Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Brodnica: Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Powiat Brodnicki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
w Brodnicy w sezonie zimowym 2008-2009.
Numer ogłoszenia: 213727 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brodnicy , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, fax. 056 4950801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Powiat Brodnicki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Brodnicy w sezonie zimowym 2008-2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Powiat Brodnicki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w sezonie zimowym 2008-2009 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Brodnica, Zbiczno, Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo, Osiek, Świedziebnia, Górzno, Bartniczka, Brzozie. ZADANIE Nr1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych ZADANIE nr 2 - usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy ZADANIE nr 3 - usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno. ZADANIE nr 4 - usuwanie oblodzeń na ulicach w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki ogólne: ?Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. B) Warunki dodatkowe ? wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. ? wykażą, że posiadają niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt tj. nośniki samochodowe 5 szt., ciągniki - 9 szt., spycharka DT 1 szt., ładowarka kołowa - 3 szt., równiarka 1 szt. ? są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków 3. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, przybliżonych dat odbioru 5. wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy) 6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.computerland.pl/powiat_Brodnica/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica pokój nr 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój nr 9 (kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych Zakres świadczonych usług dla zadania 1obejmować będzie: a) usuwanie oblodzeń i odśnieżanie dróg przy użyciu pługów zamontowanych na nośnikach samochodowych typu Jelcz, KAMAZ itp. o ładowności do 15 Mg. - 5 jednostek samochodowych , piaskarki i pługi zamawiającego b) odśnieżanie dróg pługami zamontowanymi na ciągnikach - 9 jednostek, w tym: pługi zamawiającego 6 szt, pługi wykonawcy - 3 szt. c) odśnieżanie dróg przy użyciu innego sprzętu własnego - 5 jednostek (w tym: 1 spycharka, 3 ładowarki, 1 równiarka itp.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 - usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2 - usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy usuwanie oblodzeń i odśnieżanie chodników na terenie miasta Brodnicy łączna długość chodników -4,271 km wg załączonej lokalizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3 - usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3 - usuwanie oblodzeń na ulicach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - usuwanie oblodzeń na ulicach w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pom..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - usuwanie oblodzeń na ulicach w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pom..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.