eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Siekierczyn: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy
Numer ogłoszenia: 21419 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4779 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, faks 075 7221750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych. A. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia: 1. Gmina Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn Nr 271 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 271, 3. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 200 A, 4. Gimnazjum w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 200 A, 5. Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego w Zarębie, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań, 6. Szkoła Podstawowa w Zarębie, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań, 7. Przedszkole w Zarębie, ul. Brzechwy Nr 2, 59-800 Lubań. B. W zakres usługi wchodzą: 1. obsługa bankowa polegająca na: 1.1. Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych. 1.2. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej). 1.3. Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 1.4. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych - w ramach tego samego banku i zewnętrznych - do innych banków. 1.5. Sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami kasowymi w terminie do następnego dnia roboczego Zamawiającemu i pozostałym jednostkom. 1.6. Potwierdzaniu salda na dzień 31 grudnia każdego roku. 1.7. Nieodpłatnym przekazaniu Zamawiającemu oprogramowania do korzystania z Internet -Banking lub innego programu do transmisji danych. 1.8. Korzystaniu z systemu Internet- Banking lub innego programu do transmisji danych. 1.9. Bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu transmisji danych. 1.10. Zapewnieniu nieodpłatnego udostępnienia oprogramowania w terminie 24 godzin od zgłoszenia awarii. 1.11. Wymianie oprogramowania w przypadku jego zużycia albo stwierdzenia więcej niż 3 awarii w okresie jednego roku w trakcie obowiązywania umowy. 1.12. Udostępnienie i korzystanie z usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu, ul. Spółdzielcza 10, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.