczytów telemetrycznych, którego własnością jest obecny operator Taryfa: W-5 Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układów pomiarowych w budynku - 18 200 m3 Szacunkowa ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy - 36 400m3 Ilość miesięcy dostawy w okresie umowy - 24 miesiące Termin realizacji przedmiotu zamówienia -od1.10.2014r. do 30.09.2016r. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w SWIZ. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę 4. Operatorem systemu dystrybucyjnego, do którego są przyłączone budynki wymienione w pkt.3 jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. 5. Przed spisaniem umowy z Zamawiającym Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że posiada możliwość dostarczania paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego(np. kopię umowy z Operatorem systemu dystrybucyjnego tj. systemu, do którego są przyłączone budynki zamawiającego (określone w pkt.3) umożliwiającą dostawy gazu za pośrednictwem sieci)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.30.00-7, 65.21.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami gazowymi i wykaże posiadanie koncesji ( wraz ze wszystkimi zmianami) w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r., poz.1059 ze zm.) Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy treści załączonej do oferty aktualnej koncesji (wraz ze wszystkimi zmianami) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na podstawie ustawy z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r., poz.1059 ze zm.) oraz oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego Dział III SIWZ, 2. Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego Dział II SIWZ 3. W przypadku osoby / osób / działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie . Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy na zasadach i warunkach określonych w umowach kompleksowych dostarczania paliwa gazowego oraz zmiany taryf na zasadach określonych w zatwierdzonych: Taryfie w zakresie dostarczania paliw gazowych oraz Taryfie dla usług dystrybucji paliw gazowych i usług regazyfikacji skroplonego gazu ziemnego. 3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 4. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę osób reprezentujących Wykonawcę z powodu : - rezygnacji, zwolnienia ze stanowisk osób uprzednio upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, - przekształcenia Wykonawcy mającego charakter sukcesji generalnej ( całość majątku oraz wszelkie prawa i obowiązki Wykonawcy przechodzą na inny podmiot ) - naturalnych np. choroby , śmierci 5. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle,38-200 Jasło ul. Rynek 18B pok. 402 bud.A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle,38-200 Jasło ul. Rynek 18B pok. 402 bud.A lub za pośrednictwem poczty na adres ZUS O/Jasło 38-200 Jasło ul.Rynek 18B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa dostawa gazu do budynku ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B w Jaśle - nowa część budynku A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- ZUS Oddział Jasło ul. Rynek 18 b - nowa część budynku A Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B, 38-200 Jasło - nowa część budynku A Moc umowna- do 10 m3 Do instalacji gazowej podłączone są urządzenia: kocioł CO 1 szt. moc kotła: 65 kW Odbiorca odbiera paliwo gazowe w miejscu odbioru paliwa gazowego, wyposażonego w układy pomiarowe, a odbiór paliwa gazowego jest rozliczany w n/w grupach taryfowych: Gazomierz szt.1 Taryfa W 3-6 Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układów pomiarowych w budynku - 8000 m3 Zamawiający nie może podać miesięcznego rozkładu zużycia gazu w 2013 r. z uwagi na fakt, że ta część budynku została przekazana do użytkowania w lutym 2014 roku. Szacowana ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy - 16000m3 Ilość miesięcy dostawy w okresie umowy - 24 miesiące Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od 1.10.2014r. do 30.09.2016r. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w SWIZ. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.30.00-7, 65.21.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa dostawa gazu do budynku ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - ZUS Oddział Jasło ul. Rynek 18 b Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B, 38-200 Jasło Moc umowna- 21m3 Do instalacji gazowej podłączone są urządzenia: Kocioł CO- 2 szt. każdy o mocy 170kW Kocioł do ciepłej wody 1 szt. o mocy 17 kW Odbiorca odbiera paliwo gazowe w miejscu odbioru paliwa gazowego, wyposażonego w układy pomiarowe, a odbiór paliwa gazowego jest rozliczany w n/w grupach taryfowych: Gazomierz szt.1 Rejestrator szczytów godzinowych z przekazem szczytów telemetrycznych, którego własnością jest obecny operator Taryfa: W-5 Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układów pomiarowych w budynku - 40 000 m3 Szacowana ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy - 80 000m3 Ilość miesięcy dostawy w okresie umowy - 24 miesiące Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od 1.10.2014r. do 30.09.2016r. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w SWIZ. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.30.00-7, 65.21.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa dostawa gazu do budynku Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Inspektorat ZUS Sanok ul. Konarskiego 20 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa - zakup i dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20,38-500 Sanok Moc umowna - 15m3 Do instalacji gazowej podłączone są urządzenia: Kocioł CO 1 szt. o mocy 225 kW , Kocił CO 1 szt. o mocy 24 kW Odbiorca odbiera paliwo gazowe w miejscu odbioru paliwa gazowego, wyposażonego w układy pomiarowe, a odbiór paliwa gazowego jest rozliczany w n/w grupach taryfowych: Gazomierz szt.1 Rejestrator szczytów godzinowych z przekazem szczytów telemetrycznych, którego własnością jest obecny operator Taryfa: W-5 Szacowana roczna ilość dostarczonego gazu do układów pomiarowych w budynku - 18 200 m3 Szacunkowa ilość dostarczonego gazu w okresie obowiązywania umowy - 36 400m3 Ilość miesięcy dostawy w okresie umowy - 24 miesiące Termin realizacji przedmiotu zamówienia -od 1.10.2014r. do 30.09.2016r. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia obowiązków dostawcy gazu i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do odebrania i zapłacenia ilości jednostek gazu określonej w SWIZ. Rzeczywista ilość pobranego gazu rozliczana będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, cen zgłoszonych do przetargu i comiesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.30.00-7, 65.21.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.