eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 992 Jasło - Nowy Żmigród - Granica Państwa w km 9+050 - 9+220 w m. Świerchowa i w km 12+050 - 12+150 w m. Gorzyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Rzeszów: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 992 Jasło - Nowy Żmigród - Granica Państwa w km 9+050 - 9+220 w m. Świerchowa i w km 12+050 - 12+150 w m. Gorzyce
Numer ogłoszenia: 214201 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax. 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 992 Jasło - Nowy Żmigród - Granica Państwa w km 9+050 - 9+220 w m. Świerchowa i w km 12+050 - 12+150 w m. Gorzyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Zakres robót określony w Rozdziale IV Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Zlecenie wykonania badań kontrolnych zarobów próbnych na podstawie zaprojektowanej receptury w niezależnym laboratorium drogowym ( nie związanym z wykonawstwem robót), łącznie z akceptacją receptur laboratoryjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 076,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Stanowisko -Kierownik budowy,całkowite doświadczenie min.3 lata; UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3. dysponują potencjałem sprzętowym - min.: -zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz.; -rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80%; -walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg; -walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg; -walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki; -szczotka mechaniczna do czyszczenia (sprężarka); -frezarka; -skrapiarka bitumu 4. posiadają doświadczenie w realizacji robót : -wykonanie min. 50 000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni w ciągu ostatnich 5 lat (na załączniku Nr 5 do oferty) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 5. udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 6. dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: -ekstrakcja; -penetracja; -pierścień - kula; -stabilność; -odkształcenie; 7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Nie dopuszcza się podwykonawstwa. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5. Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy; 6. W ykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia; 7. Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiacego załączniknr 5 do oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8. Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9. Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.