eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › Konserwacja i utrzymanie bie¿±ce sygnalizacji ¶wietlnej na terenie miasta ¦winouj¶cia w latach 2007 - 2010.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-11-07

¦winouj¶cie: Konserwacja i utrzymanie bie¿±ce sygnalizacji ¶wietlnej na terenie miasta ¦winouj¶cia w latach 2007 - 2010.
Numer og³oszenia: 215466 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦winouj¶cia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja i utrzymanie bie¿±ce sygnalizacji ¶wietlnej na terenie miasta ¦winouj¶cia w latach 2007 - 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania w sta³ej sprawno¶ci technicznej urz±dzeñ sygnalizacji ¶wietlnej ulic miejskich wyszczególnionych w Wykazie sygnalizacji ¶wietlnej w ¦winouj¶ciu, bêd±cym za³±cznikiem nr 2.1 do SIWZ (a tak¿e za³±cznikiem nr 1 do umowy), i ich konserwacjê oraz roboty budowlane zwi±zane z usuwaniem awarii sygnalizacji ¶wietlnej powsta³ych w wyniku przyczyn zewnêtrznych spowodowanych m.in. kolizjami drogowymi, aktami wandalizmu itp. lub zwi±zane z konieczno¶ci± przebudowy sygnalizacji ¶wietlnej wynikaj±c± z jej dostosowania do wprowadzanych zmian w uk³adzie komunikacyjnym itp.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg s³ownika 2008: 50.23.22.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Oryginalny kod CPV: 45.31.62.12 - Instalowanie ¶wiate³ ruchu drogowego Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.62.12 - Instalowanie ¶wiate³ ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.62.13 - Instalowanie sprzêtu do kierowania ruchem drogowym Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert na warunkach okre¶lonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych spe³niaj±cy ponadto nastêpuj±ce warunki: 1) Zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) Wyka¿±, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie trzech ostatnich lat (a je¿eli okres dzia³alno¶ci firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej jedno zadanie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ciom us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia przez co Zamawiaj±cy rozumie, wykonanie us³ugi zwi±zanej z konserwacj± i utrzymaniem bie¿±cym sygnalizacji ¶wietlnej ulic miejskich, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto. Realizacja zadañ jest potwierdzona za³±czonym do wykazu dokumentem potwierdzaj±cym ich nale¿yte wykonanie (np. referencje od Zamawiaj±cego). Powy¿sze dokumentuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu zawartego w pkt. 8.1.2) SIWZ. 3) Wyka¿±, ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± wystarczaj±ce do realizacji zadania. Na potwierdzenie powy¿szego wymagana jest informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³. 4) Wyka¿±, ¿e posiadaj± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³. 5) Z³o¿± ofertê zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w tre¶ci SIWZ/WIM/ZP/340/69/2007.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Projekt umowy z za³±cznikami (zaakceptowany przez Wykonawcê projekt umowy z za³±cznikami za³±czniki 2.1i 2.3 do umowy) nale¿y zaakceptowaæ przez podpisanie, a za³±cznik nr 2.2 -Zakres rzeczowo-finansowy nale¿y wype³niæ i podpisaæ. 2. Gwarancjê nale¿ytego wykonania umowy (zaakceptowany przez Wykonawcê wzór gwarancji - za³±cznik nr 3 do SIWZ) nale¿y zaakceptowaæ przez podpisanie. 3. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. 4. Dokument lub dokumenty identyfikuj±ce Wykonawcê w obrocie prawnym, tj.: aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert, 5. Informacjê o: a) przeciêtnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, b) posiadaniu dokumentów stwierdzaj±cych, ¿e minimum dwie osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie posiadaj± wymagane uprawnienia do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru oraz stwierdzaj±cych, ¿e minimum jedna osoba posiada uprawnienia kierownika robót elektrycznych wraz z aktualnym za¶wiadczeniem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (potwierdzone kopie tych dokumentów), c) dysponowanym wyposa¿eniu warsztatu oraz aparatury kontrolno-pomiarowej - Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e wyposa¿enie jego warsztatu pozwala na wykonywanie napraw uszkodzonych elementów sygnalizacji ¶wietlnej z zakresu prac elektrycznych, mechanicznych i ¶lusarskich, d) dysponowanych ¶rodkach transportu umo¿liwiaj±cych realizacjê us³ug zwi±zanych z konserwacj± i bie¿±cym utrzymaniem sygnalizacji ¶wietlnych oraz o¶wiadczenie o sta³ym dostêpie do u¿ycia podno¶nika samochodowego z koszem (je¶li Wykonawca nie posiada w³asnego podno¶nika). 6. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a je¿eli okres dzia³alno¶ci firmy jest krótszy w tym okresie) zadañ - us³ug, w tym co najmniej jednego zadania - us³ugi o zakresie i warto¶ci odpowiadaj±cej zakresowi stanowi±cemu przedmiot zamówienia jak okre¶lono w punkcie 8.1.2) SIWZ. Realizacja tych zadañ winna byæ potwierdzona za³±czonymi do wykazu dokumentami (np. referencjami od Zamawiaj±cych te us³ugi) potwierdzaj±cymi ich warto¶æ, daty i miejsca wykonania oraz nale¿yte ich wykonanie, co dokumentuje spe³nienie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu zawartego w pkt. 8.1.2) SIWZ. 7. Aktualne za¶wiadczenia: a) naczelnika w³a¶ciwego urzêdu skarbowego oraz b) w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 8. Kopiê dokumentu potwierdzaj±cego zabezpieczenie oferty akceptowan± form± wadium w stosunku do form zabezpieczenia okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub orygina³ dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 9. Upowa¿nienie osoby podpisuj±cej ofertê (gdy nie wynika to z tre¶ci dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4). 10. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 13. Polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta ¦winouj¶cia Wydzia³ In¿yniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 ¦winouj¶cie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego, lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.