Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-22
Włocławek: dostawa sprzętu komputerowego, biurowego
i multimedialnego na potrzeby projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem
Numer ogłoszenia: 213102 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby projektu pn: Dobra praktyka najlepszym nauczycielem. I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem oraz kamery cyfrowej Laptopy - 2 sztuki o parametrach nie gorszych niż: Ekran LCD od 15cali do 16cali; >= 1366 x 768 pikseli; ekran błyszczący Procesor Procesor osiągający w teście wydajności PassMark CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) wynik nie gorszy niż 3270 lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów z innymi benchmarkami. Przez -równoważny- Zamawiający rozumie wyniki wskazanych testów równe lub wyższe. W przypadku uzasadnionych watpliwości co do równoważności, wykonawca podstawi Zamawiającemu oferowany model do testów przed wyborem oferty. Pamięć RAM >= 4 GB rozszerzalna >= 8 GB DDR3 Dysk twardy >= 750 GB, SATA Napęd optyczny BD-ROM DL, DVD DL Karta graficzna - pamięć karty graficznej >= 1024.00 MB, - wyjścia karty graficznej: D-Sub, HDMI Karta dźwiękowa stereo, wejście mikrofonu Czytnik kart pamięci Tak Komunikacja WiFi IEEE 802.11 b/g/n LAN 1 Gbps Bluetooth Interfejsy >= 3xUSB Dodatkowe wyposażenie kamera >= 0.3 Mpix wbudowany mikrofon Waga (z baterią) =< 3,5 kg Typ akumulatora litowo-jonowa System operacyjny Windows 7 Home Premium, 64 bit PL Myszka - typ: laserowa - interfejs: USB - liczba scrolli >= 1 - liczba przycisków >= 5 - gwarancja producenta >= 36 miesiące Torba Wymiary wystarczające do umieszczenia laptopa oraz akcesoriów (zasilacz, mysz) w komorze głównej + kieszeń zewnętrzna Gwarancja >= 24 miesiące Serwis sprzętu door to door >= 24 miesiące Oprogramowanie - 2 sztuki L.p. Typ Nazwa produktu spełniającego wymagania 1. Pakiet biurowy Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP Kamera cyfrowa - 1 sztuka HDV (High Definition): TAK, Full HD 1920 x1080p Przetwornik (matryca) (MPx) >= 9 MP Zoom optyczny >= 12x Zoom cyfrowy >= 20x Ekran LCD >= 3 cala LCD Stabilizator obrazu: Tak Aparat fotograficzny: Tak Ekran LCD: Panoramiczny Przekątna ekranu [cal] >= 2,7 Mikrofon: Stereo System dźwięku: Stereo Złącza: USB 2.0, HDMI mini Format nośnika danych: Karta SD lub/i Karta SDHC Karta pamięci: Tak - pojemność: 32 GB; - maks. szybkość zapisu >= 8 MB/s Wyposażenie: - akumulator litowo-jonowy, - kabel HDMI, - kabel USB, - pilot, - zasilacz sieciowy Gwarancja >= 24 miesiące Statyw do kamery: Tak, - statyw kompatybilny z dostarczaną kamerą - głowica 3D z szybkozłączką i poziomiczką - możliwość ustawienia wysokości kolumny środkowej - wysokość statywu złożonego <= 70 cm - wysokość po rozłożeniu >= 160 cm - max. obciążenie >= 3 Kg Nieprzekraczalny termin wykonania: 1) Laptopy - do dnia 26 sierpnia 2011r. 2) Oprogramowanie - do dnia 26 sierpnia 2011r. 3) Kamera cyfrowa - do dnia 26 sierpnia 2011r. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Dostawa kserokopiarki Kserokopiarka - 1 sztuka spełniająca poniższe parametry: - funkcja kopiowania - TAK - drukarka sieciowa - TAK - funkcja kolorowego skanownia sieciowego - TAK - format A3 - TAK - szybkość kopiowania i drukowania >= 25 stron A4/min. - szybkość kopiowania i drukowania >= 15 stron A3/min. - rozdzielczość kopiowania >= 600x600 dpi - rozdzielczość drukowania >= 600x600 dpi - 2 kasety po >= 500 arkuszy - podajnik ręczny na >= 100 arkuszy - duplex - TAK - interfejs USB 2.0 - TAK - zoom - 25-400% (szyba) - TAK - kopiowanie ciągłe 1-999 - TAK - sortowanie elektroniczne - TAK - czas nagrzewania =< 25 sek. - czas uzyskania pierwszej kopii =< 5 sek. - automatyczny podajnik dokumentów z rewersem na >= 100 ark. - Pamięć: >= 1GB RAM - Dysk twardy: >= 40 GB - gwarancja >= 36 miesięcy - oryginalna podstawa - stolik - producenta - urządzenie powinno być, nowe, kompletne, gotowe do pracy (posiadać w standardzie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne umożliwiające pracę urządzenia) Przy wszystkich powyższych parametrach dotyczących pojemności arkuszy papieru, należy przyjąć pomiar przy gramaturze 80g/m2. Nieprzekraczalny termin wykonania: do dnia 26 sierpnia 2011r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 42.96.40.00 - Zautomatyzowany sprzęt biurowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, II piętro, pok. 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3. - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 - Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe - Zadanie 1: Zarządzanie projektem, poz. 8 i 9 oraz Zadanie 4: Warsztaty metodyczne dla studentów poz. 34.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.