eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Szadek: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 214165 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Szadku , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, faks 043 8215773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy i miasta Szadek w roku szkolnym 2011/2012. KOD CPV 60.13.00.00-8 Część nr 1. Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku oraz szkoły w Krokocicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Marcelin - Rzepiszew Kolonia - Rzepiszew - Antonin - Rzepiszew - Tarnówka - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 11 2. Szadek - Marcelin - Łobudzice - Wola Łobudzka - Lichawa - Krokocice - Wola Krokocka - Choszczewo - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 17 - odwóz: 1. Szadek - Przatów - Remiszew - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 12 2. Szadek - Przatów - Remiszew - Szadek (odwóz po godz. 12) planowana ilość przystanków około 12 3. Szadek - Choszczewo - Wola Krokocka - Krokocice - Lichawa - Wola Łobudzka - Łobudzice - Marcelin - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 16 4. Szadek - Choszczewo - Krokocice - Lichawa - Wola Łobudzka - Łobudzice - Marcelin - Szadek (odwóz po godz. 12), planowana ilość przystanków około 16 Miesięczna długość trasy do przejechania średnio do 2.990 km. (w okresie 10 miesięcy). Planowana lokalizacja przystanków w miejscowości Choszczewo: kierunek jazdy Szadek - Choszczewo - Krokocice itd. (na drodze powiatowej), przy kierunku jazdy od Krokocic przez Choszczewo w kierunku Szadku (na drodze wojewódzkiej). W przypadku powstania sytuacji spornej - zgodnie z decyzją większości zainteresowanych rodziców. W roku szkolnym do 29.900km. Część nr 2. Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 46 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Przatów Górny - Remiszew - Przatów Dolny - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 16 2. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Tarnówka - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 10 - odwóz: 1. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Rzepiszew - Antonin - Tarnówka - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 14 2. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Rzepiszew - Antonin - Rzepiszew - Tarnówka - Szadek (odwóz po godz. 12), planowana ilość przystanków około 14 Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 1.640 km. (w okresie 10 miesięcy). W roku szkolnym do 16.400km. Część nr 3 Dowóz uczniów do szkoły w Prusinowicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1.Prusinowice - Kobyla Miejska - Choszczewo - Wola Krokocka - Krokocice - Prusinowice - Borki Prusinowskie - Prusinowice Henryków - Prusinowice, (dowóz na godzinę 8) planowana ilość przystanków około 14 2.Prusinowice - Góry Prusinowskie - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Grzybów - Prusinowice, (dowóz na godzinę 8) planowana ilość przystanków około 15 - odwóz: 1.Prusinowice - Choszczewo - Krokocice - Wola Krokocka - Kobyla Miejska - Prusinowice - Borki Prusinowskie - Henryków - Prusinowice (2 kurs - 1 kurs po godz. 12 i 1 kurs po godz. 14 lub 15), przejazd przez Kobylę Miejską będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Kobyli Miejskiej, planowana ilość przystanków około 17 2.Prusinowice - Góry Prusinowskie - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Grzybów - Prusinowice ( 2 kursy - 1 po godz. 12 i 1 po godz. 14 lub 15, przejazd przez Reduchów będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Reduchowa, planowana ilość przystanków około 16 Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 2.840 km. (w okresie 10 miesięcy). W roku szkolnym do 28.400km. Część nr 4 Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 1 busa klasy minimum 12 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Kotliny - Jamno - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Szadek, (dowóz na godzinę 8), planowana ilość przystanków około 10 - odwóz 2. Szadek - Kotliny - Sikucin - Reduchów - Boczki Stare - Boczki Parcela - Jamno - Kotliny - Szadek, (odwóz po godzinie 14), planowana ilość przystanków około 10. Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 1.140 km. (w okresie 10 miesięcy). W roku szkolnym do 11.400km. Długość trasy będzie liczona: rozpoczęcie spod Szkoły Podstawowej, odpowiednio w Szadku lub w Prusinowicach - objazd trasy - powrót pod Szkołę Podstawową, odpowiednio w Szadku lub w Prusinowicach. Ostateczny przebieg trasy i godziny przejazdów zostaną ustalone przed rozpoczęciem roku szkolnego, w zależności od miejsca zapisania dzieci do szkół oraz rozpoczynania i kończenia zajęć w szkołach prze poszczególne klasy. Dopuszcza się więc korektę przebiegu trasy po jej akceptacji przez Zamawiającego i rodziców. Dopuszcza się także zmianę kolejności miejscowości na trasie przejazdu po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz odwrócenie kierunku jazdy zgodnie z decyzją i dyspozycją Dyrektora szkoły. Zamawiający zapewnia opiekuna w czasie dowozu. Każdy oferent powinien zapoznać się z przebiegiem trasy dowozu i jakością klasy dróg w terenie. Zamawiający zastrzega, iż w ciągu 5 dni licząc od dnia złożenia oferty może celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów zgłoszonych do świadczenia usługi zlecić przeprowadzenie badania technicznego, wybranych pojazdów, dopuszczającego je do ruchu. W przypadku gdy pojazd przejdzie badanie techniczne, koszt opłat zleconych badań pokryje Zamawiający, natomiast oferent pokryje koszt dojazdu do najbliższej stacji diagnostycznej posiadającej uprawnienia do przeprowadzania tego typu badań. W przypadku gdy pojazd nie przejdzie badania technicznego, koszt opłat zleconych badań i koszt dojazdu do najbliższej stacji diagnostycznej posiadającej uprawnienia do przeprowadzania tego typu badań pokryje oferent. Ponadto w takim przypadku wykonawca zostanie wykluczony z przetargu. Dopuszcza się w okresie zimowym, w razie wystąpienia warunków uniemożliwiających przejazd daną trasą, korektę trasy. W razie potrzeby może nastąpić zwiększenie liczby przystanków na danej trasie maksymalnie o 2 w stosunku do planowanej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie cztery części. Wybierana będzie oferta najtańsza - najkorzystniejsza w danej części zamówienia. Nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy § 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 2. złożeniem oświadczenia, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca wykaże się: 1. tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej w jednym roku szkolnym usługę dowozu uczniów do szkół (szkoły), a ilość przejechanych kilometrów w okresie 1 roku szkolnego wyniosła minimum 15.000km wraz z podaniem przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorcy usługi, wraz z załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 2. oświadczeniem, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca wykaże się: 1. dysponowaniem narzędziami, urządzeniami technicznymi (odpowiednią liczbą autobusów / busów o odpowiedniej liczbie miejsc siedzących, nie licząc kierowcy, do realizacji zamówienia lub poszczególnych części zamówienia) dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 2. złożeniem oświadczenia, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca wykaże się: 1. dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysonowania tymi osobami (odpowiednia do potrzeb zamówienia lub jego części ilość kierowców posiadających prawo jazdy kategorii odpowiednio D, 2. złożeniem oświadczenia, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca wykaże się: 1. oświadczeniem, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje złożone w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach 5 i 6 SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki (Wykonawca) spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 8 umowy załączonej do SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności: a) zmiany trasy przewozu uczniów w stosunku do określonych w przedmiocie zamówienia, ze względu na wnioski mieszkańców, które mogą skutkować zwiększeniem lub zmniejszeniem kilometrów przewozu, wtedy zmianie ulega ilość kilometrów przewozu, a cena jednostkowa za kilometr przewozu nie ulega zmianie i jest zgodna warunków ceną ofertową, b) wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, klęsk żywiołowych, innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, które skutkują niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2.Zmiany terminów wykonania zamówienia w przypadkach określonych w pkt 1 a, b mogą nastąpić za zgodą Zamawiającego w formie pisemnych aneksów do umowy. 3. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji także w zakresie: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, b) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmian osób do kontaktu między stronami itp. c) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. d) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. 