eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej Lniska-Przyjaźń-Łapino od km 0+088,9 do km 8+252,6 w ramach projektu Wzrost dostępu do Trójmiasta dla mieszkańców Powiatu Kartuskiego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1929G Lniska-Przyjaźń-Łapino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Kartuzy: Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej Lniska-Przyjaźń-Łapino od km 0+088,9 do km 8+252,6 w ramach projektu Wzrost dostępu do Trójmiasta dla mieszkańców Powiatu Kartuskiego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1929G Lniska-Przyjaźń-Łapino
Numer ogłoszenia: 213906 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kartuzach , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, tel. 058 6810328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej Lniska-Przyjaźń-Łapino od km 0+088,9 do km 8+252,6 w ramach projektu Wzrost dostępu do Trójmiasta dla mieszkańców Powiatu Kartuskiego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1929G Lniska-Przyjaźń-Łapino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; 2) roboty ziemne; 3) nawierzchnia bitumiczna; 4) zatoki autobusowe i zjazdy bitumiczne; 5) nawierzchnia chodnikowa; 6) odwodnienia; 7) oznakowanie pionowe i poziome; 8) roboty wykończeniowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy muszą: a). Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - odpis aktualnego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o prowadzeniu działalności w branży drogowej; b). Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub muszą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w branży drogowej. - wykazać się zrealizowaniem w ostatnich 5 latach lub w okresie prowadzenia działalności z należytą starannością co najmniej 1 roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i o wartości co najmniej 6 000 000,00 zł (za jedną robotę drogową) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. c). Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - muszą przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł lub posiadanie środków finansowych w w/w wysokości; d). Posiadać gwarancję ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na co najmniej 1 000 000,00 zł. e). Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej siwz metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane Dokumenty: 1.1. Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym; (zał. nr 2); Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności 1.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny 1.6. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami w branży drogowej łącznie z kopiami uprawnień oraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zał. nr 3); 1.7. Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania robót zgodnie z zapisem w rozdz. III pkt. 1 ppkt. b oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 4); 1.8. Oświadczenie o podwykonawcach (zał. nr. 5); Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.9. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1 000 000,00 zł zgodnie z rozdz. III pkt. 1 ppkt. c, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.0. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000,00 zł. 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (zał. nr 6). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wyżej wymieniony dokument (1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 2.1) musi złożyć każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://spow.kartuzy.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Europeskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.