eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych oraz modernizację ewidencji osnowy poziomej dla obrębów1. Duląbka, gm. Dębowiec, 2. Dzielec, Pagórek i Radość gm. Dębowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Jasło: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych oraz modernizację ewidencji osnowy poziomej dla obrębów: 1. Duląbka, gm. Dębowiec, 2. Dzielec, Pagórek i Radość gm. Dębowiec
Numer ogłoszenia: 213099 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski , Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych oraz modernizację ewidencji osnowy poziomej dla obrębów: 1. Duląbka, gm. Dębowiec, 2. Dzielec, Pagórek i Radość gm. Dębowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych dla obrębu: Duląbka - gm. Dębowiec - Zadanie Nr 1 b. Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych dla obrębów: Dzielec, Pagórek i Radość - gm. Dębowiec - Zadanie Nr 2 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej b. przetworzenie danych kartograficznych do systemu TurboEWID 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w Opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 7..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał - dla Zadania nr 1 - co najmniej 2 zadania obejmujące opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków o wartości każdego z zadań nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, dla Zadania nr 2 - co najmniej 2 zadania obejmujące opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków o wartości każdego z zadań nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie - zał. nr 4 (zał. nr 6 - jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej: dla Zadania Nr 1 - jedną osobą posiadającą uprawniania zawodowe z zakresu 2 zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zmianami), dla Zadania Nr 2 - jedną osobą posiadającą uprawniania zawodowe z zakresu 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zmianami),. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3, wykazu osób - zał. nr 5, (zał. nr 6 - jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, 3) Zobowiązanie innych podmiotów - zał. nr 6 (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38 - 200 Jasło, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38 - 200 Jasło Sekretariat Starosty pok. 314.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych oraz modernizację ewidencji osnowy poziomej dla obrębu: 1. Duląbka, gm. Dębowiec,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Modernizacja osnowy poziomej a) Odszukanie punktów osnowy wraz z aktualizacją opisów topograficznych - Duląbka - 100 pkt. b) Założenie nowych punktów osnowy poziomej - Duląbka - 7 pkt. c) Uzupełnienie stabilizacji i pomiar punktów osnowy w istniejących ciągach - Duląbka - 13 pkt. 2. Protokolarne ustalenie granic działek zgodnie z § 37 i 38 rozporządzenia, pomiar i opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej. - Duląbka -267 działek - pow. 38 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej terenów osiedlowych oraz modernizację ewidencji osnowy poziomej dla obrębów: 2. Dzielec, Pagórek i Radość gm. Dębowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Modernizacja osnowy poziomej a) Odszukanie punktów osnowy wraz z aktualizacją opisów topograficznych - Dzielec - 34 pkt. - Pagórek - 37 pkt. - Radość - 19 pkt. Razem - 90 pkt. b)Założenie nowych punktów osnowy poziomej - Dzielec - 3 pkt. - Pagórek - 9 pkt. - Radość - 7 pkt. Razem - 19 pkt. c)Uzupełnienie stabilizacji i pomiar punktów osnowy w istniejących ciągach - Dzielec - 5 pkt. - Pagórek - 5 pkt. - Radość - 3 pkt. Razem - 13 pkt. 2. Protokolarne ustalenie granic działek zgodnie z § 37 i 38 rozporządzenia, pomiar i opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej. - Dzielec - 207 działek - pow. 28 ha - Pagórek - 165 działek - pow. 51 ha - Radość - 250 działek - pow. 33 ha Razem - 622 działek - pow. 112ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.