eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie remontu pomieszczeń Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice przy ul. Krańcowej 106 oraz pomieszczeń Filii DDK Bronowice przy ul. Hutniczej 28A w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Lublin: wykonanie remontu pomieszczeń Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice przy ul. Krańcowej 106 oraz pomieszczeń Filii DDK Bronowice przy ul. Hutniczej 28A w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 215894 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowy Dom Kultury "Bronowice" , ul. Krańcowa 106, 20-320 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 744 16 38, 442 74 44, faks 0-81 744 16 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddkb.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice przy ul. Krańcowej 106 oraz pomieszczeń Filii DDK Bronowice przy ul. Hutniczej 28A w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice przy ul. Krańcowej 106 oraz pomieszczeń Filii DDK Bronowice przy ul. Hutniczej 28A w Lublinie. 2 Zakres robót obejmuje generalny remont pomieszczeń: 2.1 przy ul. Hutniczej: sala plastyczna, pokój kierownika, szyb windowy, adoptowane pomieszczenie na parterze, korytarz i klatka schodowa, łazienka, pomieszczenia piwnicy, magazynek. 2.2 przy ul. Krańcowej: pokój socjalny, pokój księgowości, pokój instruktorów; 3 W zakres prac do wykonania: 3.1 wymianę; grzejników, umywalek, baterii umywalkowych, mis ustępowych 3.2 demontaż windy, rozbiórkę szybu windy 3.3 uzupełnianie warstw posadzkowych, ścianek działowych z otynkowaniem, 3.4 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 3.5 demontaż 2 szt drzwi wewnętrznych, 3.6 wymiana drzwi z ościeżnicą 3.7 zabudowa pionu kanalizacyjnego 3.8 demontaż podejść wodno -kanalizacyjnych 3.9 demontaż parapetów 3.10 zrywanie posadzki lastriko, 3.11 wykonanie nowej posadzki cementowej. 3.12 Ułożenie posadzki z deszczółek drewnianych z cokołami, 3.13 lakierowanie parkietu, 3.14 wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, 3.15 malowanie ścian i sufitów, 3.16 malowanie farbą akrylowa ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża, 3.17 skucie tynków na ścianach 3.18 wykonanie posadzki z terakoty z cokolikiem, 3.19 zerwanie wykładzin z PCW, 3.20 zamurowanie otworu okiennego z otynkowaniem i dociepleniem, 3.21 usunięcie lamperii ze ścian, 3.22 malowanie grzejników radiatorowych 3.23 wykonanie instalacji elektrycznych 3.24 montaż opraw oświetleniowych 3.25 montaż osprzętu elektrycznego 3.26 wykonanie instalacji alarmowej 3.27 Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. 3.28 Inwentaryzację powykonawczą. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku Nr 6 do SIWZ, zawierający: 4.1 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4.2 przedmiary robót; 5 Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6 Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalnościach: 1.1.1 konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba - podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118; 1.1.2 instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba -podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118; 1.1.3 instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118; Osoby wymienione w pkt V. 1.1.1; 1.1.2. oraz 1.1.3. SIWZ muszą posiadać ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. 1.2 Wykonanie minimum 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda robota w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.2 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.3 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1 posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: 1.1.2.1 dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub 1.1.2.2 dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub 1.1.2.3 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub 1.1.2.4 przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Uprawnienia budowlane w specjalności: 3.1.1 konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba -podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.1.2 instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba -podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.1.3 instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba -podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2 Wykaz robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Co najmniej 2 roboty. 3.3 W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt od VI.3.2. SIWZ winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy-ów składającego-ych ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę-ów składającego-ych ofertę w tym postępowaniu. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu opisanego w pkt. VI.2.1 należy złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. VI.4, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Dokument wymagany w pkt. VI.2.1 winien złożyć każdy wykonawca. 6.2 Oświadczenie wymagane w pkt. VI.1.1. oraz pozostałe dokumenty wymagane w pkt. Od VI.3.1 do VI.3.2. oraz VI.4.1. winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddkb.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DDK Bronowice ul. Krańcowa 106, 20-328 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 14:00, miejsce: DDK Bronowice ul. Krańcowa 106, 20-328 Lublin (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.