Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-01
Lubin: Promocja Powiatu Lubińskiego poprzez sport podczas współzawodnictwa na najwyższym poziomie sportowym
Numer ogłoszenia: 21289 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubiński , ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 71 13, faks 76 746 71 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lubin.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Powiatu Lubińskiego poprzez sport podczas współzawodnictwa na najwyższym poziomie sportowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja Powiatu Lubińskiego poprzez sport podczas współzawodnictwa na najwyższym poziomie sportowym, w którym uczestniczy klub lub stowarzyszenie sportowe w dyscyplinie piłka ręczna kobiet i mężczyzn. Najwyższy poziom sportowy w dyscyplinie piłki ręcznej to superliga. Promocja Powiatu Lubińskiego odbywać się będzie poprzez umieszczenie na strojach sportowych i dresach treningowych zawodników oraz sztabu szkoleniowego w widocznym miejscu nazwy i herbu Powiatu Lubińskiego (Załącznik nr 1 do umowy) o wymiarach 20 cm x 15 cm oraz używania tych strojów podczas rozgrywek sportowych w kraju i za granicą w trakcie trwania umowy. Umieszczenie nazwy i herbu Powiatu Lubińskiego na stronie internetowej klubu oraz na profilu facebook z przekierowaniem na stronę www.powiat-lubin.pl Umieszczenie nazwy i herbu Powiatu Lubińskiego na biletach wstępu, karnetach, plakatach, zaproszeniach, materiałach informacyjnych i publikacjach o wymiarach co najmniej 1,5cm x 1,5 cm. Wykonanie projektu graficznego z nazwą i herbem Powiatu Lubińskiego i prezentowanie go na bandach ledowych przez co najmniej 5% czasu trwania każdego meczu. Umieszczenie w widocznym miejscu nazwy i herbu Powiatu Lubińskiego na maskotce reprezentującej Wykonawcę. Prezentowanie nazwy i herbu Powiatu Lubińskiego podczas zawodów wyjazdowych, w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych na ściance medialnej. Zagwarantowanie udziału zawodników/zawodniczek Wykonawcy we wszystkich akcjach promocyjnych i charytatywnych organizowanych przez Powiat Lubiński ( pod warunkiem nie kolidowania z terminarzem rozgrywek). Zapowiedzi spikera o promocji Powiatu Lubińskiego podczas trwania meczów. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określono w projekcie / wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do wniosku.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach na niej zawartych nie będzie możliwa m. in.: a) W przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie zmiany podatku VAT na usługi objęte umową, b) W przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - wykonawcy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat-lubin.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, pok.204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, pok.204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimna Woda.
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2024r. tj. wyrobów piekarskich
- Budowa, przebudowa, remont ścieżki rowerowej w m. Lubin - Cyklostrada Dolnośląska
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
- Promocja miasta poprzez sport - tenis stołowy
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.