eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa 2 (dwóch) samochodów ciężarowych na potrzeby Izby Celnej w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Olsztyn: dostawa 2 (dwóch) samochodów ciężarowych na potrzeby Izby Celnej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 217712 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie , ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, fax. 089 5397016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uc.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 (dwóch) samochodów ciężarowych na potrzeby Izby Celnej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 (dwóch) fabrycznie nowych samochodów ciężarowych, tej samej marki i modelu, dla Izby Celnej w Olsztynie. I. Minimalne parametry funkcjonalno - techniczne: 1. Rok produkcji: 2008 2. Rok modelowy 2008 lub 2009 3. Nadwozie zamknięte 4. Silnik o pojemności 1500 ÷ 1800 cm3, czterocylindrowy diesel z turbodoładowaniem, 5. Moc (KM/kW): minimum 90/66 6. Paliwo - olej napędowy, 7. Przedni napęd, 8. Ilość miejsc siedzących: minimum 3 9. Wysokość: minimum 1750 mm 10. Szerokość: minimum 1750 mm 11. Długość: minimum 4200 mm 12. Rozstaw osi: minimum 2650 mm 13. Ładowność: minimum 600 kg 14. Manualna skrzynia biegów: minimum pięć biegów + wsteczny, 15. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 16. Klimatyzacja 17. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania oraz wspomagający nagłe hamowanie 18. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, 19. Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących, 20. Fotele pokryte tkaniną tapicerską wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości, 21. Ogrzewana tylna szyba, 22. Dwa boczne lusterka zewnętrzne, 23. Pełnowymiarowe lub dojazdowe koło zapasowe. 24. Dodatkowe gniazdko 12V Lakier (pokrycie fabryczne): w jednolitym kolorze dla obu samochodów - z wyłączeniem kolorów jaskrawych, np. żółty, pomarańczowy, groszek. II. Minimalne wymagania dotyczące wyposażenia pojazdu 1. Dodatkowy komplet fabrycznie nowych opon zimowych /cztery sztuki - jednego rozmiaru, z takim samym indeksem prędkości i nośności, jednego producenta/. Opony zimowe muszą być o wymiarach, które umożliwią ich sezonowy montaż na felgach - w miejsce założonych fabrycznie opon letnich. Rozmiary opon zimowych oraz ich pozostałe parametry muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak aby nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu. Opony zimowe muszą być dostosowane do panujących warunków w okresie zimowym w strefie klimatycznej Polski, 2. Dwa komplety kluczyków dla każdego samochodu. 3. Centralny zamek oraz immobilizer i autoalarm /lub inne uznane przez instytucje ubezpieczeniowe urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą/ sterowany pilotem, 4. Radioodbiornik minimum z odtwarzaczem płyt CD, z minimum dwoma głośnikami, anteną samochodową i instalacją elektryczną. Oferowane samochody mogą być wyposażone w fabrycznie zainstalowane radioodbiorniki lub montowane w autoryzowanym serwisie przez wykonawcę, 5. Zestaw podstawowych kluczy, trójkąt odblaskowy, apteczka oraz gaśnica /indywidualne wyposażenie każdego samochodu/. 6. Komplet dywaników podłogowych. III. Minimalne wymagania dotyczące dokumentacji pojazdu 1. Homologacja na samochody ciężarowe umożliwiająca zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski. 2. Karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu umożliwiające rejestrację samochodu /dokumenty muszą być dostarczone z każdym samochodem/. 3. Wraz z każdym samochodem musi być dostarczona faktura VAT ze wskazaniem Izby Celnej jako płatnika oraz właściciela pojazdu. Pojazdy rejestrowane będą bezpośrednio przez Dyrektora Izby Celnej w Olsztynie. 4. Pakiet ubezpieczeniowy OC/AC/NW na obydwa pojazdy na okres roku od momentu przekazania pojazdu. IV. Wymagania dotyczące dostawy, gwarancji i serwisu: 1. Termin dostawy: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 2. Miejsce dostawy: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1. Szczegółowe zasady dostawy i odbioru pojazdów określone zostały we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). 3. Gwarancja: a) na sprawne działanie samochodu (gwarancja mechaniczna): minimum 3 lata bez limitu kilometrów, b) na karoserię (gwarancja na perforację nadwozia/podwozia): minimum 6 lat, 5. Serwis gwarancyjny na terenie całej Polski. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed zawarciem umowy wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ 3. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 4. w przypadku gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik do SIWZ 5. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - oświadczenie wykonawcy dotyczące marki, modelu oraz parametrów technicznych i użytkowych oferowanych pojazdów, spełniających minimalne wymagania zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Dokumenty wyżej wyszczególnione mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Olsztynie ul. Dworcowa 1 10-413 Olsztyn LG@ols.mofnet.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Olsztynie ul. Dworcowa 1 10-413 Olsztyn Kancelaria ogolna (parter, przy wejsciu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Kamilla Kijowska - Dyro, tel. 089 539-70-02, faks 089 539-70-16, e-mail: LG@ols.mofnet.gov.pl Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 15 września 2008r. o godz. 11:15 w pok. nr 30..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.