Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Warszawa: Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 214215 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, fax. 022 5953496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystośc według tabeli zamieszczonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w Rozdziale II pkt 2, zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca jest obowiązany załączyć również: 1) Formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) Informację określoną w Rozdziale XII pkt 4 niniejszej SIWZ, w przypadku określenia przez Wykonawcę, stawki procentowej podatku VAT innej niż 22%, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację zawierającą podstawę prawną zastosowania takiej stawki podatku VAT..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa
pok. nr 233, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 13:45, miejsce: siedziba Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa pok. nr 233, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- "Dostawa środków czystości"
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków czystości i materiałów do sprzątania dla jednostek policji dolnośląskiej (dostawy sukcesywne).
- Dostawy środków czystości do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.