eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Aparatura i sprzęt medyczny-4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Otwock: Aparatura i sprzęt medyczny-4 zadania
Numer ogłoszenia: 215902 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy , ul. Narutowicza 80, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792222, fax. 022 7795838.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.otwock-szpital.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aparatura i sprzęt medyczny-4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Aparatura i sprzęt medyczny - 4 zadania : 1. Aparatura i odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej 2. Defibrylatory -2 szt 3. Sprzęt laboratoryjny : a) automatyczny autoklaw laboratoryjny - 1 szt b) komora laminarna - 1 szt c) wirówka laboratoryjna z chłodzeniem - 1 szt d) cieplarka mikrobiologiczna -2 szt e) suszarka( sterylizator) konwekcyjna - 2 szt f) uniwersalna wstrząsarka orbitalna - 1 szt 4. Respiratory - 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8. WADIUM Oferent winien wnieść wadium w wysokości : Zadanie nr 1 - 200,00 zł Zadanie nr 2 - 1.000,00 zł Zadanie nr 3 - 5.000,00 zł. Zadanie nr 4 - 4.000,00 zł Dopuszczalne formy wniesienia wadium, zgodnie z zasadami opisanymi w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1. w pieniądzu, numer konta zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 79 1240 6074 1111 0000 4999 3107 2. poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancja bankowa, 4. gwarancja ubezpieczeniowa, 4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; sposób oceny 0-1 wymóg /warunek - spełnia/nie spełnia 4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i mogą być stosowane w placówkach służby zdrowia (Wymagane prawem atesty i certyfikaty CE ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamwiającego Otwock ul. Narutowicza 80.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 05-400 Otwock ul. Narutowicza 80 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Aparatura i odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparatura i odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji kolumnowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylatory -2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory -2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Sprzęt laboratoryjny a) automatyczny autoklaw laboratoryjny - 1 szt b) komora laminarna - 1 szt c) wirówka laboratoryjna z chłodzeniem - 1 szt d) cieplarka mikrobiologiczna -2 szt e) suszarka( sterylizator) konwekcyjna - 2 szt f) uniwersalna wstrząsarka orbitalna - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Respiratory - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Respiratory - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.