4 Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie. 5 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. nr 17 Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Szadku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamieszczono w BZP 08.08.2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku oraz szkoły w Krokocicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku oraz szkoły w Krokocicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Marcelin - Rzepiszew Kolonia - Rzepiszew - Antonin - Rzepiszew - Tarnówka - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 11 2. Szadek - Marcelin - Łobudzice - Wola Łobudzka - Lichawa - Krokocice - Wola Krokocka - Choszczewo - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 17 - odwóz: 1. Szadek - Przatów - Remiszew - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 12 2. Szadek - Przatów - Remiszew - Szadek (odwóz po godz. 12) planowana ilość przystanków około 12 3. Szadek - Choszczewo - Wola Krokocka - Krokocice - Lichawa - Wola Łobudzka - Łobudzice - Marcelin - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 16 4. Szadek - Choszczewo - Krokocice - Lichawa - Wola Łobudzka - Łobudzice - Marcelin - Szadek (odwóz po godz. 12), planowana ilość przystanków około 16 Miesięczna długość trasy do przejechania średnio do 2.990 km. (w okresie 10 miesięcy). Planowana lokalizacja przystanków w miejscowości Choszczewo: kierunek jazdy Szadek - Choszczewo - Krokocice itd. (na drodze powiatowej), przy kierunku jazdy od Krokocic przez Choszczewo w kierunku Szadku (na drodze wojewódzkiej). W przypadku powstania sytuacji spornej - zgodnie z decyzją większości zainteresowanych rodziców. W roku szkolnym do 29.900km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 46 miejsc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 46 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Przatów Górny - Remiszew - Przatów Dolny - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 16 2. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Tarnówka - Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 10 - odwóz: 1. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Rzepiszew - Antonin - Tarnówka - Szadek (odwóz po godz. 14), planowana ilość przystanków około 14 2. Szadek - Piaski (przez sołectwo) - Wilamów - Górna Wola - Rzepiszew - Antonin - Rzepiszew - Tarnówka - Szadek (odwóz po godz. 12), planowana ilość przystanków około 14 Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 1.640 km. (w okresie 10 miesięcy). W roku szkolnym do 16.400km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do szkoły w Prusinowicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkoły w Prusinowicach z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów klasy minimum 39 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1.Prusinowice - Kobyla Miejska - Choszczewo - Wola Krokocka - Krokocice - Prusinowice - Borki Prusinowskie - Prusinowice Henryków - Prusinowice, (dowóz na godzinę 8) planowana ilość przystanków około 14 2.Prusinowice - Góry Prusinowskie - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Grzybów - Prusinowice, (dowóz na godzinę 8) planowana ilość przystanków około 15 - odwóz: 1.Prusinowice - Choszczewo - Krokocice - Wola Krokocka - Kobyla Miejska - Prusinowice - Borki Prusinowskie - Henryków - Prusinowice (2 kurs - 1 kurs po godz. 12 i 1 kurs po godz. 14 lub 15), przejazd przez Kobylę Miejską będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Kobyli Miejskiej, planowana ilość przystanków około 17 2.Prusinowice - Góry Prusinowskie - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Grzybów - Prusinowice ( 2 kursy - 1 po godz. 12 i 1 po godz. 14 lub 15, przejazd przez Reduchów będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Reduchowa, planowana ilość przystanków około 16 Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 2.840 km. (w okresie 10 miesięcy). W roku szkolnym do 28.400km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 1 busa klasy minimum 12 miejsc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola w Szadku z terenu gminy Szadek przy wykorzystaniu 1 busa klasy minimum 12 miejsc na następujących trasach: - dowóz: 1. Szadek - Kotliny - Jamno - Boczki Parcela - Boczki Stare - Reduchów - Sikucin - Kotliny - Szadek, (dowóz na godzinę 8), planowana ilość przystanków około 10 - odwóz 2. Szadek - Kotliny - Sikucin - Reduchów - Boczki Stare - Boczki Parcela - Jamno - Kotliny - Szadek, (odwóz po godzinie 14), planowana ilość przystanków około 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.