eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Włocławek: dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem
Numer ogłoszenia: 213102 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby projektu pn: Dobra praktyka najlepszym nauczycielem. I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem oraz kamery cyfrowej Laptopy - 2 sztuki o parametrach nie gorszych niż: Ekran LCD od 15cali do 16cali; >= 1366 x 768 pikseli; ekran błyszczący Procesor Procesor osiągający w teście wydajności PassMark CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) wynik nie gorszy niż 3270 lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów z innymi benchmarkami. Przez -równoważny- Zamawiający rozumie wyniki wskazanych testów równe lub wyższe. W przypadku uzasadnionych watpliwości co do równoważności, wykonawca podstawi Zamawiającemu oferowany model do testów przed wyborem oferty. Pamięć RAM >= 4 GB rozszerzalna >= 8 GB DDR3 Dysk twardy >= 750 GB, SATA Napęd optyczny BD-ROM DL, DVD DL Karta graficzna - pamięć karty graficznej >= 1024.00 MB, - wyjścia karty graficznej: D-Sub, HDMI Karta dźwiękowa stereo, wejście mikrofonu Czytnik kart pamięci Tak Komunikacja WiFi IEEE 802.11 b/g/n LAN 1 Gbps Bluetooth Interfejsy >= 3xUSB Dodatkowe wyposażenie kamera >= 0.3 Mpix wbudowany mikrofon Waga (z baterią) =< 3,5 kg Typ akumulatora litowo-jonowa System operacyjny Windows 7 Home Premium, 64 bit PL Myszka - typ: laserowa - interfejs: USB - liczba scrolli >= 1 - liczba przycisków >= 5 - gwarancja producenta >= 36 miesiące Torba Wymiary wystarczające do umieszczenia laptopa oraz akcesoriów (zasilacz, mysz) w komorze głównej + kieszeń zewnętrzna Gwarancja >= 24 miesiące Serwis sprzętu door to door >= 24 miesiące Oprogramowanie - 2 sztuki L.p. Typ Nazwa produktu spełniającego wymagania 1. Pakiet biurowy Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP Kamera cyfrowa - 1 sztuka HDV (High Definition): TAK, Full HD 1920 x1080p Przetwornik (matryca) (MPx) >= 9 MP Zoom optyczny >= 12x Zoom cyfrowy >= 20x Ekran LCD >= 3 cala LCD Stabilizator obrazu: Tak Aparat fotograficzny: Tak Ekran LCD: Panoramiczny Przekątna ekranu [cal] >= 2,7 Mikrofon: Stereo System dźwięku: Stereo Złącza: USB 2.0, HDMI mini Format nośnika danych: Karta SD lub/i Karta SDHC Karta pamięci: Tak - pojemność: 32 GB; - maks. szybkość zapisu >= 8 MB/s Wyposażenie: - akumulator litowo-jonowy, - kabel HDMI, - kabel USB, - pilot, - zasilacz sieciowy Gwarancja >= 24 miesiące Statyw do kamery: Tak, - statyw kompatybilny z dostarczaną kamerą - głowica 3D z szybkozłączką i poziomiczką - możliwość ustawienia wysokości kolumny środkowej - wysokość statywu złożonego <= 70 cm - wysokość po rozłożeniu >= 160 cm - max. obciążenie >= 3 Kg Nieprzekraczalny termin wykonania: 1) Laptopy - do dnia 26 sierpnia 2011r. 2) Oprogramowanie - do dnia 26 sierpnia 2011r. 3) Kamera cyfrowa - do dnia 26 sierpnia 2011r. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Dostawa kserokopiarki Kserokopiarka - 1 sztuka spełniająca poniższe parametry: - funkcja kopiowania - TAK - drukarka sieciowa - TAK - funkcja kolorowego skanownia sieciowego - TAK - format A3 - TAK - szybkość kopiowania i drukowania >= 25 stron A4/min. - szybkość kopiowania i drukowania >= 15 stron A3/min. - rozdzielczość kopiowania >= 600x600 dpi - rozdzielczość drukowania >= 600x600 dpi - 2 kasety po >= 500 arkuszy - podajnik ręczny na >= 100 arkuszy - duplex - TAK - interfejs USB 2.0 - TAK - zoom - 25-400% (szyba) - TAK - kopiowanie ciągłe 1-999 - TAK - sortowanie elektroniczne - TAK - czas nagrzewania =< 25 sek. - czas uzyskania pierwszej kopii =< 5 sek. - automatyczny podajnik dokumentów z rewersem na >= 100 ark. - Pamięć: >= 1GB RAM - Dysk twardy: >= 40 GB - gwarancja >= 36 miesięcy - oryginalna podstawa - stolik - producenta - urządzenie powinno być, nowe, kompletne, gotowe do pracy (posiadać w standardzie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne umożliwiające pracę urządzenia) Przy wszystkich powyższych parametrach dotyczących pojemności arkuszy papieru, należy przyjąć pomiar przy gramaturze 80g/m2. Nieprzekraczalny termin wykonania: do dnia 26 sierpnia 2011r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 42.96.40.00 - Zautomatyzowany sprzęt biurowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, II piętro, pok. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3. - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 - Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe - Zadanie 1: Zarządzanie projektem, poz. 8 i 9 oraz Zadanie 4: Warsztaty metodyczne dla studentów poz. 34.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.